Jump to content
DIVALDOO

спортни валове

Recommended Posts

Да попитам заслужава ли си инвестицията в спортни валове? В смисъл колата ще откачили от спортните валове или просто ще върви малко по добре защото имам един приятел който си сложи спортен вал на пежото което аз преди биех с 2 коли някъде , а сега той ме бие с някъде толкова .Според мен ако и ефекта при мен ще е такъв си заслужава . Нека някой който е имал спортни валове на д16а8-а9 или з5 да сподели малко информация или някой ако има информация какво се случва след смяната на валовете и освен това ако някой може да ми каже и да ли може да се сложи спортен колектор от едновалка д серия на двувалка д серия с преходен фланец.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не може да кажа заслужава ли си инвестицията в спортни валове и какъв ще е ефекта .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е все едно да кажеш ще стане ли колата ми 800 коня ако и сложа турбо :D Ама какво турбо, ама то само с турбо не става, ако самото турбо струва 1000-2000лв, то частите и модификациите, които са задължителни за да го подкараш струват повече от това........ С валовете е същото, с трици маймуни не се хващат. Само с валове не става, трябват модификации по блока и главата, по всмукателната и изпускателната система...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ако можеш да споделиш какви точно мудификаци трябва да се направят защото не съм мн на ясно Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си избери валовете и според тях ще стане ясно какво друго трябва да направиш

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз не разбирам особено мн и не знам какви валове трябва да търся само знам че трябва да са за д серия двувалка .а и в момента ги нямам парите за валове , и затова питам какви са стъпките за слагане на валове за да мога малко по малко да ги направя и накрая да си купя валове защото не мога да изкарам на куп парите .четох на paRADOx темата за спортни валове и доколко разбрах валовете могат да спомагат в работата на ниски или на високи обороти както при колекторите 4-1 или 4-2-1 доколкото разбрах от темата . Аз искам да спомагат за работата във високи обороти ама имам колектор 4-2-1 .Може и да са ми малко тъпи въпросите и отговорите но не съм мн на ясно и затова питам тези които занаят Публикувано изображение

Редактирано от DIVALDOO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да има ефект от валове трябва да:- сгъстиш мотора- пружини и тарелки- ремап на компа- препоръчително е и раздвижни ролки

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всички модификации които си направил , най-логичният ъпгрейд е - валове. Това обаче е скъпо удоволствие и трябва да си прецениш добре дали си заслужава. Атмосферният тунинг е много неблагодарен: инвестираш много пари, а получаваш малко коне. Но удоволствието от бърза атмосферка е безценно. Публикувано изображение Зависи за какво ще си ползваш колата: драг, тайм-атак, ежедневка..... Зависи какви са бъдещите ти планове: мислиш ли да я продаваш скоро, или ще си я караш дълго време така...

Прецени всичко това, и сам ще достигнеш до отговора на въпроса: "Заслужават ли си валовете?"

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я ползвам за драг и като ежедневка и не мисля да я продавам .Според мен ако инвестирам в нея малко по малко, накрая ще имам една сравнително бърза атмосферка .Казаха ми че ще ми трябва спортен смукател за валовете и сега мисля първо него да купя и ще си разширявам един дросел на ф 64 .И че главата трябва да се портне и полира ама това според мен ще стане като купя валовете Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам главната идея на по-агресивните разпределителни валове е ефективно увеличаване на пълненето на горивната камера. Това наглед е ясно, обаче без правилен анализ на това кога всмукателните клапани се затварят и изпускателните се отварят може да доведе до загуби на налягане в горивната камера и от там загуба на въртящ момент и мощност. Ако разпределителния вал вкарва клапана за дълго в камерата, може клапана да не се затвори в момента, в които гориво-въздушната смес се възпламени.Това води до загуба на кинетичната енергия на горивото или просто загуба на мощност. Отделно ако се подобри целия поток, намалят се загубите на напор във всмукателния колектор, това ще доведе до подобрено пълнене на камерата. Не знам как точно би се превело с 2-3 думи volumetric effeciency. Може би ефективност на пълнене... Това е съотношението на влезналата в горивната камера гориво-въздушна смес и теоритичния обем на двигателя за някакъв даден вакум, които произвежда буталото. Примерно: 1.7 литра влизат общо в 1.8 литра двигател при вакум от 1 атмосфера - ефективността е 95%. Тоест обобщено, ако до горивната камера имаш доста загуби (стеснения, разширения, грапавини, резки промени в сеченията) агресивните валове ще помогнат, но е ефекта ще е много по-добър, ако цялата система притежава по-малко загуби.Да направя едно уточнение: Не претендирам да съм специалист, интересувам се много от атмосферния тунинг и за мен ще бъде интересно да чуя други тези и да уточним допълнително темата. П.П.: Именно чрез турбиниране тази ефектиновст на пълнене може и надминава 100%, а при високи налягания може да стигне и 200% (поне така разбирам от това, което чета).

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...