vdon 19 #1 Публикувано 25 Юли, 2013 (Редактирано) Здравейте, пак аз да Ви подосаждам с един въпрос - моята Хонда като не съм я палил няколко часа - пали доста трудно. Хем да запали, аха и оборотите падат рязко после се вдигат изфорсирам газта и захапва и се нормализира. Това всичко става за около 3-4сек не е да кажеш една минута да върти стартера. Иначе стартера си върти нормално, не чувам нещо нетипично, но ако не подам газ сигурно няма да запали. Това го прави на бензин разбира се, аз на газ не я паля колата. След това ведна я загасям паля я повторно и си пали от раз на секундата още, и така колкото пъти я запаля все си пали безпроблемнно но като престои няколко часа или на другата сутрин пак същия проблем.Някой знае ли колко сантиметра щора ще ми пасне за задния багажник, че така без щора не ми харесва всека да гледа какво си возя отзад. Мисля да си купя направо от няква друга комби кола такава и да я приспособя. Аз го мерих към 137см беше, но нещо не ми е ясно. Редактирано 25 Юли, 2013 от vdon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #2 Отговорено 25 Юли, 2013 (Редактирано) За щората:Моята е от Ситроен ZX комбиhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=60755Има такава тема и в оффроуд форума.За разлика от нашата търсачка, GOOGLE знае всичко :cool:http://www.google.co.uk/search?q=щора+за+багажник+CR-V+hondabg+site:forums.hondabg.com&biw=1638&bih=887 Редактирано 25 Юли, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho crv 3 #3 Отговорено 25 Юли, 2013 Я виж дали не е този проблема ти.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74835&st=0&p=1057285594&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057285594 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 19 #4 Отговорено 26 Юли, 2013 Благодаря и за двата отговора, аз тази тема с кората от Ситроена я бях чел някъде, но не я запомних и точно нея искаха да разгледам, как е станало. Поръчах си от продавалник една кора от БМВ 525 комби, но там проблема е, че в най-широката си час, която трябва да се захване е 140см, а при мен май това разтояние е 137см. Но ще изрежа малка част от кората може би ще видя нека първо пристигне кората. А за трудното палене съм почти сигурен, че проблема ще е същия и е от изпарителя и тази мембрана. Лошото е че моя мойстар дето само той бърника последно време по колата е на море и ще се върне след 15 август, а не знам до тогава ако я паля така да не съсипя нещо друго - я акумолатор, я стартер че все пак съм автоматик и да не ме остави някъде. А след седмица ми предстои отново една разходка из дебрите на нашата родина и мисля да поостана в една гора, в една планина където няма жив човек на километри от нас, където няма телефона обхват, няма интернет и май подобре да я оправя при друг майстор преди да тръгна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 26 Юли, 2013 Човек как ще идеш на място без телефон и нет това е самоубиство За да разбереш от газта ли е направи следното, вечер като я загасиш измъкни маркуча от изпарителя дето отива към двигателя, така няма да може да ти набута газ в колектора ( не съм чел линка от темата която са ти дали колегите ама предполагам за това става дуам и там ) И сутринта ако запали без проблем начи е това и ще тряя ревизия на изпарителя. Инак това не пречи на излета ти до планината и нищо няма да преебеш ако караш така докато си доиде мастора ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 19 #6 Отговорено 26 Юли, 2013 \благодаря колега, тази вечер като се прибрах от работа извадих въпросния маркуч и утре ще пробвам сутринта да видим какво се е случило. Данода е от това проблема,че вече нещо ми писна да се разправям с тази кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 26 Юли, 2013 Ама пък вдигни капака да видиш да не мирише яко на газ да се не подпалиш, да не се окаже че освен изпарителя и клапана не спира добре газта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vdon 19 #8 Отговорено 31 Юли, 2013 Това с маркуча гонаправих, насутринта първата ми работа беше да отворя капака на двигателя - не усетих кой знай колко странни миризми от газта и запалих колата на бензин - паленето беше значително по добре - запали си дето се вика нормало. Незнам това дали да ме успокоява де, но явно има някъв проблем в изпарителя - та това ме навява на мисълта,че е твърде възможно от там да ми харчи инякъде -1-2литра от горе на газ. Нещо като чета форумите за хонда и газ си мисля, че разход извън градско при нормално каране от 100-110км не трябва да ми е по-вече от 10/100. Но това ще го каже газаджията, за съжаление като мина още 1000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tihony 4 #9 Отговорено 31 Юли, 2013 ... разход извън градско при нормално каране от 100-110км не трябва да ми е по-вече от 10/100. ...Ако това ще те успокои, при мен разхода с обикновенно газово започва от 10,5 минава през 11 до към 12/100 извънградско (много зависи от газостанцията, един път ми пълнят празната бутилка с 26л., друг път с 29л. ) така, че не се чуди от къде идва различния разход на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SToDo 1 #10 Отговорено 31 Юли, 2013 сигурно си за нови мембрани на изпарителя или директно нов изпарител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове