Jump to content
stanchevvv

Дайте съвети по въпроса с ГИ.

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам съвсем информативно да получа мнения от всеки КОМПЕТЕНТЕН по въпроса с монтажа на газов инжекцион. Почвам от там ,че съм възприел думите на MYIAMOTO ,че моя двигател не понася добре ГАЗ ,за чиста монета и въобще не съм мислил по въпроса с монтажа му. Сега ми влезна леко мухата и затова се допитвам до вас. Колата е Акорд купе 3.0 v6 2001г.Бих монтирал ГИ само ако ми отговори на всички изисквания а те са:- Да не почнат проблеми с двигателя или др.- Да не ми светят никакви лампи по километража(грешки)- колата да си върви както до сегаИ общо взето единствената разлика да е в това от коя колонка ще пълня гориво.Цената на ГИ не е от значение , видях примерно това :Газов инжекцион BRC Sequent Plug & Drive OBD II 6 цилиндъра 2100 лв.съвсем случайно разглеждах в гугъл. Ще съм благодарен на всякакви мнения и ако си заслужава в крайна сметка монтажа , то къде да се направи във Варна примерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш точно това BRC няма да имаш никакви проблеми.Другата марка която същи си струва е Landi Renzo, цената предполагам ще е същата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- При положние, че двг-то е читаво на бензин то и на газ няма причина да е различно при качествен монтаж и добър инжекцион. При мене от опит се установи, че се налага по-често реглаж на клапани и бута по около 0.4-0.6 литра масло на 10000 км. След изминати 20 и няколко хил. км. на газ започна да бута по около 0.5 литра/10000 км. Възможно е да не е от газта, но горчивия опит учи, че не същестшува чиста случайност.Аз лично се консултирам с Иво Ленков - има профил във форума.... но е в София.Моите впечатления са от газ. инж. 'ROMANO', който е монтиран на моя акорд 1.8.М/у другото за BRC лошо не съм чул, но много важен е избора на сервиз за монтаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на колко хиляди си правиш реглажа на клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:)Всички търсят единствената посочена от теб разлика, но много малко я постигат...Лично аз имам повече от 300 000 км на LPG. Въздържам се от коментар в детайли, защото реших че не отговарям на условието, което си изписал с главни букви (нямам документ, в който да пише - компетентен).Желая успех!
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всяка втора смяна на масло - през 20000 км. - другата седмица ще ги реглирам пак. За справка при предния реглаж имаше само един натегнат и три хлабави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега NPN не виждам защо е това заяждане. Никой не иска документ за компетентност. Може да е от полза това ,което искаш да споделиш,но не виждам какво те е засегнало това с компетентността. Некомпетентен съм аз,както и всеки друг ,който не е притежавал автомобил с газов инжекцион , а просто е слушал приказки от кого ли не. Всички останали няма логика да не бъдат такива , защото всеки има личен опит и не може да не е научил нищо от него. Поздрави

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От любопитство и аз бих искал колегите, които карат купета с Газова уредба да споделят информация за разхода и поведението на автомобилите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- При положние, че двг-то е читаво на бензин то и на газ няма причина да е различно при качествен монтаж и добър инжекцион. При мене от опит се установи, че се налага по-често реглаж на клапани и бута по около 0.4-0.6 литра масло на 10000 км. След изминати 20 и няколко хил. км. на газ започна да бута по около 0.5 литра/10000 км. Възможно е да не е от газта, но горчивия опит учи, че не същестшува чиста случайност.Аз лично се консултирам с Иво Ленков - има профил във форума.... но е в София.Моите впечатления са от газ. инж. 'ROMANO', който е монтиран на моя акорд 1.8.М/у другото за BRC лошо не съм чул, но много важен е избора на сервиз за монтаж.

Здрасти колега, Реглажа си се прави на толкова и на бензин. Няма разлика в пробега преди реглажа на клапаните, ако ще и на азот да караш... Разхода на масло няма как да е вързан с газовата. По темата- щом са ти казали, че не е подходящ то сигурно е по- меки легла на клапаните и вече като си на газ в следствие на по- сериозното октаново число да се износят по- бързо, евентуално. Обаче като си регулираш клапаните навреме и можеш да я хванеш, че прави тоя номер и да се подготвиш за ремонта. Кофтитито е , че си с 2 глави, ама се прави. Не е нещо супер сериозно и сложно изискващо намесата на докторанти. Марката на газовата няма значение. И Ланди и БРЦ са марки, Фобоса също върши работа. Гледай да има доволни от сервиза, искай да знаеш какво ти включва гаранцията и колко пари е смяната на филтрите. На Фобоса е 10лв, на Ланди е 25 по спомен, на другите не знам, а се прави на 10-15хил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на 20 000 не знам да се прави на бензин на която и да е кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега milen_sf, Купето ми е с двигател F20B7. Още като купих колата и монтирах ГИ (марката няма да напиша за да не се приеме за реклама). Оборудването подбирам и купувам сам, като с годините съм се доверил на международно признат производител, който не крие софтуера и дори периодично го обновява чрез интернет. За монтажа използвам един юнак, който монтира ГИ. Настройките правя сам. До момента съм изминал 50000 км с тази кола (имам и още около 150000 с Civic D15Z3). Разходът ми е между 8.5 и 9.5/100 в зависимост как карам и от къде зареждам. Използването на климатика също влияе на разхода, но това е логично. Колата се държи идеално и нямам никакви забележки, а и да ги имам ще са към самия мен :)/>)). Ако те интересуват подробности относно конфигурацията на оборудването - на лични.

Редактирано от NPN
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stanchevvv,Изобщо не се заяждам. Просто Вие трябва да обърнете внимание на факта, че във форуми подобни на този не се пише с главни букви. В конкретния случай се приема, че всички пишещи тук са някакви пълни профани. Много често от обикновен потребител може да се получи по-ценна информация отколкото от набеден монтажник. Просто последните избягват да споделят опит "за да не им вземе някой занаята", а в 80% от случаите просто няма какво да споделят. Монтаж как да е, автоматично калибриране и се спасявай поединично. Последният случай, който ми споделиха е от Плевен с монтиране на BRC. Ако търсите наистина ценни технически съвети посетете carhelpforum.ru.Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa Stanchevvv, кaкто ти бяхa писaли в първият коментaр нa двигaтелят ти нямa дa му се случи нищо по рaзлично,aко вместо нa бензин го кaрaш нa пропaн-бутaн.Aз лично моят Aкорд го кaрaм нa гaз, при товa не гaзов инжекцион a с плочкa и емулaтор зa дюзите вече около 30 000 и съм много доволен(не е гръмнaл нито веднъж).Естествено трябвa дa имaш в предвид по честa смянa нa гърнетa, a колкото до клaпaните и aз съм чел зa Aкордa, че бил с по меки леглa, но не кълви нa тaкивa прикaзки, зaщото все зa 100 000 ще спестиш зa клaпaни(в никaкъв случaй по-честaтa им смянa), a колкото до реглaжa им aз не робувaм нa колко км се прaви a когaто чуеш че се обaждa някой дерзaй(онзи ден си ги регулирaх кaто почти всички бяхa хлaбaви и сегa моторa ми мъркa)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...