Jump to content
vdon

CR-V 97-2001 - автоматик

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ще пусна нова тема колеги, защото мисля, че така ще се обърне по-вече внимание на проблема. А и в момента проблема в Хондата си остава с гасненето.Това е старата ми темата - http://forums.hondab...showtopic=84880Значи след 14 дена / две седмици / престой в един сервиз в Дружба, днес щастлив отивам да си взема Хондата / CR-V автоматик, 98година - 128кс / Последното, което трябваше да сменим беше ТP сензора, но той се оказа, че е капсалован за дроселовата клапа, и се наложи да си купя нова дроселна клапа - втора употреба с въпросния сензор, че и Мап сензора си беше на клапата. Майстора ми каза, че колата е оправена и вече върви и не гасни, нито на празен ход, нито в движение. Аз щастлив в най-големия дъжд и задръсване тази вечер от Дружба към Люлин тръгвам и на първия светофар джипката угасна. А викам си аз няма бензин сигурно - виждам бензиностанция отивам зареждам за 30лв, тръгвам и пак на ляв завой насред кръстовище, колата гасне. Откачих и така Час и половина до нас - 12км, половин София ме псува и свиреше. Та вече колеги мисля, че съм в патова ситуация - незнам какво да правя. Ще кажа какво съм направил до момента по колата1. Сменени четири филтъра и масло - горивен, въздушен, маслен и този в купето и масло от хонда за диференциала2. Сменени свещи и кабели към тях, също така проверени капачка делко и палец 3. Сменени ангенажен ремък и ролка, и още три броя ремъци, които има в хондата плюс водна помпа - тук ми остава съмнение за това дали е направена добре центровката на ангренажа, на място колата се форсира нормално до 6-7хил оборота4. Почистен клеморед - само с пръскане в ключалката с WD40 5. Сваляне и почистване на стъпково моторче - майстора каза, че нямало какво да му се чисти защото цедката била чиста6. Сменен TPSensor - такава грешка даваше на диагностиката в Бултрако и на диагностиката с кламерчеКакто казах сензора е сменен с цялата дроселна клапа заедно с мап сензора7. Сменени разни шарнири, кормилни накрайници, нещо по задния мост - остана ми да ми се направи реглажа на предницата, че нещо кормилото ми стои на една страна, а колата върви на право.8. Трябваше да се направи и реглаж на клапани, но ми казаха, че били в норма и нямоло нужда да се барат9. Колата си пуши отзад, но това за сега мисля да го оставя на заден план - иначе имам оферта за смяна на маслени сегменти на буталата, и ремонт на глава с нови клапани, но мисля, че не е това проблема в гасненетоСимптомите, вече имам така да се каже изминати 100-120км градско в София, особенно днес ми направи силно впечатление, че колата просто спира да се форсира - в движение. Както си карам по-точно тръгвам на зелено стигам до към 30-40км/ч продължавам да подавам газ и нищо не се случва. Все едно, че не давам газ - връщам педала на газта пак подавам, колата си върви от енерцията, двигателя си мърка лекичко, но не се подава газ - не се изфорсирва, все едно, че няма гориво или, че гориво не стига там където трябва. Възможно ли е да има нещо, като кранче, което да спира притока на гориво, защото точно така ми се струва, че се получава. След малко колата угасва, разбирам по това, че таблото светват лампички за масло и още една и тази за ключа - една зелена. Спирам паля на паркинг, изфорсирвам хубаво до към 5-6хил оборота, превключвам на директна и тръгвам и след един светофар пак така гасне в движение, все едно, че не натискам педала на газта, аз ще го счупя от ритане. Хайде колеги дайде идеи или поне читав майстор, където да я закарам да я оправят. Колата има и газова уредба, но е обикновенна не е инжекцион. Гърмяла е и въздушния филтър е лепен и е сложена кихалка. На газ още не съм я подкарал, защото не иска - има запушен и спукан маркуч, както и виждам, че се кандилкат разни кабелчета за газта, които не са вързани никъде. Ходих на Газаджия и ми каза да я подкарам на бензин първо и тогава да му я закарам, за да я пусне да работи и на газ.:(/>/>/>

Редактирано от vdon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си поръчах от мома англичанка, въпросния сензор и понеже бил също капсалован, като моя - реших да взема цялата дроселна клапа заедно със ТПсензора + МАП сензора и довечера мисля да накарам майстора да ми го смени. Лошото е, че още не ми е почистил стъпковото моторче, ама ще му дам малко зор. И ако се оправи всичко ще пиша

 

Това сменено ли е?!? Публикувано изображение

Стъпково моторче тия коли нямат, имат клапани.

Тия запушени и спукани маркучи и кабелчета не казват нищо!

Закарай колата някъде, където знаят кое за какво е и няма да търсят печалби!!! Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да сменен е въпросния сензор, както казах заедно с цялата дроселова клапа, на която е и мап сензора. Просто така го купих заедно с двата сензора. А това дето е на колектора там мисля, че то е въпросно моторче е може и клапа да е за празен ход - то е почистеноЗначи тези скъсани и запушени маркучи са на газта, това е маркуча, който излиза от изпарителя и се разделя на две части едния беше скъсан, аз го срязах и снадих, но дригия е раздут и от вътре е запушен. А два плюса които отиват към газовата са откачени, впрочем едното може да е и минус де на съм сигурен, но отивам към газовата уредба. Ами аз до сега само по майстори я карам тази кола - и ако наистина има някой, такъв майстор, който разбира СРВ и може да помогне ми кажете. Искам да попадна на човек, дето се вика само такива неща прави с радост бих му я оставил колата за някоя друга седмица или месец два - шегувам се де, но наистина, ако някой може да помогне ще се радвам

Редактирано от vdon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти кажа, има един разбирач, ма продава крушки за стотинки по 12 лв. - как да го препоръчаш? Публикувано изображение

Закарай колата при Чарли, занимава се с газови - може да помогне!

http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=951

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли възможност да пробваш със друг VSS сензор ? Моят ми дава грешка, но аз съм с ръчна скоростна кутия и не е проблем. Четох обаче че при автоматите ако този сензор се прецака колата започвала да гасне. Предполагам че сензора подава грешна иформация дали колата е в движение или не. Намира се отзад на скоростната кутия под дроселовата клапа. Ако светнеш с фенерче ще го видиш. В него влиза една букса, а самият сензор се държи с едно болтче 10-ка. Не ти дава грешка 17. но пък в твоя случай не се знае от къде ще изскочи заека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОМБРЕ СЕРВИЗ. За там си, поне си от София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е клемореда още да прави въртели. Иначе и аз гласувам за Омбре, иди да ти хвърли един поглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е клемореда още да прави въртели. Иначе и аз гласувам за Омбре, иди да ти хвърли един поглед.

Ами колега това с клемореда го изпитах преди около месец : първо при подаване на контакт започнаха леко да се губят светлините на таблото , като при завъртане на стартера се оправяше.След това започна да прави проблеми с оборотомера , километража и ми светна червена лампа "SRS" на таблото. Накрая започна сама да гасне по време на движение... Проблема го реших като отворих клемореда и наслоих с калай видимо издълбаните от триенето пластинки. Работата беше около 20-30 мин. заедно със сглобяването. При теб проблема може да е и от лошо захранване на електромагнитния/ите клапани (не спомена дали гасне само когато е на газ , или го прави и на бензин)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, колата гасне само на бензин, на ГАЗ изобщо не иска да върви - има си проблем, който ще го решавам след, като я оправя на бензин. Незнам дали е от клемореда, защото сега изгасва както е в движение просто ми изчева един вид горивото, колкото и да подавам газ, колата не поема и си повърви малко по инерция и след малко светне таблото - тоест вече е угаснала. Днес ще я закарам в един билзък сервиз до нас, защото просто не искам да си причиня целия този преход от Люлин до Четвърти киометър или там където е сервиза на Омбре. Но ако и тук не ми открият проблема, ще я кача на репатрак и ще я закарам при Омбре. То вече ме е яд, защо още докато вървеше колата първо при него не я закарах, ама по късно прочетох за него. Та въпросния майстор на който ще я карам лично той кара такава Хонда или е карал преди де, така че се надявам наистина да я пипнат тук и там и да станат нещата. Също така ми казаха, че след смяна на дроселова клапа и въпросния ТР сензор, трябва да се направи някакво обучване или синхронизиране с компютъра. Тези пичове ги питах и ми казаха, че такова нещо не са правили, само са рестартирали компютъра с бушона на радиото 7,5А Така, че искренно се надявам от това да се оправи

Редактирано от vdon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes:/> Ха сега вече и аз да се похваля с моята ХОНДАМай - май проблема ми се реши вече. Както писах оставих я в един сервиз в Нови Искър, просто там ми беше най-близко и удобно, по околовръсното. Оставих колата на майстора - по принцип и друг път ми е правил чудеса със старата кола. Днес си я взех и първо да се похваля тук - 25км от Нови Искър до Лозенец колата не ми огасна никъде, нито на светофар, нито в движение нито при форсиране, нито при спиране.Какво се оказа - освем, че имаше малко кабели на късо, а други умишлено прекъснати това е за газовата уредба, сменихме кабелите на свещите, които уж бяха добре и капачка с палец - там имаше една микроскопична дупчица, като от игла, която аз едвам я забелязах. След тази смяна на тези две неща, колата заработи по друг начин. Чудясе само тези жабари, вместо да сменят едни кабели и палец - какви кихалки слагали, кви дяволи правили, рязали спрели газта само и само да не я видиш, че киха, гърми и гасне. Колата вече си работи на газ и не гърми, гърмяла е защото имало дупка на палеца и заради вдървените кабели. Някой тарикат в Италия, нарочно пък отрязал кабелчетата на климатика те ги запоиха и сега и климатик си имам. Ама явно си трябва човек, който разбира да пипа по колите, а не да се правят свободни съчинения и да се работи на сляпо. Успех на всички колеги от форума и благодаря много за това, че толкова много хора искаха да помогнат. Ще се радвам и аз да съм бил полезен с нещо.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на всички, ако иска вече модераторите могат да закрият темата. Моята Хонда се оправи е поне за сега, като цяло проблем се оказа кабели и палец. Вече мога да се похваля, че имам изминати към 250км на газ, и за сега колата нито гърми, нито киха върви си добре и не гасне, е може би е малко наистина тромава - особенно в баирите ми се струва, че трудно набира до към 100км/ч. За съжаление нямаше къде да я настъпя да видя колко може да бяга, но я карах до към 120-130км/ч и все едно, че след 100 се отпушва и започва по -бързо да върви. Не знам де, но като цяло съм доволен от колата. Не знам само какъв разход да очаквам от тази моя обикновенна газова уредба, то май добре беше да я напълня догоре и като се върнех в София, да я заредя пак, за да видя. Но ще видим де. Та това е за сега от мен по тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Над 100 км/ч оборотомера ти е на(над) 3500.Пробвай я на 3-та с над 3500 об/мин и кажи как набира :cool:п.п. Sorry, забравих, че си автомат ... ама па така де ... газ до ламарината, да я държиш в обороти, т.е. да превключва по-късно на по-горна, а не на 2000 оборота ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...