Jump to content
fr1nklyn

Мнение за Accord 2.3 VTEC (2001)

Recommended Posts

Здравейте,От известно време съм си харесал Accord 6-та генерация седан, но нещо става все по-трудно да си намеря.. Предпочитам по-голям мотор с идеята, че ще го газифицирам, а гледам че най-разпространената конфигурация е с 1.8 VTEC. В момента един от сайтовете за обяви за коли втора употреба са пуснали Accord 2.3 VTEC. Това, което намерих във форума за този мотор ми се стори доста оскъдно( слаба автоматична скоростна кутия и редки части ). Та въпроса ми е какво мислите за този мотор. Колата е с ръчки и изглежда доста запазена( поне на снимките :) ).Много се чудя дали да я взимам или да изчакам някоя с 2.0 VTEC.Ето линка към колата(дано не нарушавам форумните правила):www[dot]cars[dot]bg/c274909

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1282Ето ти инфо . 2.3 , фабричен В-тек не видях да има . Варианта е продавача нарочно да го е сложил , за да излиза при търсене ... 1.8 съм карал за проба . Като англишманката ми 1.4 е - върши работа , ама слабее . В 2.0 са ме возили - доста е по - добре . 2.3 , нищо че няма в-тек би трябвало е най - добре . Още повече разхода им го дават сравнително еднакъв , което значи , че големия мотор е оптималния :) А за газификацията - ако сложиш ГИ няма да намериш разлика във вървежа . Търси я да е читава .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти колега, и на мен ми се върти мухата за такъв акорд от известно време, даже покарах малко един 2.3 type V и колата много ми допадна. Като вървеж на старта не е пъргава, но си върви прилично. Двигателя работи адски мазно, направо имах чувството, че е 6 цилиндъра :)/>Силата и е във високите скорости - ускорява с лекота от 100 нагоре (почти както преди 100). Има много готино окачване, стъпва страхотно на пътя и хем има возия, хем стабилност. Това което ме учуди беше късата 5-та скорост - на 3000об. си на 100км, очаквах да е доста по-дълга (ако ти се занимава може да сложиш друга 5та и да падне на 2500 на 100). Обезшумението и е доста над сивиците от същата година, абе готин извънградски круизер си е отвсякъде ( пък и за града едва ли е зле :)/>Само не ми хареса твърдия съединител и начина, по който влизат скоростите. Ама знам ли, може да и е имало нещо, колегите с такива акорди да кажат дали е нормално.

Редактирано от Kwot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е нормално твърдия съединител и трудното влизане на скоростите за нито една кола по принцип . Има нещо , което трябва да се смени . Иначе 5тата това си е нормално . Това все пак е вентилиран двигател . Силата му е от 3 хил об нагоре . И му свършва силата на 7 и нешо , на някой и на 8 000 об ... Ако не те притеснява шумния мотор всичко си е наред . Поне от зор можеш да си сигурен , че не се плашат . :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@barsi @Kwot Много ви благодаря, момчета! Ако няма V-TEC още по-добре за настройката на газовата. Все си мисля, че с VTEC, VVT-I и всички подобни японски системи, ще имам проблеми с газифицирането.Междудругото в момента карам Toyota. И съм доста по-доволен от немските коли. Не е толкова луксозно, но пък за 115х.км съм сменил 2 амортисьора, като само единия беше реално за смяна...Проблема е, че ми е малко слабичка - 1.4 97к.с на 1,3 тона кола(седан)Какво ще кажете за частите на този мотор? Наистина ли са толкова трудни за намиране? Идеята ми е, че аз не си сменям колата всяка година - мислех поне да искарам 4-5 години. Няма как да не сменя това онова..Предполагам че този мотор пак е с два ангренажа, като 1.8VTEC и 2.0VTEC?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи чаркаляка за хондите не е никакъв проблем . Има си достатъчно търговци . Майстори също има . Някой са прехвалени , другите са незнайни , но факт е , че колите се движат :cool: А иначе за газовата - ГИ / газов инжекцион / , прави следното . Компа му е доста примитивен . Гледа времената за бензиновите инжектори и ги преобразува за газовите по зададени таблици . От там натам си гледа неговата си инсталация как е и кога да мине на газ колата . Всички изчисления си ги прави оригиналния мозък . Дефакто , колата може и да е нещо " турбинирано и бързо " и пак да си кара на газ без проблем . Само газаджията да знае какви компоненти да сложи . Те да не са дефектни и да са правилно монтирани . После караш и зареждаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Barsi, подвеждаш човека. 2.3 мотора си е витек (f23z5 - 154 коня). Всички мотори (без 1.6 и ровъровия дизел) слагани на акорд 6 седан/хечбек са витек мотори и са с балансиращи валове, т.е. 2 ремъка и 2 ролки и са губо 400лв за смяната им (ремъците и ролките са около 200 - 250 лв, останалото го сложи за труд) отделно имаш и други ремъци, но те ако са добри на вид може и да не се сменяват. Общо взето, нищо ненормално и странно няма, мотор като мотор е ф23.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок , Извинявам се . В таблицата от нета не го пишеше ... Реших , че са с Х23 , не Ф23 ... Все пак не това не означава , че ще има проблем с газификацията .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай за частите. Има къде да се намерят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно все още витае мита за скъпите части на японските колиПубликувано изображение и че немските са по-здрави то тяхПубликувано изображениеВзимай Акорда и се вози безгрижно.Няма проблем за настройка на газовата при ВТЕК моторите.Този мотор наистина е по-рядък,но това не го прави с "по-скъпи части".Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, приятели! :) Мисля да отида да я погледна тези дни. Много се надявам да е читава, всичко е до късмет все пак :)))Иначе за частите си знам, че не са толкова много по-скъпи от на много немски автомобили. И на королката съм сменял това онова, имам и няколко колеги с Хонди, не са толкова големи разликите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...