StoyanSpasov 0 #1 Публикувано 17 Юли, 2013 Здравейте имам проблем с моята хондичка . Като я запаля почва да работи на свободен ход на 2 000 оборота после постоянно си ги сменя оборотите светва ми жълтата светлина на таблото за преразход това го прави и на газ и на бензин на какво може да дължи това нещо и може ли примерно за това да ми гори повече с 3 на 100 от нормалното . Благодаря ви ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #2 Отговорено 17 Юли, 2013 Пета генерация нямат лапма за преразход колега Светва ти така наречената чек светлина на таблото която ти показва, че компютъра на колата е засякъл някакви грешки. Нестабилни обороти на празен ход могат да се дължат на замърсено/непочиствано IACV или ако някой се е правил на майстор и ти е разбутал TPS сензора. Бръкни си под таблото най-дясно от страната на пътника и ще намериш там буксата за проверка. След като провериш кой номер е грешката която ти дава и споделиш ще получиш и по-компетентни мнения за решаването на проблема ти.ПП: какво е TPS и IACV и къде се намират питай чичко Гугъл. Хем ще научиш нещо ново. Как се проверява коя е грешката и как точно става ще намериш във форума или в интернет. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StoyanSpasov 0 #3 Отговорено 17 Юли, 2013 Благодаря ти колега . Изчистих го както каза , а за грешките проверих разрових се из Интернет и на намерих подробна информация как става направих го и установих грешка 18 и грешка 44 . Но и след почистването на IACV оборотите продължават да си правят каквото си искат постоянно се сменят . Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #4 Отговорено 17 Юли, 2013 Колега нещо не си преброил като хората, защото 18 и 44 на d15b7 не би трябвало да има 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StoyanSpasov1 0 #5 Отговорено 17 Юли, 2013 Да моя грешка изглежда не съм ги преброил както трябва сега пак слязох грешките са 17 и 43 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #6 Отговорено 17 Юли, 2013 http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm Фена май имаше проблем с 43..., питай го как е оправил горивоподаването! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 17 Юли, 2013 С нов горивен филтър и почистване на инжекторите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StoyanSpasov1 0 #8 Отговорено 17 Юли, 2013 добре благодаря ще го направя още утре и ще пиша дали има ефект а относно тази грешка 17 каква е тя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #9 Отговорено 17 Юли, 2013 А относно линк в горното ми мнение - какъв е той?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #10 Отговорено 17 Юли, 2013 (Редактирано) Грешка 17 - VSS (Vehicle Speed Sensor) defective circuit or unplugged / defective sensor виж да не се извадила нещо буксата. Редактирано 17 Юли, 2013 от honda_lv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
StoyanSpasov 0 #11 Отговорено 18 Юли, 2013 Още едно въпросче , тъи като аз карам само на газ тази грешка 43 не мисля че нещо бърка газта а и тя е с високи и променливи обороти а скоро сменях изпарителя и е настроен на компютър след като мембраните са олегнали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #12 Отговорено 18 Юли, 2013 от някъде дърпа въздух, виж там всичко около дросела иска да е много плътно , незнам гарнитури за там дали има по магазините...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #13 Отговорено 18 Юли, 2013 На мен 43 май ми я вдигаше от ламбдасондата, че прегрява на газ.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове