Jump to content
martins

Как сработва ограничителя при високи обороти

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, вчера се наложи да дам малко повечко газ на хондата за да я видя как работи след поредния ремонт на газовия инжекцион. Настъпах я на 2-ра предавка и гледам оборотомера удари някъде към 6600-6700 об./мин. Като видях оборотите и се шашнах че не сработи ограничителя /да не прецакам мотора/. После прочетох че за моя двигател ограничителят е след 6780 об./мин.. Пробвах го на място като подавам и отпускам газта, но не сработва? Не пробвах да задържа оборотите продължително време над тези 6780. Трябва ли някакво време мотора да поддържа обороти над 6780 за да сработи тази система /говоря за секунда примерно/? Поздрави!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ нямаш ограничител.Моята(Б16А2) на бензин я ограничихме на 8000об/м, на газ си ги подминава!Ако не ти се налага, не карай в такива режими, караме стари коли все пак! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с газов инжекцион и би трябвало да сработва и на газ. Като пробвах на място беше на бензин. Колкото до вдигането на такива обороти напълно съм съгласен с теб, като цяло ми се е налагало 2-3 пъти да карам в такива обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ нямаш ограничител.Моята(Б16А2) на бензин я ограничихме на 8000об/м, на газ си ги подминава!Ако не ти се налага, не карай в такива режими, караме стари коли все пак! :)/>

Ако е с Газов инжекцион трябва да има ограничител (ако искаш пробвай я ведъж до към 7к оборота), но с обикновенно АГУ няма прекъсвач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Accord VI F18B2 мотора ... ограничителя удря на 7300-7400 rpm ... и на газ го направиха да е пак там ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е с газов инжекцион трябва да има ограничител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей вярва толкова на оборотомера. Настъпи газта и ще видиш кога ти спира горивото. На газ щом си с газов инжекцион ще е на същите обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите колеги. Явно наистина трябва да се задържат по-високи обороти за известно време за да сработи ограничителя. Едва ли ще се налага да карам с такива обороти, но реших да си направя нещо от сорта на "shift lamp" с цел икономия на гориво. Ще сложа няколко светодиода и ще ги наглася да светят при достигане на определени обороти. Поздрави на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят Акорд е 2.0 двигател F20B6 . Ограничителя сработва около 6700-6800 оборота доколкото си спомням пробвал съм го много пъти но преди доста години , скоро не съм, пробвал съм и на място и на 1-ва скорост и на 2-ра и на 3-та и на 4 -та газ до дупка , на 5-та съм вдигал около 210 за проба и оборотите са малко преди ограничителя. Това на бензин , иначе съм с метанов инжекцион и на метан пак там сработва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...