бобиту 0 #1 Публикувано 23 Септември, 2013 Здравейте, Може ли някой да ми каже, дали мога да сложа червен антифриз в Honda CRV 2001. Антифриза е G13, закупен от Волсфаген. Благодаря предварително за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rainoff 4 #2 Отговорено 23 Септември, 2013 Мисля, че няма да има проблем. Нека и колегите се искажат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #3 Отговорено 23 Септември, 2013 Моята е с такъв и няма проблеми. То ако всичко е ок по охладителната система какво може да причини антифриза ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #4 Отговорено 23 Септември, 2013 Корозия, примерно.Червен, зелен, син - все тая.Има теми за антифризи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #5 Отговорено 24 Септември, 2013 На Сивика преди 2 години сложих червен. Няма проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 24 Септември, 2013 ...а и щом е от WV ще вдигне наи малко 10 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #7 Отговорено 25 Септември, 2013 Червеният антифриз го водят лонг лайф, тоест , с дълъг живот, препоръчителен е за двигатели изградени поредимно от алуминий! Това казват швабите , така че слагай споко няма да навреди! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hariboy1974 1 #8 Отговорено 25 Септември, 2013 Здравейте, Може ли някой да ми каже, дали мога да сложа червен антифриз в Honda CRV 2001. Антифриза е G13, закупен от Волсфаген. Благодаря предварително за отговорите. Здравей! Не си слагай червен антифриз в хондата, ще ти разяде гарнитурата между блока и главата на двигателя. Виждал съм го при италиански автомобил "Фиат". По горе са ти писали, че червения антифриз е за алуминиеви глави. Най-добре си купи зелен със съответния показател. Пише го в книжката на хондата. Червеният е с показател G 12 или 13 и е за определени немски двигатели. Не пренебрегвай вида на антифриза, това е важно още повече, че сигурно не си сменял гарнитурата м/у блока и главата. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #9 Отговорено 25 Септември, 2013 Поправете ме ако греша, но все ми се струва че Вто е с алуминиева глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #10 Отговорено 25 Септември, 2013 Здравей! Не си слагай червен антифриз в хондата, ще ти разяде гарнитурата между блока и главата на двигателя. Виждал съм го при италиански автомобил "Фиат". По горе са ти писали, че червения антифриз е за алуминиеви глави. Най-добре си купи зелен със съответния показател. Пише го в книжката на хондата. Червеният е с показател G 12 или 13 и е за определени немски двигатели. Не пренебрегвай вида на антифриза, това е важно още повече, че сигурно не си сменял гарнитурата м/у блока и главата. Успех! Колко време трябва да го чакам, докато мие направи тази магария? За сега 2 години не успява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 26 Септември, 2013 Споко, колкото и да чакаш няма да ти направи тая магария, те при италянките проблема с гарнитурите не е от антифриза а от марката, минал съм и от там, духал съм им супата и на тях Както каза колегата това е Лонг Лаиф антифириз за по дълги периоди и нищо повече, в него лиспват силикати и други простотии дето правят магарии, макар че и в синия на ИГАТ също няма силикати и е Г12, аз карам с син не за друго ми с такъв почнах а за да го сменя знам че не е хубаво да се меши син с червен а реално няма как да източа всичкия син, и да си играя да промивам и прочие, аи няма нужда, баща ми все с червен е карал че е станал на 80 години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIKISANA 0 #12 Отговорено 29 Септември, 2013 Здравейте и от мен - съвсем случайно се зачетох в тази тема и нека и аз да споделя какво ми каза човек от сервиз (не знам дали е голям специалист ) - цвета на антифриза е свързан с антикорозионните му свойства т.е. би трябвало теоретично да има значение на кой двигател какъв се слага .Практически обаче се е доказало ,че това трудно повлиява ,с коетостигаме до извода ,че по-добре сложи какъвто ти препоръчва производителя ,но няма страшно и ако сложиш друг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове