Jump to content
Icakha

Пружинки

Recommended Posts

Здравейте, приятели. Имам сивик 5ген. д15б2 хеч, със сток окачване.Та въпроса ми е, ще има ли някакъв проблем ако сложа пониваващи пружини на стокови амортисьори и ако има какъв би бил той ? Благодаря ви предварително :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aмортисьорите ще станат за смяна доста бързо.Ако искаш да го избегнеш трябва или да скъсиш стожерите , или да се преправят опорите на пужините.

Редактирано от KRING
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aмортисьорите ще станат за смяна доста бързо.Ако искаш да го избегнеш трябва или да скъсиш стожерите , или да се преправят опорите на пужините.

Извинявай, не съм много навътре в нещата, но в какво се изразява това скъсяване на стожерите ? благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При поставяне на понижаващи пружини , буталото на амортисьора започва да работи по-ниско в цилиндъра , което му вреди .Затова стожера(желязото ,което стърчи като пишка от амортисьора) трябва да се скъси и да му се направи нова резба.За тази операция ти трябва доста опитен и съвестен стругар . При втория вариант се преправя номер 7 от скицата: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=12159,12160&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=1997&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6VTI&nplblk=B__2800По-просто е , пак трябва стругар , но просто не знам как да ти го обясня , а и не можах да намеря снимка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите много вярно казват. С понижаващите пружини стоковите амортисиори много бързо заминават .. Аз сложих понижаващи и амортисиорите отзад изпищяха след месец и половина два ;х

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aмортисьорите ще станат за смяна доста бързо.Ако искаш да го избегнеш трябва или да скъсиш стожерите , или да се преправят опорите на пужините.

Колегата KRING е прав, не знам защо сте му нацъкали минуси?? Нека колегите "Ивайло Йовчев" и "Bender" вместо да цъкат минуси, нека да обяснят детайлно тяхното становище, нали за това е Форум?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Aмортисьорите ще станат за смяна доста бързо.Ако искаш да го избегнеш трябва или да скъсиш стожерите , или да се преправят опорите на пужините.

 

Колегата KRING е прав, не знам защо сте му нацъкали минуси??

Нека колегите "Ивайло Йовчев" и "Bender" вместо да цъкат минуси, нека да обяснят детайлно тяхното становище, нали за това е Форум?

 

защото 50% от колите в форума са само със пружини и сток аморт..... даже и рязани пружини тук таме (само дето и никои няма да си признаи де)

 

пп не визирам никого но факт (не ангажирам никой с мнението си)

 

пп2 и секи си има собствено мнение ..нали затова е форум и тея + и - да не са за красота Публикувано изображение

Редактирано от B e n d e r

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както сте написали по-горе,че болшинството от форума карат само с понижаващи пружини на сток амортисьори или дори с рязани(изобщо не толерирам подобно действие),е аз бях от тези които карат с понижаващи пружини на сток амортисьори.Сега съм с цяло окачване тип коил-овър.За две години каране по нашите пътища старите ми амортисьори са все още здрави и не са изтървали.Може да съм имал късмет не знам :)Според мен ако се кара с понижаващи пружини които смъкват с 40/40 мм (моите бяха такива) оригиналните амортисьори няма да видят много зор и биха държали,но при 60/40 мм може и да има проблем с това колко време ще изкарат.Извинявам се за минуса който съм сложил на колегата KRING нищо лично

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дори и 100% да карат със сток амортисьори изрази си мнението към тях. Колегата е дал отговор на въпроса зададен в 1 пост. Тия + и - дали мнението е правилно и дали е отговорено на место, а не дали ти харесва дадено нещо или не. Поздрави и

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите, вижте, че така стана много по-добре. Всеки като си сподели опитът и мнението :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...