svetli92 2 #1 Публикувано 30 Юни, 2013 Здравейте колеги Тази сутрин тръгвам да давам на контакт и лампите не гаснат освен тази за ключа...въртя да запаля но нищо не става Ако имате някакви идеи моля споделете.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #2 Отговорено 1 Юли, 2013 Здравейте колеги Тази сутрин тръгвам да давам на контакт и лампите не гаснат освен тази за ключа...въртя да запаля но нищо не става Ако имате някакви идеи моля споделете.Благодаря Кои лампи не гаснат. След като си дал на контакт и без да си запалил е нормално да останат да светят лампата за маслото и за зареждането на акумулатора. Те гаснат само когато запалиш. На предишните си коли правех следния номер. С един кабел подавах "+" от акумулатора директно на управлението на стартера. Ако запали почваш да търсиш по веригата от клемите на ключа до стартера. Изключи преди това от скорост да не стане беля. На хондата не ми се е налагало да го правя това но би трябвало и тук да става. Ако бъркам нещо нека ме поправят тези които са по в час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #3 Отговорено 1 Юли, 2013 Бензиновата помпа чува ли се, като дадеш контакт? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #4 Отговорено 1 Юли, 2013 Колко гориво имаш в резервоара? Ако има много малко и автомобилът е спрян на наклон - няма да запалиш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #5 Отговорено 3 Юли, 2013 ЗдравейтеМалко вероятно е, но при мен се получи следното: една сутрин не поиска въобще да завърти стартера- мигат лампи...гаснат... Оказа се, че една клетка в акумулатора е окъсила (т.е. напрежението на акумулатора е около 10 V)- при това положение няма как да запали.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 3 Юли, 2013 Колега, сподели повече информация. Свети ли ти чека ? Имаш ли бензин? Каква е колата ? Чуваш ли след като дадеш на контакт бензиновата помпа да подкачва гориво? Колата върти и не пали или изобщо не завърта? По принцип имат 2 слаби места по запалването: първо студени спойки на main relay и въобще да не ти подкачва горивната помпа и второто е масово при коли на които не са поглеждани елементите по запалителната система...заминали бубина или комутатор. И в двата случая резултата е един и същ ----> върти като замяна, но не иска да запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetli92 2 #7 Отговорено 28 Ноември, 2013 Чека си свети и не иска да угасне помпата не се чува това ми го прави по един път всеки месец но след като си стои се оправя... обаче сега 2 дена седи и не иска да запали.... някъкви решения за този проблем ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koricimu 0 #8 Отговорено 28 Ноември, 2013 Нищо чудно и четките да са заминали , щом не иска да върти. На мицубишито ми направи така и с един камък чукнах по стартера и почна да върти , но след това ги смених . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #9 Отговорено 28 Ноември, 2013 Чека си свети и не иска да угасне помпата не се чува това ми го прави по един път всеки месец но след като си стои се оправя... обаче сега 2 дена седи и не иска да запали.... някъкви решения за този проблем ? :)/>Клемореда на контактния ключ е най-вероятната причина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svetli92 2 #10 Отговорено 28 Ноември, 2013 Чека си свети и не иска да угасне помпата не се чува това ми го прави по един път всеки месец но след като си стои се оправя... обаче сега 2 дена седи и не иска да запали.... някъкви решения за този проблем ? /> Клемореда на контактния ключ е най-вероятната причина. Явно несъм се уточнил.. не е от стартер или клемореда...колата се мъчи да запали обаче нестава тъй като ми свети чека и неиска да огасне...и при даването на контакт помпата не се чува да върти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 28 Ноември, 2013 Наистина,като няма достатъчно информация не може да ти се помогне адекватно,затова дай ми инфо за колата -номер на двигателя и ще ти кажа подробно как да провериш веригите ,които интересуват запалването.Ще ти трябва пробна лампа 12 волтова 1ват или светодиоден пробник и фенерче,за 2 часа ще я запаля ако не си съвсем схванат в ръцете., Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sl3000 24 #12 Отговорено 29 Ноември, 2013 Удрял ли си се с колата? Пипал ли си нещо около жабката?Зад жабката отляво(вътрешната страна на централната конзола) се намира бутон за принудително прекъсване не запалването(който се задейства, когато колата претърпи по-силен удар). Веднъж като си сменявах филтъра за климатика натиснах въпросния бутон и после нямаше палене, докато не го натиснах пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #13 Отговорено 10 Декември, 2013 На мен пък ми се е случвало следното - давам контакт, въртя ключа и се чува само едно "чук" като че от релето и стартера не завърта. връщам ключа, въртя пак и или запалва или пак чуква и така докато запали. Този проблем на какво се дължи според вас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 10 Декември, 2013 Шалтер на стартер.Сваля се и се ремонтира лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #15 Отговорено 10 Декември, 2013 Четките на стартера са за смяна! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koricimu 0 #16 Отговорено 10 Декември, 2013 И аз съм за четките при 2 коли ми го прави тоя номер и при 2те се оказаха четки . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове