Stoyan Malchev 0 #1 Публикувано 12 Август, 2013 Привет на всички!Имам проблем с автомата започна да превключва на високи обороти. Смених маслото (с масло на Хонда от представителството) имаше временно подобрение сега отново се е..ва. Когато е студена е по добре, може ли да му пада вискозитета толкова когато загрее та да почне да товари двигателя за да превключи!? Има ли някакъв реглаж на кикдауна че нещо мн. ме нерви.Благодаря Ви предварително . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tenev 27 #2 Отговорено 12 Август, 2013 Ако си от София мини през Омбре.Мисля че той беше спец по автматици и ще ти свърши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 12 Август, 2013 Какво означава "превключва на високи обороти"?!Вместо на 2000-2500, превключва на по-високи, или се форсира между скоростите, т.е. двг реве, а не се включва на скорост?!Кикдауна е с жило, но дали се регулира нямам идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoyan Malchev 0 #4 Отговорено 13 Август, 2013 От Варна съм колега, ако идвам към София ще мина през Омбре.Иначе от 1ва. към 2ра превкл. на 2500rpm но всички по-нагоре ги превкл. между 3000 и 3500rpm. При потегляне на баир превкл. към 2ра над 4000rpm .Понякога от стоп на лек баир потегля на 1ва. но се форсира до към 4200rpm. Преди да премине на 2ра. Маслото го смених миналата год.,но не съм опреснявал просто го смених, тук майстора не ми спомена за "опресняване". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 13 Август, 2013 До колкото знам от Краси, няма как да го смениш цялото, реално като отвориш пробката изтича определена част от него и за това Краси му казва опресняване. За да смениш цялото явно има друг пиниз да се източи всичкото. Ти колко литра наля ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 13 Август, 2013 Слави, има й нещо на кутията, за да се форсира така, ама не знам какво.И моята понякога форсира между 3-та и 4-та, и на кикдаун, ама не съм се задълбочавал в разследване.А не е, като да не съм сменявал цялото масло ... 2 пъти. Ама съм на 220 К км, а не знам с какво е карана до 180 К, когато я купих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stoyan Malchev 0 #7 Отговорено 13 Август, 2013 Честно казано мисля че взех 4л. един за диф. и 3 за кутията някъде около 150 лв. беше маслото в Хонда. Днес преди да свали кикдауна си форсира двг-то.Когато я взех беше на 3 год. поддържам я както трябва само нещо да се обади и се сменя незнам дали не параноясвам ама дмес превкл.на 4000rpm.:-( иначе не се чувства между превкл.само дето вече на баир трябва да натискам спирачката а преди само си махах кракът от педалите.Май ще отида до някой автосалон да пробвам някоя "по.нова от моята":-) Някой има ли идея дали в Хонда сервиза във Варна са ок и могат ли да направят няква диагностика???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #8 Отговорено 16 Август, 2013 Да не ти се е прецакало това с което "усеща" когато си на баир, та да си мисли през цялото време, че си на стръмно изкачване и да задържа повечко време скоростите преди смяна? Иначе за пълна смяна трябва да направиш три опреснявания, ти си направил едно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове