Jump to content
ChoUcho

Дали я намерих ?

Recommended Posts

Здравейте,Искам пак да се допитам до по-компетентните и знаещи от мен. Какво мислите за следната обява http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11379431868279954&f1=details&slink=46cf4z?Какви проблеми може да ми създаде? Какво да гледам най-много по този определен двигател? Какъв според вас ще е първоначалният разход за нея (консумативи и така нататък)? Колко харчи, и какви са възможностите за слагане на газ (нормална или инжекцион)? Надявам се няма да ви затрудня с многото ми въпроси, и отново Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали това е твоята кола, зависи от състоянието й.При над 20 годишна кола най-много гледай за сериозна ръжда по купето (все някаква ще има ако не е от африка) и за това колко съвестен е бил предишния собственик. Виж как работи двигателя и как е окачването - отидете в сервиз, който разбира (Омбре, Юбико). Първоначални разходи 200лв за обслужване, масла и филтри. От там нататък могат да излезнат много неща - тампони, накладки, дискове, дреболии, по-сериозни неща по окачването, гуми (ако са много зле). Като цяло никой не продава кола по която е оправил всичко преди продажбата - ще има неща, дето ще искаш да си оправиш. Ако я спазариш на 2000лв (за колкото изглежда че текущия собственик ще я даде), би било добре да имаш едни 3000лв, с което да покриеш прехвърляне и повечето неочаквани разходи, стига да е читава и да няма нищо сериозно.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20 годишна кола каквото и да и гледаш , все е малко.Много е малък шанса кола на толкова години да е в перфектно състояние , за толкова пари и да дойде точно при теб.Приготви още някой лев за ремонти и мини през сервиз да я погледнат дали си заслужава въобще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20 годишна кола каквото и да и гледаш , все е малко.Много е малък шанса кола на толкова години да е в перфектно състояние , за толкова пари и да дойде точно при теб.Приготви още някой лев за ремонти и мини през сервиз да я погледнат дали си заслужава въобще.

Много е прав колегата. Събери още малко и вземи некоя фейсната 6та, за по 2500-2700 се намират читави. И мое мнение е, колата да е стокната и докарана на скоро в България (или както им казват по борсите НОВ ВНОС) хем по-малко км, хем може да удариш некоя глезена. И разгледай и на живо - много от колите не са качени в сайтовете. И си се пазари поне 300-400 свалят от цената поставена в обявата ( тъкмо за регистрацията).
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същата (94-та г.) и започна да я мори ръждата, уж я кърпих и след няма и година пак изби. За тези пари по-добре се огледай в нещо такова http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11377090409356604&f1=details&slink=46kye8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимките не е лоша. Обаче на живо трябва да се види. За газ- най- добре инжекцион, ама само той е 700лв... Не, че обикновената газова не е 450 де... Ремък и ролка- 70лв , работа 80, свещи от общите още 25лв, въздушен филтър и той 15кинта читав японски. И това е. После вече каквото излезе. Като разход- зависи как я караш. Но да ти кажа честно с газовата няма да ти пука за 1-2 литра нагоре или надолу в разхода. Смесено с ГИ ще си към 9/100 . Ако не им разбираш- сервиз задължително. Ако собственика откаже- откажи се от колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събери още малко и вземи некоя фейсната 6та, за по 2500-2700 се намират читави.

Колкото и пари да можеш да дадеш, колкото и да я избираш, от където и да я търсиш, ако не е нова, задължително трябва да имаш едни 1000лв отгоре на покупната цена. Ако е по-скъпа колата, и доста повече. Винаги, винаги, ВИНАГИ излизат неща за оправяне и стягане. Към онези 200лв дето цитирах горе за масла и филтри забравих примерно свещи, кабели, ролки, ремъци. Зима иде - гуми си трябват, не става да я обуеш с галоши и да се наиграеш на първия светофар в първия сняг. Ще излезне нещо по окачване, ще излезе проблем я с парно, я с климатик, я с аудио, я аларма, някоя неработеща машинка на врата/прозорец, я окачване и тн. Ако ще си изфукаш всичките пари и ще вземеш кола, която не става за каране да я държиш пред блока, по-добре задръж до пролетта, събери повече и тогава скачай. Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...