Jump to content
martuni

Ново CR-V 2001 г. във форума

Recommended Posts

Здравейте на всички, днес се сдобих с въпросния автомобил и като цяло съм доволен от покупката (за сега ).

Все пак имам и няколко въпроса.

 

Нормално ли е при изгасен двигател и без да е на контакт, стрелката за горивото да си седи вдигната и да показва постоянно количеството му и какъв може да е проблема за това ?

 

По-различен ли е крикът за тази кола от нормалните и евентуално от къде мога да си купя, защото я взех без крик ?

 

За сега това са ми въпросите но предполагам, че за напред ще имам и други Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стрелката е нормално. За крика утре ще ти снимам моя. Просто е с по-висока пета. Обикновен крик ще свърши преди да си отлепил колелото от земята :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много да те радва.

Ето така изглежда крика: http://prikachi.com/images/468/6579468o.png

За стрелката - да така е, както казваше един колега от форума ( японеца я е направил така, за да може крадеца първо да погледне, имали смисъл да ти разбива резервоара) Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за бързите отговори, това за стрелката наистина е малко странно Публикувано изображение

 

В понеделник колата влиза за обслужване и след това като я подкарам предполагам че ще ми хрумнат още въпроси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. За крика си търси от Ц-рв, защото другите са по-ниски и няма да може да отлепиш колелото от земята. С моя, който си е от Црв, ако попадне в малко по ниско и при крайно отворено положение, едвам свалям гумата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!Добре дошъл в клуба на заблудените ... че карат "джип" :cool:п.п. Понеже имаш право на само още едно мнание за днес, обмисли внимателно, какво ще питаш/кажеш. Или пиши на лични съобщения.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги ! Крикът вече е уреден.

Искам да ви питам за мнението ви относно гумите.

NEXEN WINGUARD 2012 година 205/70/15 и на външен вид са доста запазени. Ясно ми е че това не е най-добрата марка, но с тях взех колата.

Видяло се е че тази зима ще съм с тях, но за другата да знам да се ориентирам към други.

качвам и няколко снимки на мойта хубавица Публикувано изображение

 

http://forums.hondab...image&img=14887

 

http://forums.hondab...image&img=14888

 

http://forums.hondab...image&img=14889

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни колега !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, странно, някои има ли проблем с линковете по горе, на мен ми казва че не съм влязъл пък съм. За гумите виж ДЖЕНЕРАЛ ГРАБЕР УХП, цената им е сносна и са по добри от тоя нексен които дори не мога да видя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си Слави, линковете не работят.Иначе това е nexen-a, предполагамhttp://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=110&Cookie=tyresprice_uk&details=Ordern&typ=D-107368&ranzahl=4&nichtweiter=1&pk_campaign=tyresprice_ukЩом е от 2012-а, и е все още запазена, не виждам причина да купува други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, откакто съм във форума, нито един подобен на горните линкове не се отваря.И колега ,като са ти запазени гумите /надявам се имат и грайфер/ карай си ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам Родителското тяло ще каже защо не с еотварят ама едва ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави чули са ни -вече се отварят.Много бърза реакция момчета- поздравления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Исках да кача няколко снимки на Хондата но явно нещо не правя както трябваПубликувано изображение

 

Пробвам отново, дано стане. Ако не и утре е ден Публикувано изображение

 

 

http://forums.hondab..._2039_33204.jpg

 

 

http://forums.hondab..._2039_65695.jpg

 

http://forums.hondab..._2039_69540.jpg

Редактирано от martuni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес взех колата от сервиза и реших че ще бъде полезно да споделя с вас,

Сменил съм всички видове ремъци, ролки, филтри, масла. Обща цена с работата 330 лв.

Останах доста приятно изненадан от сравнително ниските цени, но след няма и 10 километра каране забелязах че радиатора е спукан в горната му част и тече Публикувано изображение.

Четох във форума че и други колеги са минали по този път и че това е слабо място за този модел.

Надявам се след като сменя радиатора да няма повече течове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има споко. Моя протече 2 дена след като смених антифриза :) Следователно масово им слагат присадки за течовете. Общо взето ако видиш В първа генерация със оригиналния радиатор трябва да се подготвиш за смяна :) Цените са от 150 до 250-300лв за нов радиатор...в зависимост какъв ще си избереш. Скачай на един Nissens и не го мисли повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес взех колата от сервиза и реших че ще бъде полезно да споделя с вас,

Сменил съм всички видове ремъци, ролки, филтри, масла. Обща цена с работата 330 лв.

Останах доста приятно изненадан от сравнително ниските цени, но след няма и 10 километра каране забелязах че радиатора е спукан в горната му част и тече Публикувано изображение.

Четох във форума че и други колеги са минали по този път и че това е слабо място за този модел.

Надявам се след като сменя радиатора да няма повече течове.

 

Колега, в кой сервиз ти смениха ремъците и маслото? Аз имам същия проблем с радиатора и ми препоръчаха китайски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В eBay радиаторите са по 50 паунда - идва към 120-150 лева с доставката. Тук най-ниските цени на китайци почват от 220-280, като са абсолютно същите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги днес взех колата от сервиза и реших че ще бъде полезно да споделя с вас,

Сменил съм всички видове ремъци, ролки, филтри, масла. Обща цена с работата 330 лв.

Останах доста приятно изненадан от сравнително ниските цени, но след няма и 10 километра каране забелязах че радиатора е спукан в горната му част и тече Публикувано изображение.

Четох във форума че и други колеги са минали по този път и че това е слабо място за този модел.

Надявам се след като сменя радиатора да няма повече течове.

 

Колега, в кой сервиз ти смениха ремъците и маслото? Аз имам същия проблем с радиатора и ми препоръчаха китайски.

 

Сервиза се намира в Овча Купел на улица Обиколна, 200 метра над Лидал. Мислих да не им правя реклама но наистина Цецо и Митко си разбират от работата и това че трябва да си запазиш час една седмица по-рано говори най-добре за това.

Относно радиатора ми казаха 190 лв. Това е цена с отстъпка за редовни клиенти иначе е бил по скъп. Имало и по евтини варианти но предпочитам да е по качествен макар че това е малко относително.

Утре го слагат и ще видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В eBay радиаторите са по 50 паунда - идва към 120-150 лева с доставката. Тук най-ниските цени на китайци почват от 220-280, като са абсолютно същите.

Не знам кои те товари с тея цени за китаици, но Нисенс с малко отстъпка излиза под 200 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами гледах по сайтовете на сервизите, че и моя покапва - за мен все пак няма отстъпка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, интересувам се дали имате кора под двигатела на вашите автомобили и евентуално от къде да я търса ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кора под двигателя.Има кора от бронята до двг, но не и под него. Същата кора отстрани се качва нагоре, към пластмасовия подкалник, т.е. пред амортисьора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...