Jump to content
xplod

Скърцане педал на съединител и питане за хидравлично масло

Recommended Posts

Колата е Сивик 1.4 МВ. Обикновено сутрин на студено време педала на съединителя скърца при натискане. Понякога се случа и на топло време да го направи. Скърцането е само при натискане. При отпускане няма звуци. Съединителя не мисля, че е заминал. Пробвал съм и на първа и на задна угася моментално, като отпусна педала. Човека, от който взех колата преди месец някъде ми беше споменал, че е сменял сега не съм сигурен точно, но уплътнението на долната помпа ли, маншона ли нещо. Натиснал съединителя една сутрин и педала си останал така потънал. Та го сменил тва, щото цялата помпа била много скъпа. Спомена ми, че е пускал тема как се сменя въпросното нещо, със снимки и пр. но нещо не можах да я намеря. Търсих и с търсачката и все намирам други теми, в които се споменава за някаква прословута тема със снимки и решение на проблема със скърцането, но и нея нещо не я намирам. Та как се процедира при този явно нормален за тези коли проблем? Смазва ли се нещо, кое, с какво? Снимков мат'риал ако има ще е най-добре :D Другата питанка е за маслото на хидравликата. Говоря за казанчето по-към левия фар на колата и падащо се вдясно, ако се вдигне капака на колата и се застане срещу нея. Баси как го обясних :D Та нивото е на MIN, на капачката пише да е на MAX. Реално волана си в твърд. Не се усеща затрудняване, но си е твърд при въртене, не може с един пръст да го въртиш. Та питанката тук е долива ли се хидравлично масло или трябва да се източи всичко и да налее ново? Какво масло се слага, че нещо не намирам характеристики какво го дават за тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също скърца, получава се от триене на два гумени маншона. Отпред на скоростната кутия има една гума и под нея има още една за жилото, като ги напръскам с WD40 или нещо друго, спира за няколко месеца.Маслото е Honda PSF (power steering fluid). Добре е да се смени, защото едва ли е сменяно някога

Редактирано от ZuNinjaz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен скърцането беше от вилката на съединителя,движи я буталото на долната помпа.Там ябълката се вижда и смазва лесно,като изместиш маншона.Обаче има и друга ябълка/рамо,която е зад кожуха на съединителя на 4-5 см.зад него,и ти трябва още един човек за да го смажеш по моя начин,с грес от спринцовка и едно маркуче.Проблема е да видиш къде смазваш.Връзваш гумения маншон да не ти пречи,гласиш едно малко огледалце и светваш с фенерче да видиш рамото,вкарваш маркучлето до рамото и помощника ти стиска спринцовката.Резултата беше спиране на скърцането и много по-мек педал на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е твърд волана може би доста е обран луфта на рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и аз имам същия проблем и се чудех от какво може да е :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...