Jump to content
габрово23

Монтаж на спойлер на HR-V

Recommended Posts

Здравейте, от 3 месеца съм собственик на HR-V, 4 врати, 4х4, 1,6 105 к.с. 2000 г. Колата е на газ и съм супер доволен от нея. Купих си от морга споилера, който се монтира на тавана, но съм затруднен с монтажа му. Под гумените лайсни на тавана на моята кола няма никакви дупки, а спойлера се монтира посредством болтове и гайки( бяха ми дадени в комплект от човека, който го е демонтирал от другото HR-V в моргата). Молбата ми е ако някой знае да ми каже трябва ли да се пробиват дупки на тавана на колата, или има някакъв друг начин на монтиране. Благодаря Ви предварително. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бях засилил да я правя тази манипулация, но в крайна сметка ми казаха, че трябва да се пробива и се отказах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Години наред бях върл противник на пробиването на външните панели за спойлер, поради една основна причина - дупчиш и създаваш реална възможност за огнище на ръжда. И така, докато не ми хрумна как да се елиминира всяка вероятност за ръждясване.Пробиваме монтажните отвори за болтовете/винтовете с 1,5 - 2,0 мм повече и ако сме параноици на тема ръжда, грундираме и боядисваме. Набавяме си метални шайби и силиконови втулки с периферия от едната страна (такива се намират в магазините за мебелен обков), по диаметъра на болтовете/винтовете. Набавяме си и силиконов лист с дебелина 1 - 2 мм, за гарнитурки на петите на спойлера към панела. Силиконът не се изпича с времето като гумените уплътнения и ще държи докато колата е кола.От тук нататък, мисля, е ясно. Ако не - ето кратко описание:На всеки болт/винт за монтажа на спойлера, нанизваме шайба и силиконова втулка, с периферията към шайбата и главата на винта. Отворите на панелите сме пробили по-широки, за да могат да влязат плътно втулките, които при натягане се разплескват и уплътнението става "един път".От листовия силикон изрязваме гарнитурки по формата на петите на спойлера.Ако всичко е чисто, обезмаслено и полирано, ефектът е "уау"!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да купувам третия стоп с надлъжните,че багажник се монтира на него оригинално.Въпроса ми е на 2 и 4 врати еднакви ли са или има разлика в дължината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имат разлика в дължината на надлъжната частотносно монтажа дупчите и вместо силиконови шаиби просто мажете с полиеритан и няма гриживече 2 години нямам грижи,на моето съм го монтирал така

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко точно е разликата или поне ориентировъчно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега слизам с рулетката :)/> П.П 192см са надлъжните споилери задният не го мерих защото предполагам че е стандарден и за 3 и 5 врати .Наздраве

Редактирано от christo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря ,чакам и другия размер.По моргите споменаха нещо към 300 кинта в моя цвят.Интересно ми е за колко се е пазарило досега ,че май ме пробват дали внимавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Стефко.Големичка е разликата :lol: .Някой мяркал ли е за 2 врато на прилична цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Токущо вкарах едно триврато, със "спойлер" в бокса, и се сетих за тази тема. Колата е '99-а година.Дължината на цялата релса, заедно със спойлера е 1820мм., а само на спойлера е 490мм. Широк е 1170мм.Усъмних се, защо трябва на 5-вратото да е, както казвате, 1920мм.?!Ми проверих в нета, и се оказа, че и 3 и 5 врати са еднакви на дължина - 4010мм. Откъде тогава са тия 100мм. разлика в таваните?!Освен ... аз да не съм разбрал, за какво говорите, и какво мерите?!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дължината на базите и аз знам ,че нямат разлика,но таваните може да са различни.Трябва да се провери!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано .. ама надали!Освен да са фейслифтнали и спойлера! Щото нещо ми се мота, да съм виждал спойлер с вграден трети стоп?! А на това Харви пред мен третия стоп е отвътре на задното стъкло.п.п. Маркоонииийййй, 4010мм. си е бая лонг, даже и за Лонг Уил Бейз :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е след фейс лифта и по цялата дължина на споилера имам LED Трети стоп ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 3-врат, не съм фейслифтнат и имам 3-ти стоп вграден в спойлера над тавана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих надлъжните и крилото и тръгвам да търся напречни и багажник.Прегледах сайта на TUHLE и се обърках.Оказа се че продават рейки и закрепване за модели със и без спойлер.Излиза че се набутах 250 кинта.Кажете кой как е решил въпроса с напречните рейки.Имам пътуване 2400км и трябва да реша проблема с багажа до март.Другия вариант е да взема на някой колата с багажник и да му оставя мойта :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми трябваше да попиташ първо преди да купуваш :( Аз ги гледах преди месец.Ако ще е туле разлика в цената със и без спойлер няма :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок казвай,какви пранги сложи отгоре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм слагал никакви,но става всеки багажник за кола без релси.Има и различни от тези на туле на по приемливи цени,но най евтиният,който намерих беше 180лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми схвана въпроса.Закрепването на TUHLE/да го приемем за фактор/ е 3 вида за Харви.Единия е с по една шпилка ,която се навива в надлъжните,слага се рейката и отгоре се завива гайка.Втори вариант :рейката се хваща с по 2 болчета в резба в надлъжните.И третия универсален вариант без болчета:напречните лягат на тампони ,а отстрани се заклинва една ламаринка и се натяга към купето ,което ми се струва ненадежно за висока скорост,офроуд и 50 кг на тавана.Първи и втори вариант са за спойлер,а трети за без спойлер.Това за рейките.За багажника ,ми падна шапката от цени.Не случайно се отдават под наем.Съвременен аеродинамичен дизайн върви от 1200 нагоре.Некакви буренца и грозотии за до 90км/час се продават навсякъде за по 250-300лв.Консултирах се с колеги и клиенти ,които ползват ефтините е не чух нито един добър отзив.Шумни,голямо съпротивлении,тировете ги отвяват,На магистрала е истинско мъчение и т.н.Ако отида в Дания с 90 ,ще ми се смеят и гаргите,а аз ще изхвърля и багажа и багажника още в Сърбия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коли без релси е такъв стандарта.С дъртата шкодичка 105л отгоре сме карали хладилник Зил.Но при теб главно проблема е високата скорост Публикувано изображение Може би ще е най-добре да звъннеш на официалният вносител и да ги питаш как стоят нещата.Те даже предлагат багажници под наем Публикувано изображение

 

едит:Погледни и във форума на братушките ето темата http://hrv-club.ru/f...hp?showtopic=70

Едит2:Ето и упътването за поставянето на релсите https://www.dropbox.com/s/z1gdy91znq0f8hj/141150_503-1150.pdf

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Упътването го гледах даже на видео вчера,но това не значи ,че не отлежава едно шише сливовица лично мое производство,за теб :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре имам работа в района на офиса на официалния представител та,ако трябва мога да мина да ги питам туй онуй Публикувано изображение

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо да поразпиташ.Аз поразгледах мойто ХАрви и поразглобих едно с монтиран спойлер при мен.Оказа се че точките за монтаж са заработени в тавана ,а не в спойлера.В спойлера има само отвори,през които минават шпилките.Което прави мисията ми със спойлера излишна и отива в продавалника.Някой ако търси цвят сив без вграден стоп да дрънка.Аз като ще хващам багажника с видии,спойлер не ми трябва....Та като обходих селския гугъл се спрях на новия профил на Thule 120 см wingbar,с едни крачета за фиксиран монтаж,които ще хаана към покрива директно с видии и силикон.Следва казан да намеря...и там е една цифромания ужассссс казвам ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми това е добра новина Публикувано изображение Значи могат да се ползват багажници с Fixed point монтаж Публикувано изображение А кой модел избра,чисто информативно 751 или 753 ?

Едит:Винаги можеш да вземеш под наем от официалният дистрибутор Публикувано изображение Лошото е че ще ти излезне едно 200-300 лева в зависимост от дните и накрая нищо.

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам 4 лични запитвания за спойлера.Без да се сърдите ,отговорих на първия хронологично,ако той се откаже ще пиша на втория и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми това е добра новина Публикувано изображение Значи могат да се ползват багажници с Fixed point монтаж

 

Така е и не разбирам защо Thule не го споменават или предлагат.Мога да ви метна една снимка на мястото(fixed point)под капачките на спойлера,но предполагам всеки със спойлер може да погледне под капачките.Има си място и за шпилка и за 2 болчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че от немския амазон излиза по-евтино,но с колко точно нямам идея.Кутиите обаче са с доста по-ниски цени от тук при нас. ето примерно това излиза с грубо 150лв по-евтино ;) А иначе само релсите с багажника са към 180 евро,което горе-долу е същите пари като тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се транспортира това до тук приятелю?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега на сестра ми си поръча багажник за ски скоро.Сега пробвах с кутия thule pacific 600 с доставката излиза 340 евро.Това е цялата цена точно преди плащането с картата Публикувано изображение

 

Явно цената е същата като в България :(

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега на сестра ми си поръча багажник за ски скоро.Сега пробвах с кутия thule pacific 600 с доставката излиза 340 евро.Това е цялата цена точно преди плащането с картата Публикувано изображение

 

Явно цената е същата като в България Публикувано изображение

 

Може да питаш гъбковците колко ще искат за транспорт на това чудо... Може така да излезе по-евтно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да вместо 60 евро излиза 80лв Публикувано изображение Но файда...Явно цената е същата Публикувано изображение

 

Излиза 635лв с гъбковците,които даже нямах представа,че съществуват :D

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз си преправих едни стари ски багажници, мисля че се получиха доста добре, но не знам как да кача снимкиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден видях едно като нашите без релси триврато с багажник.Днес едно четириврато със спойлер пак с багажник мина покрай мен.И двете бяха с тези за точките на тавана ;) Това май е най-сигурният вариант. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ми болна тема,ама бокса е с парчадисано Харви и няма време за моето..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз греди си купих преди 2 години. От тогава си седят на колата. Ако искате да ви пратя снимки точно как са захванати - влизат при уплътненията на прозорците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркони не иска от тия при уплътненията,а от другите на фиксираните точки ;)

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То аз кво искам ,няма значение.Фиксирани точки има ако тавана е подготвен за спойлера,пък мойто няма и няма да има като гледам.Колега Драгиев...не ти ли шуми като са постоянно на тавана или мързела си казва думата.Напречните имат огромно съпротивление,даже и разхода вдигат.Пробвах един лед бар..голям гъдел за офроуд,обаче на 60-70 като почне да бучи не се трае,а челното му съпротивление е 8х60см само.Измислих вариянт с магнити и ще се монтира само в гората.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...