Jump to content
Guest prelude

Респект към водачите на Голф 3

Recommended Posts

Guest Rust

ей я не плюйте по голфовете, точно на такъв (само че 2рата версия) си взех книжкаточно по това време имах москвич, тъкмо го бях ремонтирал и го разработвах, и беше крайно време да взема книжкапо това време лафа беше, да се запиша на ладичка или москвич да карам курса, че после ще ми е лесно всяка кола да карам. но на москвич така и не можах да се запиша (аз нали сектант тогава), а на баща ми приятеля му инструктор, даде ни добро намаление и щях да взема книжка 1 месец по-рано от всички други предложения - та се съгласихвикам си, че щом москвича подкарвам, с голфа няма да имам никакъв проблемей голям зор в началото! нищо не става така, както го очаквам. викам си 'деформирах се с тоз москвич, сега нищо не мога да карам' а тогава голф 2ка дизел беше върха на сладоледа! зор-не зор, свикнах, научих се как да го карам, кога да не натискам газ до дупка, че цялото купе се тресе да не се разпадне, но в същото време да давам достатъчно газ и да сменям бързо скоростите че да не правя задръствания и да карам ладичките да ме изпреварват - бързо възприемамно ми правеше впечатление после като седна в москвича - че той сам върви! скоростите се превключваха двойно по-бързо, педала ако го натисках толкова като на голфа, насъбирах асфалта зад мен! а волана - все едно бях сложил серво на москвича - леко се върти, и супер точен, насочва колата точно където искам да отиде! а още не бях сменил червяка, и имах доста луфт! и двигателя не се чуваше, дори и да сваля шлемофоните. не знам защо учителя настояваше да караме със шлемофони, мислех си, че е някакъв закон като за каските във формула1, а то било заради звука на шевна машина да ти бродира из мозъка!но не съжалявам, че взех курс на голф. дори и сега ме наляга една носталгия, дежавю, като седна в голф, идват старите спомени и забравените умения как да се кара такава кола! то е като колело, веднъж да се научиш да караш голф, цял живот не се забравя!

Неповторим си брат ! направо ще падна .... :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

ей я не плюйте по голфовете, точно на такъв (само че 2рата версия) си взех книжкаточно по това време имах москвич, тъкмо го бях ремонтирал и го разработвах, и беше крайно време да взема книжкапо това време лафа беше, да се запиша на ладичка или москвич да карам курса, че после ще ми е лесно всяка кола да карам. но на москвич така и не можах да се запиша (аз нали сектант тогава), а на баща ми приятеля му инструктор, даде ни добро намаление и щях да взема книжка 1 месец по-рано от всички други предложения - та се съгласихвикам си, че щом москвича подкарвам, с голфа няма да имам никакъв проблемей голям зор в началото! нищо не става така, както го очаквам. викам си 'деформирах се с тоз москвич, сега нищо не мога да карам' а тогава голф 2ка дизел беше върха на сладоледа! зор-не зор, свикнах, научих се как да го карам, кога да не натискам газ до дупка, че цялото купе се тресе да не се разпадне, но в същото време да давам достатъчно газ и да сменям бързо скоростите че да не правя задръствания и да карам ладичките да ме изпреварват - бързо възприемамно ми правеше впечатление после като седна в москвича - че той сам върви! скоростите се превключваха двойно по-бързо, педала ако го натисках толкова като на голфа, насъбирах асфалта зад мен! а волана - все едно бях сложил серво на москвича - леко се върти, и супер точен, насочва колата точно където искам да отиде! а още не бях сменил червяка, и имах доста луфт! и двигателя не се чуваше, дори и да сваля шлемофоните. не знам защо учителя настояваше да караме със шлемофони, мислех си, че е някакъв закон като за каските във формула1, а то било заради звука на шевна машина да ти бродира из мозъка!но не съжалявам, че взех курс на голф. дори и сега ме наляга една носталгия, дежавю, като седна в голф, идват старите спомени и забравените умения как да се кара такава кола! то е като колело, веднъж да се научиш да караш голф, цял живот не се забравя!

Неповторим си брат ! направо ще падна .... :D:D:D
:D:D:D:D:D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest D16A8
:D Еййй, Магнума е железен!п.с. Не се учудвам, че кара рекс! :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Ох,и аз имах щастието да имам ГОЛФ 2 турбодизелеске.На него видях да се чупят неща за които не съм предполага че могат да се повреждат,а мислех че съм видял всичко след москвича на тате.Да,ама най-странното е че тия неща ги има и като резервни части.Ето част от най-куриозните проблеми-три пъти ми падат педалите щото се къса неква планка,ми как нема да се къса като съединитела и спирачката са като на зил.Оправиш това и не щеш ли-въртиш волана и почва да се свирка,да мигат мигачи,губиш светлини и като задържиш в едно положение почва некво късо и пушеци.Единствения автомобил накойто му се износва само едната накладка отпред-демек с един комплект ше изкараш четири смени.Последователно и двете седалки отказаха да падат напред/беше двуврат/и стана двуместен спортен дизел.Не щеш ли отказаха и да се мърдат изобщо напред-назад.След известно време спрах да обръщам внимание на показанията на температурата,свиква се като пренебрегнеш мигането на червената лампа.Да ама и датчика на маслото отказа.Викам айде,да ама и протече масло през него.Ае стига че може да напиша книга :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

:D Еййй, Магнума е железен!п.с. Не се учудвам, че кара рекс! :D:D

това някаква аналогия с голф и москвич ли имаше тук :Dто и преди съм разправял за поведението на голф във завои, ама пак ще се повторя. този път беше на 3ка, бензинхванали сме ние един голям завой с константен радиус, колата е на лимита на сцеплението, стабилно недозавиваща и скърцаща с нещастните предни гуми. Игнорираме велосипедистите, които ни изпреварваха вътрешно в завоя, просто това беше лимита на сцепление, максималната скорост, с който може да се вземе завоя от тази кола, наклона си беше стабилен. Искам да вметна, че гумите бяха хубави, 4 еднакви немски континентал. Та държи си голфа завоя с постоянно недозавиване ... и не щеш ли, по средата на завоя - бабуна! Предницата мина сравнително безпроблемно през бабуната. Но задницата, в момента който докосна бабуната, и хрумна, че сега и е време за изява - а-я-я-яяя и хукна! Без да връщам газта, без да пипам спирачка, без да въртя и без това достатъчно навития волан, колата премина от understeer в безконтролен oversteer! давам пълна газ, но все пак мотора не беше прословутия КР, не може да издърпа задницата. Бързо коригирам с волана (countersteer) и пълна газ - еле еле зацепи задницата! добре, че пътя беше голям и широк, и нямаше движение около мен - хванах я колата!след това си слязох на гара Калофер, изчаках си час влакчето, тъкмо да се успокоя, и жив и здрав се прибрах!приятеля ми още си кара колата. даже май му и харесва! винаги разправя, какъв опасен шофьор съм бил, как съм карал безразсъдно и съм дрифтил с колата му ....между другото, наистина голф форума е доста задружен, има доста приятни момчета там. не всички са голфаджии, те голфаджиите тероризират по пътя, тях жокер не им требезабелязал съм още от времената на москвич клуба, как гадните коли събират готини пичове около тях. общата болка сплотява, един вид

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

но колко хонди ще спрат и ще помогнат на закъсал голф?

ще ни намразят от "Пътна помощ" :D нали ако не сте вие, гладни ще си умрат горките :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

АБЕ ПИЧбила в перфектно състояние... да бе да така както пишеш има 100 проблемаявно си в някаква много мизерна фирма да купувате за служебна кола дизел и то над 10 годишенти нали не вярваш че в германия са му навъртяли по-малко от 300-500 000кмза всичко което си написал си има решениепросто сте взели най-големия кенеф...вземи влез в vwclub-bg.org/forum и питай ще ти кажат какво трябва да се направи ама сте се набутали много...колко платихте за него ми е интересно?не съм "поредния луд голфаджия мразещ японските коли"имам 2 голфа и 2 японки (тойота и мазда) така че бих казал че съм безпристрастен

ееее,крайно време беше някой с голф да се опита да каже на черното-бяло и да защити достойнството на модела:Dвече взех да си мисля че няма заблудени хора които да ги харесват тези кочини,а само такива като мен дето им се налага да ги карат като служебни.ти явно си голям разбирач,но съчетаваш и умения на екстрасенс.как бързо само ми направи извадка на историята на колата за която само четеш.....кажи ми сега,толкова ли са скапани голфовете че дори и да си прав за многото км експлоатация,педалът на спирачката им се сгъва така че да ти е наудобно да боравиш с него?или може би седалката като е излезнала от завода е била страхотна,но сега бордовете й са се понамачкали?а воланът от стискане ли виси баш пред уредите,а?интересното е че като го карам тоя кенеф и хората го заглеждат доста.....кво толкова му гледат?5 врати,лилаво-син металик май му е цвета,но изглежда ужасно........даже и ръжда има повече от мойта хонда.......и то не само където се очаква,но и над лайсната с копчето на багажника.и това ли е защото са навъртяни 1 000 000км в чужбина и са ми я подарили тази кола сега?аз съм сигурен че колата е по-добро състояние от голф-овете на повечето от клуба ви.я ми каже още нещо,щото аз явно съм глупав........как отваряш клапата на парното да пуска въздух от вън или да върти само в купето?сигурно щото е толкова измислена тази кола ти трябват месеци за да откриеш старателно скритите копчета....вие сигурно затова си ги обичате тези коли-всеки ден научаваш или откриваш по нещо ново.единствено ми харесва че таблото свети зелено,макар да не свети както трябва и че пали безотказно и без да подгрява въобще.и разхода може да ми хареса ама ще видим-има време.
нямаш грижи ще ти кажатова за педала на спирачка е субективно - въртя страшно много км и не ми е правило впечатление - това е много субективно нещо на един удобно на друг не... на теб може да не ти е удобно и в S класа...меки бордове на седалката странно вземи я закарай на тапицер явно много много е карано обикновено бордовете са много здрави и много добре седалката те крепи в завой...волана се регулира бре пич ама сигурно я няма тая екстра тая кола - пестеливост какво да се прави...ама сигурно е с някой много много спортен волан и затова защото ако е с оригинален няма просто начин това да стане...над найсната ръждата си е проблем при някой коли... това няма какво да ти кажа при някой се появява при някой неако имаш ръжда по калници и прагове ЧЕСТИТО колата е била удряна/пребоядисвана и са сложени тайвански дето са по 50лв или бояджията си е оставил ръцете...а за клапата ами ако имаш климатик има си бутон ако нямаш да си дал повече пари...та така това че сте взели кенеф нищо не значи....я дай няколко снимки да видиме това чудо и не спомена колко парички сте дали :D
Драго,не съм искал да нападам хората,които карат голф персонално!явно темата отиде натам,за което не се радвам.както виждаш и самото заглавие на темата което избрах не е подигравателно.ти каза че имаш и две японкси коли,нали така?можеш ли с ръка на сърцето да кажеш че голфът е по-лесен и удобен за каране?ако можеш да го направиш,ще сме квит така както аз с ръка на сърцето написак впечатленията си от голф-а.ще сложа снимки на колата скоро,за да я видиш.не е мизерна.купена е преди време от вуйчо ми на едно момче което е возило децата му на училище с него.поддържана е изрядно и само с оригинални части.сега това момче е напуснало и аз го замествам за известно време.колата е служебна,но не в пълния смисъл на думата както сам виждаш.относно седалката......тапицерията не е захабена и момчето преди мен не е бил 150кг.мисля си че бордовете на седалката са си излезнали така от завода поне за ТДИ модела.на ГТИ знам че сас с яки и високи бордове,но тази не е така.нямам насадена омраза към хора които карат голф,това е сигурно.просто се чудех защо го карат ако и на тях им е толкова неудобен колкото и на мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

Веднъж карах Голф 3 1.9TDI 90 коня! Беше на колега!Повече не повторих! Много дървена возия, супер неудобен за шофиране! По това време карах Опел Капка, като возия беше класа над него! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest beneton4o

"Play golf,don't drive it!".........туй имам да кажа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OXYGEN

Вижте какво са написали в tuning.bg по повод на това, че дизайна на Golf 1 e проект на Италдизайн Джуджаро:"Проектирал го е в период на идейна пропаст , след 8-седмичен запой със санитарите в клиниката за душевно болни в далечна немска провинция , където е попаднал незнайно как под влиянието на забранени упойващи в-ва и бира ... наоколо имало само крави и диви кози , трева и едрогърдести сервитьорки и под тяхно влияние е проектирал съответно тромавостта и мътния поглед , чаровната решетка , любимия на всички "нож" под бронята / да коси треволяка / , а от блонди-то дето носи бира е взел чувството за мъжественост , което изпълва всеки Голфаджия дръзнал да седне в яростния квадрат / ся тройката малко е по-заоблена , но табълцето й си е добре оформен правоъгълник / ... тъй , това беше" :):):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 323f-fan

Вижте какво са написали в tuning.bg по повод на това, че дизайна на Golf 1 e проект на Италдизайн Джуджаро:"Проектирал го е в период на идейна пропаст , след 8-седмичен запой със санитарите в клиниката за душевно болни в далечна немска провинция , където е попаднал незнайно как под влиянието на забранени упойващи в-ва и бира ... наоколо имало само крави и диви кози , трева и едрогърдести сервитьорки и под тяхно влияние е проектирал съответно тромавостта и мътния поглед , чаровната решетка , любимия на всички "нож" под бронята / да коси треволяка / , а от блонди-то дето носи бира е взел чувството за мъжественост , което изпълва всеки Голфаджия дръзнал да седне в яростния квадрат / ся тройката малко е по-заоблена , но табълцето й си е добре оформен правоъгълник / ... тъй , това беше" :D;);)

Мамооооо,умирам :):):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

АБЕ ПИЧбила в перфектно състояние... да бе да така както пишеш има 100 проблемаявно си в някаква много мизерна фирма да купувате за служебна кола дизел и то над 10 годишенти нали не вярваш че в германия са му навъртяли по-малко от 300-500 000кмза всичко което си написал си има решениепросто сте взели най-големия кенеф...вземи влез в vwclub-bg.org/forum и питай ще ти кажат какво трябва да се направи ама сте се набутали много...колко платихте за него ми е интересно?не съм "поредния луд голфаджия мразещ японските коли"имам 2 голфа и 2 японки (тойота и мазда) така че бих казал че съм безпристрастен

ееее,крайно време беше някой с голф да се опита да каже на черното-бяло и да защити достойнството на модела:)вече взех да си мисля че няма заблудени хора които да ги харесват тези кочини,а само такива като мен дето им се налага да ги карат като служебни.ти явно си голям разбирач,но съчетаваш и умения на екстрасенс.как бързо само ми направи извадка на историята на колата за която само четеш.....кажи ми сега,толкова ли са скапани голфовете че дори и да си прав за многото км експлоатация,педалът на спирачката им се сгъва така че да ти е наудобно да боравиш с него?или може би седалката като е излезнала от завода е била страхотна,но сега бордовете й са се понамачкали?а воланът от стискане ли виси баш пред уредите,а?интересното е че като го карам тоя кенеф и хората го заглеждат доста.....кво толкова му гледат?5 врати,лилаво-син металик май му е цвета,но изглежда ужасно........даже и ръжда има повече от мойта хонда.......и то не само където се очаква,но и над лайсната с копчето на багажника.и това ли е защото са навъртяни 1 000 000км в чужбина и са ми я подарили тази кола сега?аз съм сигурен че колата е по-добро състояние от голф-овете на повечето от клуба ви.я ми каже още нещо,щото аз явно съм глупав........как отваряш клапата на парното да пуска въздух от вън или да върти само в купето?сигурно щото е толкова измислена тази кола ти трябват месеци за да откриеш старателно скритите копчета....вие сигурно затова си ги обичате тези коли-всеки ден научаваш или откриваш по нещо ново.единствено ми харесва че таблото свети зелено,макар да не свети както трябва и че пали безотказно и без да подгрява въобще.и разхода може да ми хареса ама ще видим-има време.
нямаш грижи ще ти кажатова за педала на спирачка е субективно - въртя страшно много км и не ми е правило впечатление - това е много субективно нещо на един удобно на друг не... на теб може да не ти е удобно и в S класа...меки бордове на седалката странно вземи я закарай на тапицер явно много много е карано обикновено бордовете са много здрави и много добре седалката те крепи в завой...волана се регулира бре пич ама сигурно я няма тая екстра тая кола - пестеливост какво да се прави...ама сигурно е с някой много много спортен волан и затова защото ако е с оригинален няма просто начин това да стане...над найсната ръждата си е проблем при някой коли... това няма какво да ти кажа при някой се появява при някой неако имаш ръжда по калници и прагове ЧЕСТИТО колата е била удряна/пребоядисвана и са сложени тайвански дето са по 50лв или бояджията си е оставил ръцете...а за клапата ами ако имаш климатик има си бутон ако нямаш да си дал повече пари...та така това че сте взели кенеф нищо не значи....я дай няколко снимки да видиме това чудо и не спомена колко парички сте дали :D
Драго,не съм искал да нападам хората,които карат голф персонално!явно темата отиде натам,за което не се радвам.както виждаш и самото заглавие на темата което избрах не е подигравателно.ти каза че имаш и две японкси коли,нали така?можеш ли с ръка на сърцето да кажеш че голфът е по-лесен и удобен за каране?ако можеш да го направиш,ще сме квит така както аз с ръка на сърцето написак впечатленията си от голф-а.ще сложа снимки на колата скоро,за да я видиш.не е мизерна.купена е преди време от вуйчо ми на едно момче което е возило децата му на училище с него.поддържана е изрядно и само с оригинални части.сега това момче е напуснало и аз го замествам за известно време.колата е служебна,но не в пълния смисъл на думата както сам виждаш.относно седалката......тапицерията не е захабена и момчето преди мен не е бил 150кг.мисля си че бордовете на седалката са си излезнали така от завода поне за ТДИ модела.на ГТИ знам че сас с яки и високи бордове,но тази не е така.нямам насадена омраза към хора които карат голф,това е сигурно.просто се чудех защо го карат ако и на тях им е толкова неудобен колкото и на мен.
ВУЙЧО ТИ Е САДИСТ,ДА ТЕ КАРА ДА СЕ МЪЧИШ .....Сигурно не е знаел на кви мъки ще те подложи... :) Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

^^^Абе и той не е будала.от няколко години кара само Тойота.тоя голф му седи от преди това и понеже не го кара той,няма кво да го мисли:)Пък и явно има много хора които биха му се радвали истински.аз му се радвам(не е точната дума ама....) само защото не му наливам резервоара.абе със сигурност на пролет ще си изкарам Хонда-та от гаража с голяма усмивка на уста.пък тоя голф ще ме мъчи до тогава.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях в казармата ,бях шофъор на КРАЗ и честно да ви кажа като се кача в Голф независимо какъв, в мен се появява едно познато чувство ,и ме налягат едни спомени ......спомени За мен по тъпа и НЕУДОБНА кола от голфарата няма .Обаче Хроноса е прав супер лесно се продават.Жена ми в университета има колежка от Пирдоп и там най-голямата мания била да изкарат голфовете (говоря за 2ка ) и да се съберат на улицата пред някаква кафе машина .Абе идилия с една дума :) Представям си ако карах тройка ,щях да съм като бог в Пирдоп. :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях в казармата ,бях шофъор на КРАЗ и честно да ви кажа като се кача в Голф независимо какъв, в мен се появява едно познато чувство ,и ме налягат едни спомени ......спомени За мен по тъпа и НЕУДОБНА кола от голфарата няма .Обаче Хроноса е прав супер лесно се продават.Жена ми в университета има колежка от Пирдоп и там най-голямата мания била да изкарат голфовете (говоря за 2ка ) и да се съберат на улицата пред някаква кафе машина .Абе идилия с една дума :) Представям си ако карах тройка ,щях да съм като бог в Пирдоп. :tease:

Е в Добрич не е пред кафе машина, а пред квартална автомивка с барче. Но пак си е смешно, веднъж отивам там с приятели и отпред наредени 3 голфа 3, ма с тунинг. Викам на мойте хора-аз тука няма да спирам да не им грозя колите. Те пък що се загледаха толкоз в мойта не знам. Даже не е и червена, и има само една лепенка, и то на клуба...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава ирония :) ... Днес се прибрах от Силистра, а там кви са "оризаджии" :bow: , не е истина! Всички големи състезатели, а един ДжиЕсАй не видях... Малко като Голф-Астра Таун е там, а Прелюд и СиЕрЕкс, за там са :tease::whip:!!! Хабер си нямат, що е то Хонда!

Вярно е ... Продавал съм коли 6 месеца в автосалон във Варна . Любимите ми клиенти бяха с ТХ и СС регистрация . Имам чувството че са се наговорили да изкупуват всякакъв вид преоценена немска техника на невероятно високи цени. сигурно 80% от продадените голфчета заминаваха на север от Варна. Как ви се струва Голф3 1.9 чист дизел без грам екстра но с лети джанти. Бая набола ръжда по иначе червеното купе да се плати на цена на стъкло - 5000лв /размислите на клиентите бяха че колата е здрава машина с най-здравия мотор и няма как да е счупена ... пък ръждата се оправяла/ има ли смисал да спомена че въпросния голф потегли към КАТ Добрич за регисртация /това е случай от преди 3 месеца/.Евала Голфаджии ... не е лесно да си мазохист!ПС: Може за вас да е изтъркано но аз наскоро разбрах защо Опелите вървяли много ... "Защото се мъчат да избягат от ръждата".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо така с лошо бе мом4ета?Голфо си е голф,също както пове4ето немски са си кенефи.Аз мисля 4е нашето презрение заслужават онези убийци с 4ерните джамове,спортните лепенки,висящите ароматизатори и типи4ната голф-стойка(едната ръка върху таблото,другата държи прага отвън).Горките голф4ета не са виновни,не ги съдете толкова строго.Нека обърнем внимание на онези опасни комплексари,които се мислят за кори4ката на лайното.А тях ги има навсякъде,дори и в японския отбор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

ти видя ли от кога е тая тема:Mar 16 2007, 11:19 AMтогава може и така да е било, все пак е било преди доста време. на мен мисълта ми беше да пусна нова такава тема, но видях че има. дайде да се придържаме към въпроса. аз ли съм се деформирал от сивика и всички коли ми се струват неудобни и нестабилни, или има някаква истина в това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Shadow^Dancer

а за Форд КА какво мислите :P на мен ми е много неудобна тая кола, а тия дето имат такава като се качат в моя сивик и се оплакват че все едно сядат на земята :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица ходих на гости в Загражден.Това е едно село навътре в Родопите - Кърджалийско.Та спрели сме аз с Акориона, един Ескорт комби и GOLF III.Форда и Голфа са на двама братя и не е нужно да ги убеждаваш колко е скапан Голфа и колко класи е Форда над него.Сабират се по едно време селските разбирачи и се започва коментар за хубавата кола на площада. Двамата пичове (братята) отначало си помислиха, че разговора е за мойта Хонда но НЕ!!! "За оная кола отгоре бе.А, мани го Форда, ама Голфа е супер!!!" Оказа се,че диваците хич даже не са обърнали внимание на Акорда, за него и дума не се издума. Стоях си аз на масата с наведена глава за да не ме видят как се хиля като луд. Как можах да се набутам с тая невзрачна кола, ще взема да туря някое ревящо гърне и малко лепенки че това не се трае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Garrett

гоуфо е много здрав, а и частите му са евтини :P :P по въпроса иначе, карах гоУф 3 известно време и най-неудобното, за което се сещам е педала на газта - крака ми постоянно трябва да стои под такъв ъгъл, че след 20тина мин яко ме боли глезена, а колко "вървеше" ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че да си караш голф 3 трябва да си много заблуден. Мен лично ще ме е срам да карам тази кола....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за Форд КА какво мислите :lol: на мен ми е много неудобна тая кола, а тия дето имат такава като се качат в моя сивик и се оплакват че все едно сядат на земята :angry:

За Форд Ка не знам, обаче за мен най-неудобната кола е Опел Тигра. Някой пробвал ли е да си покаже главата през прозореца? Почти невъзможно е да я изкараш :angry:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Вие тука само завиждате на Гулфоните.Оставете хората, който НЕобичат да карат КОЛИ да си карат Голфувете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сега знам, че някой ще скочи да ме смарангяса, но според мен и Тигра-та и Ка-то са си малки колички за женички. Нищо дискриминативно, но като видя мъж с такава ми е странно .. А за сгърбения и калпав дизайн на този форд няма да коментирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зашто отделяте толкова внимание на коли които не заслужават никакво. а коли за жени има ли, шегувам се без лоши чувства :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охххх, че ме вдъхновихте и аз да драсна два три реда....че даже май ше станат малко повече. Айде и аз ще се пробвам да се приближа до житейското прозрение коя кола е по-хубава: Голф 2,3 или Сивик 5,6, като ще се опитам да бъда максимално обективен. Прво нека започнем с уговорката, че не съм карач, още даже официално и книжка нямам, утре ше подавам докименти. Но се смятам за достатъчно наблюдателен, разбиращ и мислещ човек, че да мога да дам някаква що-годе прилична оценка и на двете коли. До сега японка не съм карал, не защото не съм искал, а защото съм нямал възможност. Карал съм само немски коли (дядката кара Опел Кадет 87', преди капката; курсовете ги карах на Опел Вектра дизелка 1,6 91'; нашата кола е прословутото " Голфче с раничка" - Джета 1,6 дизел 89') и определно мога да кажа какво е и какво не е немската кола. А за японките само съм слушал, гледал и съм се возил. Вярно, не ги познавам толкова много, но определено са ми направили впечатление. Немската кола не е кола, която предлага кой знае какво удобство, ергономия или дизайн. До появата на Голф 3 екстериорната формула е квадрат в квадрата, а до тях пак квадрат, като единствените обли обекти са колелата. Интериорът - същата работа, само волабът е кръгъл (оставаше и той да е квадратен). Тройчето, както някой колега вече отбеляза, е по-заоблено отвън, но отвътре е все същата утилитарна простотия. Нищо което да зарадва окото, всичко поставено в един четириъгълник, така че на водача да му е удобно да борави с уредите. Комфортът е според мене на прилично ниво, докато не се наложи да влизаш в завой, там започва едно притеснително и натрапчаиво усещане, наистина, (което пропорционално на вискота скорост се увеличава!) за загуба на опора. Нотова зависи и от опита на водача и от стойката му. Педалите са наистина удобни, поне на нашата кола, спирачката е близо до десния крак и на едно ниво с него, даже е леко по-долу от газта. Другото, което ми направи впечатление е че съединителят е доста плитък за дизелов автомобил (за сравнение на нашата кола ходът на съединителя е 20-на сантима, и кракът не птъва кой знае колко, докато на учебната ми кола кракът ми потъваше до коляно, сякаш на пода имаше дупка, а не педал). За технически дадености не се наемам да говоря поради липса на опит, пък и не си падам спортист карач. Забелязъл съм само, че немкините, които съм карал имат ряз, бързи са в ниските предавки, но в по-горните умират, като на дядката старото опелче е доста пъргавко, ама то май щото е бензинка. Недостатъци други освен "умрелия вървеж" (мечатя си за една турбинка на нашата колица, да живне малко), е тва, че ако нямат серво ти се откачат ръцете от въртене. Понякога след като паркирам нашата кола имам чувството че съм пренесъл поне десетина торби цимент, ама от 50-килограмовите, така си уесещам ръцете. В това отношение ситроен са царе, с един пръст им в

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WaveMastaa споко поне аз го прочетох :plane: Като цяло си прав.Голфу си е пенсионерска кола, ама незнам какъв човек трябва да си за да тръгнеш да ми правиш Гоуф бегачка,освен бавно развиващ се комлексар с мозък колкото грахово зърно.Особенно ми е забавно като видя някой дебил в Гоуф(направен на "стрелбище") и си мисли че кара кола.Само пълен малоумник би си мислил, че има нещо бегачково в един Гоуф.Като започнем с нечуваните 75 коня от 1.6 литров двигател и стигнем до аиродинамиката му на стар гардероб.То в съштнос няма смисал да се приказва повече.И като се замисля преди имах за най-тъпа марка коли, че е Форд, обаче на скоро се разобедих.По - тъпа марка от ОПЕЛ няма просто.По моя краи има освен Гоуфони и от същия тип обаче ми правят "спарко" кадети.Абселютни дебили: на 1 "кенеф" отзад имаше надпис "GTR", на 1 Гоуф имаще пък "Type R" . За какво си говорим може би ?П.С. На теб честита книжка(като я вземеш) и безавариино каране.П.С на П.С-то : японката гори в пъти по малко. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги хайде по полека със споменаването на Силистра, защото съм от там и въобще не ми е правело подобно впечатление. Повечето ми познати са със семейни ванове, има доста нови коли в града, но дебилите с голфовете са приоритет на Перник, Хасково и други живописни градчета на ЮГ (поне това е моето впечатление). Иначе и за мен Голфа си е трошляк, но когато идва с добър пакет е относително удобна кола.

перник е един силно южен град ;)

а за Форд КА какво мислите :rolleyes: на мен ми е много неудобна тая кола, а тия дето имат такава като се качат в моя сивик и се оплакват че все едно сядат на земята :P

форд КА е много удобен скейтборд , а не неудобна кола и за финал WaveMastaa, почти ме разплака :Pteror1sta, лошата аеродинамика не е само въпрос на външен вид ... гоуфа има по лоша аеродинамика от колкото изглежда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest WaveMastaa

и за финал WaveMastaa, почти ме разплака :rolleyes:teror1sta, лошата аеродинамика не е само въпрос на външен вид ... гоуфа има по лоша аеродинамика от колкото изглежда ;)

Лукчо, това как да го разбирам? :P;)Бенетончо, Предеполагах че поста ми може да действа отегчаващо, а не че може да разбуди някой. Радвам се че съм те събудил :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лукчо, това как да го разбирам? :P :PБенетончо, Предеполагах че поста ми може да действа отегчаващо, а не че може да разбуди някой. Радвам се че съм те събудил :) :)

буквално го разбирай :cool: замалко да заобичам гоуф след всичкото това четене ... и ... смени си клавиатурата ,че сигурно вече не й бачкат половината копчета :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Impreza94

Голф 3 се пише основен конкурент на Impreza :rolleyes:Абе хубаво си е и тия котурници да ги има, нали все на някой трябва да се подиграваме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера попрочетох тази тема... и днес много смешно ми стана като видях един стар Голф2 да тегли 6та генерация японски хечбек... (закачи го на кръстовището на П.Ю.Тодоров и България и продължиха нагоре по България)... надявам се да не е колата на някой от клуба, но имайте го предвид :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,от днес ми е зачислен един Голф 3 ТДИ за служебна кола.в отлично състояние е и трабва да ви кажа ,че след като я покарах цял ден-НЯМА ТАКАВА КОЛА!!!!първото което ми направи впечатление е,че при скорости от 60-70км/ч съм по-неспокоен отколкото когато карам с толкова с колелото си.съвсем сериозно го казвам....то не е клатене,не е чудо.на по-остър завой се чудя дали да следвам завоя и да продължа да завивам или да се набирам наобратно по волана,щото изпадам от седалката.има празен ход на педала на газта от порядъка на 5 или повече сантиметра и просто няма начин да боравиш прецизно с нея.освен когато двигателя не е под товар:cool:тогава и да я натискаш и да не я натискаш-все тая.за да се усети някаква динамика трябва да го сгазиш тоя педал до долу,а това са сигурно 15 сантиметра ход.на всичкото отгоре ме хвана някакво задръстване като слизах от симеоново кам околовръстното и ми се наложи да се пускам по инерция лекичко от време на време и да ползвам единствено спирачката.педалът на спирачката е толкова ергономично разположен,че след няма и минута невероятната чупка която беше направил ми докарваше яка болка.в началото спирачката никва я няма,все едно че си изхабени накладки,но после хваща добре.воланът ми скрива половината от уредите по таблото и незнам дали той е виновен или камионджийската седалка.Като караш по неравности дори и малки,колата има една вибрация все едно че се отделя от пътя.иначе почти не тропа,само дето не е ясно ти ли караш колата или тя те разхожда където си иска.в оборотите ина една-две дразнещи дупки........Загрява доста бавно........за друго не се сещам ама ако се сетя ще добавя.....та,целта на този пост е да ви отворя очите и да почнете да проявявате уважение към ГЕРОИТЕ които карат тези коли.нямате идея за какво ви говоря.А тези камикадзета които го карат това нещо със скорости над 100км/ч са си направо готови за шампионски титли в рали шампионата.между другото колата е на 175 000км ,поддържана както трябва и е имала само един шофиор преди мен.

маи маи голфа които си карал е бил супер зле приятелиу аз имам и голф 3 и да ти кажа тва за завоите са пълни глупости да те светна 4е седалката на голфа е 3000 пути по добра от колкото на Хондата ми тва за скоростите и другите неща са глупости на ента степен според мен преиграваш 4есно аз моя голф съм го карал с над 200 и няма проблеми с заводското ока4ване ВЯРНО ГОЛФ 3 си е ама преиграваш малко ми се струва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

маи маи голфа които си карал е бил супер зле приятелиу аз имам и голф 3 и да ти кажа тва за завоите са пълни глупости да те светна 4е седалката на голфа е 3000 пути по добра от колкото на Хондата ми тва за скоростите и другите неща са глупости на ента степен според мен преиграваш 4есно аз моя голф съм го карал с над 200 и няма проблеми с заводското ока4ване ВЯРНО ГОЛФ 3 си е ама преиграваш малко ми се струва
човече,незнам какъв ти е голф-а и каква ти е хонда-та ама съм сигурен че не аз съм в грешка.покарах го и разбрах що за стока е,пък и първите впечатления са най-силни и достоверни.после с времето свикваш и се притъпява усета.успех ти пожелавам с твоя голф и с тези 200+ км/ч които имаш смелостта да вдигнеш. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...