Castor 1 #1 Публикувано 28 Юни, 2013 (Редактирано) Здравейте , искам да споделя преживяванията си напоследък ... и , надявам се да намеря решение на проблема си ... Проблемът ми е следния : Карам Сивик '96г. , 1.5, 114 hp VTEC (d15z6).Колата е с газ (моно инжекция) . Обслужена е , като са й сменени всички филтри, ремъци , ролки и пр. ,маслото само че е на 8000 км. И дотук с хубавата част .. Когато започнах да я карам забелязах ,че като карам с 90 и нагоре км/ч , пусна ли на свободна колата просто огася , таблото ми светва , абе изключва мотора , трябва да паля наново , докато съм в движение ... Заведох я на майстор , който ми каза ,че не ми работи правилно 2ри цилиндър , като компресия има в него , просто при ниските обороти цилиндърът не работи правилно.Сменихме бобината в делкото , тъй като според него оставаше да е само от нея ( свещите , кабелите са наред). Само че след смяната цилиндърът продължаваше да не работи В НИСКИТЕ обороти, след 1500 об. няма проблем ... Следващата стъпка беше да видим дали клапаните са наред , направен им е реглаж , проверени са изцяло , като се установи ,че проблемът не идва и от тях. След това преценихме ,че този проблем може да идва от замърсена/задръстена дюза на проблемния цилиндър.Само че лошото е ,че тези изпълнения с не работещия цилиндър в ниските , ги прави както на бензин , така и на газ ... Ходих в BOSCH , специално за чистене на дюзите , и пичът ми каза , че щом и на бензин и на газ губи работа цилиндъра в ниските обороти , значи не е от дюзата ... И сега съм изправен до стената ... Мине ли 1500 оборота колата цилиндърът заработва правилно , но стои ли под 1500 - не работи .. Дори на празен ход има моменти , в които оборотите ми стоят на 500-600 , че и по малко ...Освен тва двигателят като е запален се клати , не е стабилен , което е непростимо за Хондите , тъй като те мъркат като котенца .... А и се долавя с просто ухо , че в ниските обороти не работи добре двигателя както на бензин , така и на газ .. Ще Ви бъда МНОГО благодарен , ако споделите мнение. Редактирано 28 Юни, 2013 от Castor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAYE 2 #2 Отговорено 28 Юни, 2013 (Редактирано) Прегледай тая тема и опитай на лични съобщения към този,който смяташ,че е имал подобен проблем,колега! Успех! http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=11151 Редактирано 29 Юни, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tankata 0 #3 Отговорено 25 Февруари, 2014 Колега може ли да кажеш от къде беше проблема че и аз го имам същия ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 26 Февруари, 2014 Ходи ли на диагностика като имаш същия проблем? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tankata 0 #5 Отговорено 27 Февруари, 2014 Да няма грешки всичко е нормално . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 28 Февруари, 2014 Извинявай,имах предвид диагностика на проблема,не четене на грешки.Ще мине още 2-3 години докато компютрите почнат да "виждат"блокирали сегменти.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tankata 0 #7 Отговорено 28 Февруари, 2014 Извинявай,имах предвид диагностика на проблема,не четене на грешки.Ще мине още 2-3 години докато компютрите почнат да "виждат"блокирали сегменти Дали на това е проблема? Доста четох но не открих да се е случвало нещо подобно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #8 Отговорено 1 Март, 2014 Колега, вариантите са два - или си оправяш сам колата или някой майстор. Ако не умееш сам и сегашния ти " майстор " не му знаеш името - сменяш го, по простата причина, че не можеш да се смениш ти сам... Успех! п.п. Дистанционно оттук няма кой да ти я оправи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове