Jump to content
fashion_m

Ръждата е пробила дупка в задния калник

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Помощ: ръждата е пробила дупка в задния калник, и багажника ми се пълни с вода. Казвайте какво да правя, тенекеджия ли да търся, сам ли да се оправям?

Кажете някой добър тенекеджия в София или Пловдив.

Публикувано изображение

Редактирано от fashion_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много страшно , може да се изкърпи . Сам също можеш да се справиш ако си намериш CO апарат и после едно хубаво намазване . Гледай до зимата да се справиш , че после става по сложно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е страшно на снимката :) Не се знае като натиснеш с пръст дали няма да ти влезе цялата ръка.Реже се до здраво и заварки.Потърси читав бояджия и тенекиджия.Не че нещо но според мен тази кола е удраня/правена там.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте ми добър тенекеджия в София или Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реже се до здраво и заварки.

А не може ли да се пощади колкото се може повече от съществъващата ламарина чрез премахването на ръждата с преобразувател за ръжда и шкуркане?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става с преобразувател ! От опит говоря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че съм професионален бояджия но там където е много дълбока ръждата не помагат никакви преобразуватели.Просто пак да спомена , че или е имало удар там и е направена некадърно или е изсипана торба с луга точно там ( много малко вероятно ).Лошото е , че като гледам на снимката долу в ляво и там е тръгнала т.е на ваничката за резервната гума.Не знам честно казано какво да направиш.Ако и в коша при мотора е по този начин и праговете са така а за купето от долу да не говорим се насочи към сайтовете за продажби на автомобили колкото и грубо да звучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега недей така с лошо. Всичко може да се ремонтира - въпроса е каква цифра ще излезе накрая. Съветвам те да намериш доверен сервиз и да огледате първо много хубаво как седи въпроса с ръждата по цялото купе и от там натъка вече да правиш сметките. Понякога за съжаление наистина е по-изгодно да се разделиш с автомобила, но може при теб да се окаже нещо изолирано и с едно качествено изкърпване да си решиш проблема. Не съм от София и не мога да ти препоръчам сервиз, но се надявам колегите да се намесят адекватно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нищожно НО както казаха някой отиди и провери като цяло купето как е от долу ,прагове,вежди всичко...Иначе това се изкърпва мажи се с преобразувател на Wurth два пъти с четка и отгоре с препарат за подподова защита те са адски много на Body ,RM, и тнк. и ако е направено добре ти гарантирам,че там близките 10 години няма да има проблем.Стига да е само там :worthy:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може с заварка а може и със смола което също не е лошо а даже е и по-дълготрайно. Ако не е носеща греда става със смола и ще искара повече от заварката. 0888657032....звънни ми да ти обясня по-подробно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола май беше от Враца.. Няма значение де, беше зазяпана и временно "белязана" от един приятел. Дрънни на Riko, ще даде подобаващ съвет! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...