KRiS_KN 125 #1 Публикувано 27 Август, 2013 Колеги от 2-3 дни при първо палене, лампата за маслото гасне след 2-3 секунди. Колата до сега е минала 4000 км от както е направен суапа и не съм имал подобен проблем?Ако някой знае нещо или е патил да бутне едно рамо. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #2 Отговорено 27 Август, 2013 провери си маслото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #3 Отговорено 27 Август, 2013 Малко по-бавно вдига налягане, а причините могат да са от помпата макар най-малко вероятно, през филтъра, много ниско нивото на маслото, чорбалясало масло, датчика... Провери нещата от най-лесното към най-трудното и да се надяваме, че проблемът ще е някъде в началото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #4 Отговорено 27 Август, 2013 Кофти масло най-вероятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRiS_KN 125 #5 Отговорено 27 Август, 2013 Забравих да спомена, че маслото е до максимум! Иначе като марка е Енеос, но явно прехвалена ще излезе тази марка! 4 години съм карал само Yacco и не съм имал каквито и да е проблеми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #6 Отговорено 27 Август, 2013 Енеос 10/40 е възможно да се поскапе за 4000 километра, знам го от собствен опит. Но чак да вдига налягане бавно... И 5/40 не носи много на бой, но и то си вдига за секунда.С какъв филтър си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #7 Отговорено 27 Август, 2013 Възможно е проблемен да е клапана вътре в масления филтър. На друга марка кола ми се случи да сменя 3 филтъра, докато лампата започне да гасне веднага след палене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #8 Отговорено 27 Август, 2013 И с Филтрон съм карал никога не съм имал проблем точно с филтър...Иначе слагайте оригинални филтри да сте сигурни в тях поне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #9 Отговорено 29 Август, 2013 Какъвто и филтър да сложите ще изкара 6-7 хиляди без проблеми.Не е от филтъра според мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 29 Август, 2013 Не съм съгласен, че изобщо не е от значение филтъра. Хващал съм търговци да предлагат разни алтернативни филтри, които или са без клапан, или са, но не държи въобще Не споменавайте повече Филтрон, това е една тапа, колкото да не тече масло...Явлението го има и при мен за секунда, ако след 4000-5000км маслото вече е здраво окислено и "чорба", но пък 3 секунди при колегата ми се вижда доста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #11 Отговорено 29 Август, 2013 Колега , дори Champion които са доста евтини нямат проблеми да карат бая километри.Трябва да е супер менте филтъра , че да дава такива ядове а честно казано такива не съм срещал от доста време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове