Jump to content
StoyanSpasov

Civic coupe 1.5 101ph

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с моята хондичка . Като я запаля почва да работи на свободен ход на 2 000 оборота после постоянно си ги сменя оборотите светва ми жълтата светлина на таблото за преразход това го прави и на газ и на бензин на какво може да дължи това нещо и може ли примерно за това да ми гори повече с 3 на 100 от нормалното . Благодаря ви :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пета генерация нямат лапма за преразход колега :) Светва ти така наречената чек светлина на таблото която ти показва, че компютъра на колата е засякъл някакви грешки. Нестабилни обороти на празен ход могат да се дължат на замърсено/непочиствано IACV или ако някой се е правил на майстор и ти е разбутал TPS сензора. Бръкни си под таблото най-дясно от страната на пътника и ще намериш там буксата за проверка. След като провериш кой номер е грешката която ти дава и споделиш ще получиш и по-компетентни мнения за решаването на проблема ти.ПП: какво е TPS и IACV и къде се намират питай чичко Гугъл. Хем ще научиш нещо ново. Как се проверява коя е грешката и как точно става ще намериш във форума или в интернет. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега :) . Изчистих го както каза , а за грешките проверих разрових се из Интернет и на намерих подробна информация как става направих го и установих грешка 18 и грешка 44 .

Но и след почистването на IACV оборотите продължават да си правят каквото си искат постоянно се сменят . Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нещо не си преброил като хората, защото 18 и 44 на d15b7 не би трябвало да има

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да моя грешка изглежда не съм ги преброил както трябва сега пак слязох грешките са 17 и 43

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С нов горивен филтър и почистване на инжекторите

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре :) благодаря ще го направя още утре и ще пиша дали има ефект а относно тази грешка 17 каква е тя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А относно линк в горното ми мнение - какъв е той?!? Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Грешка 17 - VSS (Vehicle Speed Sensor) defective circuit or unplugged / defective sensor виж да не се извадила нещо буксата.

Редактирано от honda_lv
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно въпросче , тъи като аз карам само на газ тази грешка 43 не мисля че нещо бърка газта а и тя е с високи и променливи обороти а скоро сменях изпарителя и е настроен на компютър след като мембраните са олегнали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от някъде дърпа въздух, виж там всичко около дросела иска да е много плътно , незнам гарнитури за там дали има по магазините......

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен 43 май ми я вдигаше от ламбдасондата, че прегрява на газ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...