biser4ovr 0 #1 Публикувано 20 Юли, 2013 Много се радвах на новата ми CRV-но за много кратко.Загрява и загрява.Тръгнах за Шотландия,в Сърбия по магистралата нямах проблем,но при спирането на касите-ВЕДНАГА започна да вдига температурата до максимума.Спрях-погледнах изхвърля водата през преливника.Колеги ме посъветваха смени капачката първо.Супер.Стана.Тя е била проблема.Минах около 4000 мили за 3 месеца -без проблем! Сега ПОНЯКОГА изхвърля водата пак по същия начин ,остава без вода и почва да загрява за секунди.Пробвах с друга капачка на един приятел от колата-отнова тръгва да загрява.НЕ ГО ПРАВИ ВСЕКИ ПЪТ.Карам градско 7 дни в седмицата от който 2 дни се опитва да загрява.НЕ МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА ТАКА. Незнам от къде да почна -нова капачка,термостат,датчика до термостата,изпарител(неправилно свързан),или гарнитура-глава(не ми се вярва-или не ми се иска). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 20 Юли, 2013 (Редактирано) Не съм специалист, нямам газова, но от утре може и да имам, и се интересувам Та от токущо проведения разговор с колега, навътре в нещата, и от това, което съм чел - първо виж, къде е вързан изпарителя. Не е желателно да е на "U"-образния маркуч, излизащ от термостата. Ако е ОК, продължаваш с термостата ...п.п. Къде си сега, в Шотландия (кой град), или в България?! Редактирано 20 Юли, 2013 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
biser4ovr 0 #3 Отговорено 20 Юли, 2013 Не съм специалист, нямам газова, но от утре може и да имам, и се интересувам Та от токущо проведения разговор с колега, навътре в нещата, и от това, което съм чел - първо виж, къде е вързан изпарителя. Не е желателно да е на "U"-образния маркуч, излизащ от термостата. Ако е ОК, продължаваш с термостата ... п.п. Къде си сега, в Шотландия (кой град), или в България?! Точно от този "U" маркуч е вързан изпарителя ми. Но се замислям защо монах 4000 мили без проблем-на газ??? От кой маркуч е е добре да се вземе ?Току що свалих термостата ще го сваря да пробвам-но мисля при всички полужения да взема нов-така и така съм го отворил.До довечеря ще сложа новия.сега ще ми е удобно да сменя маркучите на изпарителя!--но от къде ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #4 Отговорено 20 Юли, 2013 Пост 80:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=143820&page=4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #5 Отговорено 21 Юли, 2013 Здрасти, колега!Затова ти загрява защото изпарителя ти вързан на "U" образния маркуч между блока и главата. Често допускана грешка от газаджийте. Премести си свързването на изпарителя да е паралелно на радиатора за парното посредством два тройника, но те да са алуминиеви,а не пластмасови, че започват да пускат от антифриза.Пиша ти от личен опит година и половина се мъчих като теб с проблема ту загрява много ту не. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
biser4ovr 0 #6 Отговорено 21 Юли, 2013 Здрасти, колега!Затова ти загрява защото изпарителя ти вързан на "U" образния маркуч между блока и главата. Често допускана грешка от газаджийте. Премести си свързването на изпарителя да е паралелно на радиатора за парното посредством два тройника, но те да са алуминиеви,а не пластмасови, че започват да пускат от антифриза.Пиша ти от личен опит година и половина се мъчих като теб с проблема ту загрява много ту не. Поздрави.Дааааааа .Изолирах изпарителя!!!Минах около 30 мили(около 50 км)градско-беше ме страх извън града да излизам-никакви проблеми!!!Отваря втория кръг на водната система,пуска си перките,парното работи,температурата стой на средата -нормално!Ще покарам така тази седмица да се уверя че всичко е от газта.ЗНАЧИ !!!-ВЗИМАМ ОТ ВХОДА НА ПАРНОТО С "ТРОЙНИК"ЗА ВХОДА НА ИЗПАРИТЕЛЯ........ПОСЛЕ ИЗХОДА НА ИЗПАРИТЕЛЯ СВЪРЗВАМ ПАК С "ТРОЙНИК"КЪМ ИЗХОДА НА ПАРНОТО?!Надявам се всичко да е наред. Благодаря за съветите.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #7 Отговорено 21 Юли, 2013 Колега моята е вързана точно така и до сега не съм имал никакви проблеми. А и зимата парното си работи на 6 въпреки приказките на някой, че така се прецаквало парното. Сега вече карай и си свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
biser4ovr 0 #8 Отговорено 23 Юли, 2013 Карам на бензин повече от 100 мили градско(с изолиран изпарител)-НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ! Пробвах да свържа изпарителя САМО НА ВХОДА НА ПАРНОТО (нямах трипътници),колата работи добре-но изчезна парното напълно!!! БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА СЪВЕТИТЕ помогнаха ми . Аз търсях повредата?! -Изпарителя-ФАКТ . Утре взимам 2 трипътника и съм в Джаза ........ Благодаря отново ...Край на темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове