Jump to content
SToDo

Загрява CR-V-то

Recommended Posts

Взех колата вчера и като тръгнах да си прибирам на 30-тия километър взе стремително да стига червената зона....Та помислих, че е термостата и го махнах, вързах двете перки да въртят постоянно..... никакво подобрение. Няма да ви казвам 200 километра как съм се прибирал....Колата е CR-V 128 коня БЕЗ газово.Като спра да изстива и ми се чупа нещо като клапан което "чуква" и веднага започва да охлажда.Съмненията ми остават във водната помпа, евентуално да не върти водата или пък радиатора да е запушен, което за мен е малко вероятно.Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моя подобен проблем виновен се оказа термостата.Изхвърля ли водата?!Капачката на радиатора, как е?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислих че е термостата и на пътя го махнах директно..... Ако я остава повечко да загрее започва да изхвърля водата през разширителното казанче.Капачката немога да разбера как е, някаква идея как се пробва дали работи..... на нея пише 1.1 бара само.

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ... не знам ... остава, както казваш, радиатор, водна помпа, или гарнитура на главата - вкарва изгорели газове в охладителната система.Това с газовете може да се провери - има едно уредче, с което се установява наличието на изгорели газове в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитаи от някъде да пипнеш радиатора на загряла кола дали е топъл, да няма осезаемо доста по студени зони от други които дори не можеш да докоснеш от жега. Ако радиатора е нормално топъл - горе повече на долу по малко, начи е ок, и ти остава гарнитура глава. Помпата е последното нещо в което бих се съмнявал, дори да я видя няма да повярвам че е тя :) Пусни и през парното да охлажда и виж има ли ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора доколкото мога да пипна е топъл но знам ли. Парното на МАХ топло и никакъв ефект няма, пак си грее доволно. Ще я надуем тия дни да видим дали е гарнитура но на там май отиват нещата :angry:/>

Редактирано от MIYAMOTO
Цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как от толкова видни писатели в раздел "технически" никой не се сети да напише:термостата ти е двукръгов и като го махнеш нищо не правиш :o/> водата пак си върти през малкия кръг щото от там и е по-лесно.Сега си слoжи нов термостат и стискай палци да не е гарнитура,макар да се съмнявам :dry:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нали трябва да оставим нещо и за тебе, да се разпишеш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нов термостат но подобрение няма :angry: Като е студена минава 15-20 километра и тогава започва да загрява, нещата отиват на гарнитура.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как са ти маркучите като е загряла, неприлично твърди, бълбука ли в казанчето ???? Ще и правиш ли тест за газове в антифриза?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите си бяха добре, но днес вече свалиха главата и на 1-ви цилиндър най-вериятно е имало пробив и оттам е проблема. Утре ще се носи главата да се шлайфа и дано кривината е в нея, че ако блока е кривнат ще трябва да се сваля и той........

Редактирано от MIYAMOTO
Цитат на предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, блока при тея обстоятелства не може да е крив, макар че от първия ти пост разбирам че колата е нова придобивка, та не и знаеш историята преди това. Може да и е бил спретнат бърз ремонт колко да се продаде. На времето имах едно браво много запазено, супер ала бала,като го купувах ми направи впечатление че ремъците са нови, бе кои ти купува кола за продан от италия и я обслужва преди да я продаде. Търговеца мазно ме убеди че тои така процедирал щот държал на коректност :D/> и ми показа още една обслужена за пример :)/> Е след няколко месеца всичко стана ясно що е обслужена, колата духна гарнитура, като свалихме главата единия водач на един от клапаните беше счупен малко в края, явно тоя я е купил със скъсан ремък и ударени клапани, свалили са главата сменили са някои клапан затворили са я без шлаиф без нищо, кои знае и как са я стегнали и при мен след няколко х.км си показа рогата. Та ако колата не е твоя от години и да и знаеш дережето не се знае кви магарии са правили. Но лично се съмнявам че блока може да се изкриви, поне до сега такова нещо не съм чул да се е случило на някои камо ли ако е чугун пък на ЦРВ да ис призная хич не съм го заглеждал ама едва ли е алуминиев :)/>. MIYAMOTO ще каже тои е специлиста, аз съм само от видните писатели теоретици :)/> Аиде пиши кво е станало, че с това не ми звучите доста убедително: на 1-ви цилиндър най-вериятно е имало пробив и оттам е проблема дано не се окажа прав за радиатора. Кажи само каква е историята на колата от кога я имаш и колко е карана без проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специалиста ще каже:де ги тия чугунени блокове :blink:/>/>/> За протокола само ще отбележа,че нямам ни един свален блок от ЦРВ дето да е бил идеално прав,минимум 0,15 им е кривината :(/>Говоря за такива които са имали проблем с греене

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% и блока ще иска Вятър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, никога не е късно да научи човек нещо ново, ма то кои ти гледа под капака на тая кола е бати. Да чукна на дърво по безпроблемно животно от нея съм няма, и хич неща да и виждам блока ако ще да е бакелитен :D :D Добре, а тва значи ли че когато се случват такива неща примерно с прегряване и духване на гарнитура трябва и блока да се челоса?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по случая, свалихне главата и гарнитурата е духнала на първи цилиндър доста а на другите съвсем малко. Като цяло най-вероятно джамбазите са донтягали главата, защото болтовете се отвиха много зор.....явно идеята е била просто да я продадът и отделно че и в антифриза са слагали нещо, защото си беше бозав.Сега с шлайф на главата и нова гарнитура вече направих 100 километра и няма проблеми, дано и завбъдеще да е така.П.П. блока е алуминиев но не сме го сваляли за шлайф, дано и не се налага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, аи много безавариини, всичко е късмет, хонда монда, квото и да си вземеш като е пипнал джамбаза......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно питане, нормално ли е на баир 3-4 километра (пътя Казанлък-Стара Загора за който знае) да вдига стрелката на 2/3 от оранжевата зона? Като на равно си стои закована на средата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята като я запаля след 5-6 мин. е на средата и от там не мърда, без значение право или баир. Празна, пълна колата стрелката не мърда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е, стрелката ако всичко е наред е като закована, ако ще да я качиш троян - кърнаре с пълна газ. Поне моята никога не съм я виждал да подминава средата, като изключим изпълнението на газаджиите с баипасния маркуч, но ти газ нямаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата: не добри новини.....отново грее яко :( :( :( След като мине 20 километра и малко баир да има започва да вдига температурата като без проблем стига червената зона. Някой знае ли къде стои датчика който включва перките, защото ме съмнява, че не работи добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момко, я провери баипасни маркуч от главата към термостата там ли е кво е що е, колата ти се държи едно към едно като црв с газова и махнат баипасен маркуч. Жалко за свалената глава и напразния ремонт. Ти увери ли се че радиатора е ок, ако трябва свали го и го тестваи свален загрява ли се целия като го напълниш с гореща вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера го свалях, промивах и обстойно почистване отвън, за мен 100% си е здрав радиатора. По цялата му повърхност си минава водата.Според мен за такава температура която вдига радиатора трябва да е много горещ а той поне според мен не е достатъчно горещ и се съмнявам, че не върти водата през големия кръг както трябва. Но нямам логично обяснение на какво се дължи това....Утре на светло ще погледна този байпасен маркуч и ще го сваля да го видя всичко нормално ли е по него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С един нов радиатор проблемите се решиха....поне засега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц тц тц някои път чак не мога да се понасям ;) ама и ти ме подвеждаш че бил ок и ме разсейваш от главния виновник, не случаино още в първия пост ти писах първом да си 100% сигурен в него преди да почнеш да отваряш двигател. Аи дано тоя път да се приключи с проблема ти че то не остана какво. Пиши след време как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема в радиатора няма как да се хване свален, зашото докато е студен си работи идеално а след като веднъж се загрее до 90 градуса тогава започват проблемите. Затова всичко започваше след 15-20 километра, явно вътре мръсотията се разширява и запушва голяма част от радиатора и оттам идва бързото загряване..... Като и да е, вече всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи виж сега, радиатора е бил частично запушен, проблема се явява след 15-20 км защото като запалиш и тръгнеш колата бързо стига работна температура 3-4 км и си на 90 градуса, но в големия кръг има достатъчно студена вода, през това време термостата ту отваря ту затваря заради студената вода от големия кръг и така до момента докато всичката вода в системата се сгрее, след като всичката вода е нагрята и термостата отворен, радиатора вече не може да осигури нужния поток охладена вода, и почваш да грееш, за това имаш този толеранс от 15-20 км. Но както и да е по важно е че вече всичко е на ред и ще си караш спокоино :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия дни предстои газифициране и след това само каране ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте нов съм във форума и също карам ЦР-B ,но имам повече опит с мотоциклетите ,попринцип се занимавам от години с електиката на мотоциклети но съм имал и проблеми с охлаждането.При моторите понеже радиаторите са много тънки и лестно можеш да видиш проблема .Предишния собственик е използвал два различни вида антифриз при което се получава едно подобно на окис покритие на вътрешните ламели и при загряване няма да повярвате на какви термични разширения е способна тази "габа ". Радвам се че проблема ти е решен и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте едно рамо ина мен.Имам проблем с охлаждането.колата загрява като ми е спряно парното.вече смених термустат и воднта помпа.колата е CRV 98 с ГИ.пусна ли парното стрелката на водата стои като закована.спра ли парното след известен пробег колата загрява не включва нито перки нито отвря термустата.БЛАГОДАРЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да си смениш подгрева на изпарителя, предполагам сега е хванат от зад зад главата от баипасния маркуч, един U образен, как ще възтановиш тази връзка ще трябва сам да измислиш, щото едва ли имаш този маркучи които е махнат при монтажа на ГИ. След като възстановиш там нещата може да вържеш подгрева с троиници към парното, но за да не загубиш и него може да вържеш подгрева към малките маркучи за подгрев на колектора :) моя е там и няма проблеми, малко по бавно минава на газ, но и тва може да се коригира ако чак толкова ти пречи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попитах в сервиз за ГУ ще ми напрвят тази операция за 30 лв.Ще пиша какво е станало.Дано спестя закупуванеоа на воден радиатор без да има нужда.наистина байпаса ми липсва в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

собственик е използвал два различни вида антифриз при което се получава едно подобно на окис покритие на вътрешните ламели и при загряване няма да повярвате на какви термични разширения е способна тази "габа ".

Колега я обясни по-подробно,че нещо ми убягва,ако имаш снимки още по-добре..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...