Jump to content
bmw killer

хонда акорд тайп р

Recommended Posts

здравейте колеги харесъл съм един акорд тайп р но колата е във Видин а аз съм от Пловдив Моля колегите от Видин ако имат минутка свободно време някой да огледа колатаобявата е в мобиле 2001г 6150лв тел 0879 316 321 Благодаря предварително моя тел 0895 709 532 или на лични

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Снимките са ужасни.Това не е 2001г. Махагон в купето на Тайп-Р Акорд не бях виждал и съм убеден, че няма такъв. Скоростният лост не е от тайп-р. Общо взето снимките наистина са с телефон от миналия век.Имай предвид, че цената е много ниска за лява дирекция. И не изглежда "много запазена", както пише в описанието.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за скоростния лост и аз го забелязахза това питам за колеги от Видин за помощ и оглед от тяхна страна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Топка за скоростен лост за сваля и навива за по-малко от минута. По интересно е както каза и PIKAP, защо е с "махагонови" орнаменти по таблото и корите на вратите както и, защо колата няма TYPE R-ските праговете и преден лип. Вариантите са няколко:1-удряна и каламисвана;2-колата е истински TYPE R, но била десняк и е направена левак (макар, че е малко вероятно джамбазин да тръгне да се занимава с относително евтина и стара кола с такива интервенции, но нищо не се знае, пък и скоростомера изглежда да е само в км/ч, а няма деления за мили/час...);3-Колата си е оригинален TYPE R левак, просто предишния собственик не е харесвал оригиналната топка и карбоновите имитации по таблото и корите на вратите и си е сложил махагонови такива (малко вероятно, но свят широк - хора всякакви);4-колата оригинално е била "обикновен" акорд и са насадили табло, мотор, волан, задна броня, фарове, седалки от Type R и т.н., но пак не се връзва, защото колата е само с предни ел. стъкла - всички Type R-и са така, от "обикновените" Акорди пак се срещат такива само с предни ел. стъкла, но са голяма рядкост (вероятността "оригинала" да е бил базов модел - малко вероятно). От друга страна, вратите нямат лайсни по средата - типично за Type R (не че лайсните не могат да бъдат свалени и дупките за щипките запълнени, но...).Общо взето... за най-сигурно преди да тръгнеш да биеш стотици километри, обади се на продавача и просто го попитай номера на рамата дали започва с "SHHCH1", т.е. дали колата е CH1 шаси, един вид дали е автентичен Type R. Ако е такъв (ако е СН1) - поне точка номер 4 от изброените по-горе отпада и търсиш някои от другите причини коя е вярната.Аз лично мисля, че причините са Номер 1 и Номер 3 - колата е удряна и правена и някой е сменил топката и карбоновите с махагонови дейтали. Най-вече че е удряна - различни цветове на панелите, липсващи прагове, липсващ предел лип, решетката между бронята и предния капак е от "обикновен" акорд, а не е тайп ер-ска.... знам ли.PS: цената не бих казал, че е висока, а си е нормална за 14 - 15 годишен автомобил среден клас, бил той и топ изпълнение (в случая TYPE R). Преди няколко месеца във Враца се продаде автентичен СН1 за доста по-малко пари от този, купи я човек от този форум :D/>/> , да не забравяме, че северозападнаЛА България (Враца, Монтана, Видин) са дъмпинга на колите втора ръка и хората търсят бърза развързия, а не товарят спекулативно цените на колите, та... цената не е определяща за качествата на колата. Питай го тоя по телефона дали е истински тайп ер, питай го всичко каквото те интересува, все пак пари ще му даваш евентуално, не ти я подарява, няма от какво да се притесняваш и срамуваш от въпросите си ("срам пу*ка не ебе" е точната приказка в случая), ако ти се струва читав на приказки продавача и информацията която ти дава те устройва - пали и отивай да я видиш. Има въпросителни (най-вече различния цвят на панелите отдясно както и по-горе изброените неща), но без оглед, без да рискуваш няма как да разбереш.Успех и пиши какво става ;)/>/>

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Надувката на седялката е от лявата страна, което говори, че предната седялка е от оригинална лява дирекция. Иначе колата е с квадратни халогени, което е пре-фейслифт и не е 2001г, което ме навежда на мисълта, че може наистина да е обръщана дирекцията. За цената - не мисля, че е нормална за лява дирекция. В атр форума, колите за продан с лява дирекция са с по-висока цена и то в чужбина.Искам и да вметна, че за интервенция на Тайп-Р в читаво купе парите не са никак малко. ADH, за решетката си прав, тя не е нито от пре-фейслифт, нито от от фейслифт!ПС Другото в кръга на шегата, забелязахте ли как е написано в обявата Accord taipR :D

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което аз забелязвам е че антената е на калника а не на тавана.Имал съм 2 такива един преди и един след фейса и на двата антените бяха на таваните.Липсват типичните надписи Accord TypeR на задните врати,задния капак и предната маска.Праговете и огледалата би трябвало да са в цвета на колата.липсва и добавката на предната броня.Цената е адекватна на това за което си говорим до сега ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живея на 200 метра от автокъщата, тоя акорд не сам го виждал тук. След 1 час ще излизам и ще погледна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е удобно направи по качествени снимки за да има какво да коментираме :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Другото което аз забелязвам е че антената е на калника а не на тавана.Имал съм 2 такива един преди и един след фейса и на двата антените бяха на таваните.Липсват типичните надписи Accord TypeR на задните врати,задния капак и предната маска.Праговете и огледалата би трябвало да са в цвета на колата.липсва и добавката на предната броня.Цената е адекватна на това за което си говорим до сега ;)/>/>

Драго, това с антените ми стана интересно, защото си мислех, че на калника са само преди фейслифт моделите. Проверих в в интернет и по снимки на преди фейслифт АТР и са точно на калника.http://i281.photobucket.com/albums/kk238/RB5Boyo/Red1-2.jpghttp://i44.photobucket.com/albums/f27/regalsmotorsport/ATR/Honda_Accord_Type-R_12.jpghttp://i196.photobucket.com/albums/aa160/urbanlegend73/chloe002.jpgСега прочетох напълно точен отговор от МаниаК. Ето го и реалното обяснение защо е този махагон. Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоповете са фейслифтови а колата не.

Каква е разликата в стоповете между преди и след фейслифта ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белите ленти са тъмни(като опушени) при едните и по светли на другите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Стоповете са фейслифтови а колата не.

Каква е разликата в стоповете между преди и след фейслифта ?
от информацията, която знам аз: разликите са единствено в :1. Антената - преди фейслифт(ФЛ) е на калника, след е на покрива2. Края на гърнетата - преди ФЛ са прави, след са леко надолу.3. Халогените - преди ФЛ са квадратни, след са заоблени4. Предната решетка - преди ФЛ са като мрежа, след е като щора.Офтопика е сериозен, но темата ми е безкрайна интересна. Ако се включите в разликите между фейслифт и без ще е полезно.3. Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В бързината си пропуснал една от най-фрапиращите разлики - броните. И предната и задната са различни... а и Type R - а след фейслифта няма добавки

Другата разлика която се сещам на първо четене е топката за скоростния лост. Преди ФЛ е малко по-лъскава и с малко по цилиндрична форма (ако мога така да се изразя)

Публикувано изображение

 

а след ФЛ е по-матирана и с по капковидна форма (като на Civic Type R ЕP3)

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

 

Последна снимка е на топка на Сивик давам я само като пример за формата

 

Естествено и в гореспоменатите стопове също има разлика. Преди ФЛ "белите" ленти са опушени а след ФЛ са си абсолютно бели (непрозрачни)

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ManiaK, благодаря за обстойният отговор. Оказа се, че има и интериорна разлика;)

След отговорите по темата от хора за конкретната обява, автомобилът поне за мен не си струва.

Мисля, че поне успяхме да обогатим автора на темата, който иска да си купува такава кола, с познанията за автомобила.

Редактирано от PIKap

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат от обявата в mobile.bg: "Колата е нов внос, много запазена! !! ! Без удари и ръжди! !!"

 

Тук, случайно видях, че същото лице с номер на GSM: 0879316321 "продажа" като че ли същия Акорд, но на малко по-висока цена - 6 550 лв и с по-различен изглед..... "Без удари и ръжди!" :lol:

 

Дано съм помогнал на колегата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя подлакътник заводски ли е? Ужасен е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправям си грешката,верно на преди фейса антената е на калника!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На калника е антената,при мен е така.Моята е със по-белите стопове,а е преди фейса.Поне от вторите снимки фаровете са черни от Тайп Р,джантите също.Искай номера на мотора и рамата,както ти писа колега по-горе.Публикувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря за информацията наистина беше много изчерпателна до колегата Деян Генов ходили да я видишЩе се радвам на още ваши мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се и питай каде можеш да видиш колата, защото в автокъщата я няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега колата е срещу кауфланд до бистро ориндж във Видин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко стана с тая кола?Някой видя ли я на живо?Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след разговор с продавача рамата започва с SHHC17 и тн

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който гледал гледал,аз сгъвам 5 и малко в джоба и отивам да я вземам... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след разговор с продавача рамата започва с SHHC17 и тн

Такова животно нема, ма както и да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

грешката е моя SHHCH1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е истинска,но с малко добавкиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-скоро с малко липси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо, колата е със сменени пластмасови прагови-черни, няма лайсните на вратите, според мен е имала страничен удар в долната част отляво или отдясно. Който ходи да гледа , добре да се наведе.......Цената е паднала на 5550 лева.Колко струва според вас да ми я докара с колесар до София и ако не ме кефи да се върне до Видин?Или по-евтиния вариянт е да се регистрира там и да дойде на ход?хммм, за да стане в движение, колко излиза най-евтиния вариянт на граждаска за 3 месеца + номера и регистрация?

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайп Р-а няма лайсни на вратитеПубликувано изображениепраговете може да са сменяни,защото инак са с цвета на купето.Тапетите на вратите не се знае защо са подменени,но и такива има в момента и се намират.Топка за ск.лост също.Като цяло ламарините са същите,като на обикновен Акорд,разлика има в амортисьорите,пружините(като твърдост),спирачките,стабилизатори,фарове(като цвят) и още дребни разлики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...