martuni 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2013 Здравейте на всички, днес се сдобих с въпросния автомобил и като цяло съм доволен от покупката (за сега ). Все пак имам и няколко въпроса. Нормално ли е при изгасен двигател и без да е на контакт, стрелката за горивото да си седи вдигната и да показва постоянно количеството му и какъв може да е проблема за това ? По-различен ли е крикът за тази кола от нормалните и евентуално от къде мога да си купя, защото я взех без крик ? За сега това са ми въпросите но предполагам, че за напред ще имам и други Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 19 Септември, 2013 За стрелката е нормално. За крика утре ще ти снимам моя. Просто е с по-висока пета. Обикновен крик ще свърши преди да си отлепил колелото от земята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #3 Отговорено 20 Септември, 2013 Честито и много да те радва. Ето така изглежда крика: http://prikachi.com/images/468/6579468o.png За стрелката - да така е, както казваше един колега от форума ( японеца я е направил така, за да може крадеца първо да погледне, имали смисъл да ти разбива резервоара) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martuni 0 #4 Отговорено 20 Септември, 2013 Благодаря ви за бързите отговори, това за стрелката наистина е малко странно В понеделник колата влиза за обслужване и след това като я подкарам предполагам че ще ми хрумнат още въпроси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzynko 5 #5 Отговорено 20 Септември, 2013 Честито колега. За крика си търси от Ц-рв, защото другите са по-ниски и няма да може да отлепиш колелото от земята. С моя, който си е от Црв, ако попадне в малко по ниско и при крайно отворено положение, едвам свалям гумата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #6 Отговорено 20 Септември, 2013 крикът на ХР-В е същия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #7 Отговорено 20 Септември, 2013 (Редактирано) Честито!Добре дошъл в клуба на заблудените ... че карат "джип" п.п. Понеже имаш право на само още едно мнание за днес, обмисли внимателно, какво ще питаш/кажеш. Или пиши на лични съобщения. Редактирано 20 Септември, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martuni 0 #8 Отговорено 21 Септември, 2013 Благодаря ви колеги ! Крикът вече е уреден. Искам да ви питам за мнението ви относно гумите. NEXEN WINGUARD 2012 година 205/70/15 и на външен вид са доста запазени. Ясно ми е че това не е най-добрата марка, но с тях взех колата. Видяло се е че тази зима ще съм с тях, но за другата да знам да се ориентирам към други. качвам и няколко снимки на мойта хубавица http://forums.hondab...image&img=14887 http://forums.hondab...image&img=14888 http://forums.hondab...image&img=14889 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rainoff 4 #9 Отговорено 21 Септември, 2013 Честито и много безаварийни колега !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 24 Септември, 2013 Хм, странно, някои има ли проблем с линковете по горе, на мен ми казва че не съм влязъл пък съм. За гумите виж ДЖЕНЕРАЛ ГРАБЕР УХП, цената им е сносна и са по добри от тоя нексен които дори не мога да видя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #11 Отговорено 24 Септември, 2013 Прав си Слави, линковете не работят.Иначе това е nexen-a, предполагамhttp://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=110&Cookie=tyresprice_uk&details=Ordern&typ=D-107368&ranzahl=4&nichtweiter=1&pk_campaign=tyresprice_ukЩом е от 2012-а, и е все още запазена, не виждам причина да купува други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #12 Отговорено 24 Септември, 2013 Слави, откакто съм във форума, нито един подобен на горните линкове не се отваря.И колега ,като са ти запазени гумите /надявам се имат и грайфер/ карай си ги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 24 Септември, 2013 Предполагам Родителското тяло ще каже защо не с еотварят ама едва ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #14 Отговорено 24 Септември, 2013 Слави чули са ни -вече се отварят.Много бърза реакция момчета- поздравления. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martuni 0 #15 Отговорено 24 Септември, 2013 (Редактирано) Исках да кача няколко снимки на Хондата но явно нещо не правя както трябва Пробвам отново, дано стане. Ако не и утре е ден http://forums.hondab..._2039_33204.jpg http://forums.hondab..._2039_65695.jpg http://forums.hondab..._2039_69540.jpg Редактирано 24 Септември, 2013 от martuni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martuni 0 #16 Отговорено 25 Септември, 2013 Колеги днес взех колата от сервиза и реших че ще бъде полезно да споделя с вас, Сменил съм всички видове ремъци, ролки, филтри, масла. Обща цена с работата 330 лв. Останах доста приятно изненадан от сравнително ниските цени, но след няма и 10 километра каране забелязах че радиатора е спукан в горната му част и тече . Четох във форума че и други колеги са минали по този път и че това е слабо място за този модел. Надявам се след като сменя радиатора да няма повече течове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #17 Отговорено 25 Септември, 2013 Няма да има споко. Моя протече 2 дена след като смених антифриза Следователно масово им слагат присадки за течовете. Общо взето ако видиш В първа генерация със оригиналния радиатор трябва да се подготвиш за смяна Цените са от 150 до 250-300лв за нов радиатор...в зависимост какъв ще си избереш. Скачай на един Nissens и не го мисли повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
бобиту 0 #18 Отговорено 25 Септември, 2013 Колеги днес взех колата от сервиза и реших че ще бъде полезно да споделя с вас, Сменил съм всички видове ремъци, ролки, филтри, масла. Обща цена с работата 330 лв. Останах доста приятно изненадан от сравнително ниските цени, но след няма и 10 километра каране забелязах че радиатора е спукан в горната му част и тече . Четох във форума че и други колеги са минали по този път и че това е слабо място за този модел. Надявам се след като сменя радиатора да няма повече течове. Колега, в кой сервиз ти смениха ремъците и маслото? Аз имам същия проблем с радиатора и ми препоръчаха китайски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #19 Отговорено 25 Септември, 2013 В eBay радиаторите са по 50 паунда - идва към 120-150 лева с доставката. Тук най-ниските цени на китайци почват от 220-280, като са абсолютно същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martuni 0 #20 Отговорено 25 Септември, 2013 Колеги днес взех колата от сервиза и реших че ще бъде полезно да споделя с вас, Сменил съм всички видове ремъци, ролки, филтри, масла. Обща цена с работата 330 лв. Останах доста приятно изненадан от сравнително ниските цени, но след няма и 10 километра каране забелязах че радиатора е спукан в горната му част и тече . Четох във форума че и други колеги са минали по този път и че това е слабо място за този модел. Надявам се след като сменя радиатора да няма повече течове. Колега, в кой сервиз ти смениха ремъците и маслото? Аз имам същия проблем с радиатора и ми препоръчаха китайски. Сервиза се намира в Овча Купел на улица Обиколна, 200 метра над Лидал. Мислих да не им правя реклама но наистина Цецо и Митко си разбират от работата и това че трябва да си запазиш час една седмица по-рано говори най-добре за това.Относно радиатора ми казаха 190 лв. Това е цена с отстъпка за редовни клиенти иначе е бил по скъп. Имало и по евтини варианти но предпочитам да е по качествен макар че това е малко относително. Утре го слагат и ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 26 Септември, 2013 В eBay радиаторите са по 50 паунда - идва към 120-150 лева с доставката. Тук най-ниските цени на китайци почват от 220-280, като са абсолютно същите.Не знам кои те товари с тея цени за китаици, но Нисенс с малко отстъпка излиза под 200 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #22 Отговорено 26 Септември, 2013 Ами гледах по сайтовете на сервизите, че и моя покапва - за мен все пак няма отстъпка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martuni 0 #23 Отговорено 27 Септември, 2013 Колеги, интересувам се дали имате кора под двигатела на вашите автомобили и евентуално от къде да я търса ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #24 Отговорено 27 Септември, 2013 Няма кора под двигателя.Има кора от бронята до двг, но не и под него. Същата кора отстрани се качва нагоре, към пластмасовия подкалник, т.е. пред амортисьора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове