ChoUcho 0 #1 Публикувано 19 Септември, 2013 Здравейте,Искам пак да се допитам до по-компетентните и знаещи от мен. Какво мислите за следната обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11379431868279954&f1=details&slink=46cf4z?Какви проблеми може да ми създаде? Какво да гледам най-много по този определен двигател? Какъв според вас ще е първоначалният разход за нея (консумативи и така нататък)? Колко харчи, и какви са възможностите за слагане на газ (нормална или инжекцион)? Надявам се няма да ви затрудня с многото ми въпроси, и отново Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 19 Септември, 2013 (Редактирано) Дали това е твоята кола, зависи от състоянието й.При над 20 годишна кола най-много гледай за сериозна ръжда по купето (все някаква ще има ако не е от африка) и за това колко съвестен е бил предишния собственик. Виж как работи двигателя и как е окачването - отидете в сервиз, който разбира (Омбре, Юбико). Първоначални разходи 200лв за обслужване, масла и филтри. От там нататък могат да излезнат много неща - тампони, накладки, дискове, дреболии, по-сериозни неща по окачването, гуми (ако са много зле). Като цяло никой не продава кола по която е оправил всичко преди продажбата - ще има неща, дето ще искаш да си оправиш. Ако я спазариш на 2000лв (за колкото изглежда че текущия собственик ще я даде), би било добре да имаш едни 3000лв, с което да покриеш прехвърляне и повечето неочаквани разходи, стига да е читава и да няма нищо сериозно. Редактирано 19 Септември, 2013 от Veseliq 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #3 Отговорено 19 Септември, 2013 На 20 годишна кола каквото и да и гледаш , все е малко.Много е малък шанса кола на толкова години да е в перфектно състояние , за толкова пари и да дойде точно при теб.Приготви още някой лев за ремонти и мини през сервиз да я погледнат дали си заслужава въобще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asas 12 #4 Отговорено 19 Септември, 2013 На 20 годишна кола каквото и да и гледаш , все е малко.Много е малък шанса кола на толкова години да е в перфектно състояние , за толкова пари и да дойде точно при теб.Приготви още някой лев за ремонти и мини през сервиз да я погледнат дали си заслужава въобще.Много е прав колегата. Събери още малко и вземи некоя фейсната 6та, за по 2500-2700 се намират читави. И мое мнение е, колата да е стокната и докарана на скоро в България (или както им казват по борсите НОВ ВНОС) хем по-малко км, хем може да удариш некоя глезена. И разгледай и на живо - много от колите не са качени в сайтовете. И си се пазари поне 300-400 свалят от цената поставена в обявата ( тъкмо за регистрацията). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #5 Отговорено 19 Септември, 2013 Имах същата (94-та г.) и започна да я мори ръждата, уж я кърпих и след няма и година пак изби. За тези пари по-добре се огледай в нещо такова http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377090409356604&f1=details&slink=46kye8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 19 Септември, 2013 На снимките не е лоша. Обаче на живо трябва да се види. За газ- най- добре инжекцион, ама само той е 700лв... Не, че обикновената газова не е 450 де... Ремък и ролка- 70лв , работа 80, свещи от общите още 25лв, въздушен филтър и той 15кинта читав японски. И това е. После вече каквото излезе. Като разход- зависи как я караш. Но да ти кажа честно с газовата няма да ти пука за 1-2 литра нагоре или надолу в разхода. Смесено с ГИ ще си към 9/100 . Ако не им разбираш- сервиз задължително. Ако собственика откаже- откажи се от колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #7 Отговорено 19 Септември, 2013 (Редактирано) Събери още малко и вземи некоя фейсната 6та, за по 2500-2700 се намират читави.Колкото и пари да можеш да дадеш, колкото и да я избираш, от където и да я търсиш, ако не е нова, задължително трябва да имаш едни 1000лв отгоре на покупната цена. Ако е по-скъпа колата, и доста повече. Винаги, винаги, ВИНАГИ излизат неща за оправяне и стягане. Към онези 200лв дето цитирах горе за масла и филтри забравих примерно свещи, кабели, ролки, ремъци. Зима иде - гуми си трябват, не става да я обуеш с галоши и да се наиграеш на първия светофар в първия сняг. Ще излезне нещо по окачване, ще излезе проблем я с парно, я с климатик, я с аудио, я аларма, някоя неработеща машинка на врата/прозорец, я окачване и тн. Ако ще си изфукаш всичките пари и ще вземеш кола, която не става за каране да я държиш пред блока, по-добре задръж до пролетта, събери повече и тогава скачай. Редактирано 19 Септември, 2013 от Veseliq 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове