Jump to content
krasram

Хонда CR-V - особености

Recommended Posts

Здравейте,Съвсем скоро ще стана горд собственик на Hоnda CR-V - между 2000 и 2003 г. Моля за малко помощ и информация.1. Газов инжекцион - как се държи на тази версия на автомобила? Някой дали може да даде съвет - дали да си взимам с газ или да си карам на бензин. Колко горе -долу разход реализира на градско и извъ нградско при двата варианта (газ/бензин) ? 2. Ако колата не е регистрирана в БГ - какви първоначални разходи ще имам за регистрация и данъци? Не искам да пропусна нещо. А искам и да си планирам добре разходите.3. Какви са препоръчителните първоначални профилактични ремонти - изключвам скритите дефекти с които ще купя колата и които ще с епояят след месец - два :)4. Имате ли препоръка за някоя особеност на колата, която може да знае - само един добре запознат с управлението и' потребител. Благодаря предварително за съдействието и успешна седмица !Поздрави!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като за начало ... добър избор ... и само да уточниш, какво искаш?!2000-2003-а включва две различни CRV-та. До 2001-а е 1-ва генерация, от 2002-а започва 2-ра генерация. Общото между двете е името и ... системата 4х4, друго всичко е различно.В раздел "Технически въпроси" има подраздели "4х4 и високопроходими" и "Алтернативни горива". В тях ще намериш отговори на повечето си въпроси :cool:

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и благодаря!Прегледах и тези теми и си отговорих на някои въпроси относно първоначалните разходи за смяна на консумативи. Като си гледам възможностите ще бъде първа генерация 147 к.с. около 2000 г. - така и данъка в София ще ми бъде към 130 лв. Газов инжекцион- въпроса е дали ще попадна на читав такъв. Със сигурност ще ми трябва място където да я проверя. Ако някой има съвети за майстор който ще ми спести неудобството да дам торба пари след 1-2 месеца - ( за да е лишено от реклама )- моля да ми го прати на ЛС.За регистрацията - дали може някой да подаде информация? Не можах да намеря актуална такава. Какви такси се дължат на държавата и "зелени " данъци. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че с данъка има някаква обърквация - според онлайн калкулаторите за 147к.с. излиза 149лв. данъка ако колата се води над 14г., ако е от 5 до 14 годишна данъка е скромните 223 лева.Регистрацията е като на нормална кола - ако я вземеш вече регистрирана в София ще ти струва около 20тина лева само смяната на документите, иначе като се добави канал, номера и такси ще отиде към 120, вече ако е с временни номера и се плаща еко-такса не знам колко ще стъпи.След купуване се сменят обичайните неща като на всеки автомобил - всички чорби, ремъци и т.н. Провери си накладките, свещите и другите работи по колата. Освен тези работи като на нормална кола се сменя и маслото в задния диференциал, в който се слага САМО оригинално на Хонда! Задължително отиди да ти регулират и проверят клапаните!Лично аз бих ти препоръчал да си вземеш кола само с бензин, без газова уредба - ако не ти излиза сметката да я караш само на бензин си сложи газов инжекцион в някой свестен сервиз.При мен разхода на газ е около 15 градско (автоматик), извънградско без юркане съм я смъквал до 9,5, но е доста уморително понеже пътуваш безкрайно. С по-динамично шофиране извънградско качва до около 11-11,5 (да повторя, че е автоматик).Предвиди си разход за 4 еднакви гуми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо се навеждаш, и поглеждаш отдолу, дали има кардан!Ако има, палиш, навиваш пълен ляв (или десен) и тръгваш с повечко газ. Пробвай и напред и назад. Ако усетиш/чуеш вибрации, шум, тропане отзад, значи има проблем със системата 4х4.Ръжда - започва да гние откъм задните вежди на калниците, под декоративната пластмаса по ръба на калника. Ръжда по праговете, също започва отзад/напред, под пласмасовия ппраг, както откъм пода, така и отгоре, в задния долен ъгъл на рамката на вратата.Ако всичко това е ОК, останалото са бели (или никакви) ядове.Оглед, като всяка една кола, нищо особено :cool:п.п. Автоматикът на тва чудо е удоволствие, а и, според мен, ще се справя по-добре (в сравнение с ръчката) при зимни условия, и оффроуд (може би)!

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизи в София - Юбико (Горубляне) и Омбре (Дружба). С бързо търсене в Гугъл ще откриеш адреса и на двата. Дори след като купиш колата, бих те посъветвал да се придържаш към един от тези сервизи, в които да си изградиш история. Работят малко по-скъпо (малко, наистина), но за сметка на това се занимават само с Хонда и са истински професионалисти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е нов внос и не е била регистрирана в Бг си приготви около 450лв колега. Еко таксата е 240лв, номерата са 73лв, другите документи и простотии (преводи ала бала), застраховка и тн. Сумарно толкова трябва да оставиш в КАТ, за да стъпиш на улицата. На километрите на колата не вярвай ! Огледай за удари долу по кардана и гърнетата. Ако задния диф вие не е болка за умиране...на 90% от ЦРВ 1ген вият, но след смяна на маслото се оправя. Виенето е добър повод да намалиш от цената. Огледай и водният радиатор, ако е оригиналният с надписи Хонда на него си приготви от 190 до 290лв зависи каква марка ще предпочетеш за нов. На всички им се пукат радиаторите така че ако е оригинален не си прави илюзии че твоят ще остане здрав. Ако не пръска/сълзи най-вероятно е с присадка и като смениш антифриза ще получиш честитка :) Внимавай клко ключа ти дават, че ако е само един ще дръпнеш с около 120лв за изваждането на резервен. Кабелите в шлаухата на шофьорската врата се изпичат и се прекъсват с времето. Ако чуваш тропкане отпред са биаледките или заминали тампони на стабилизиращат щанга.....пак не е болка за умиране (това им е като консуматив) иии така :) Потърси в нета TSB za CRV това са сервизните бюлетини в които ги има всички слаби места и бъгове които се получават и в белите държави се обслужват гаранционно от представителствата. Тук ще ги обслужваш ти ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко,което каза Дидо (no1else) е точно така,но доста интересно моя радиатор все още е здрав :blink:Колега аз преди 4-5 месеца си взех 99-та и съм гледал около 5-6 коли преди да попадна на моята,е... и аз като теб исках с газ да взема кола,но всичките коли изглеждаха супер добре от към купе,интериор,но двигателите бяха тоталки.Съвет от мен,купи си кола без газова !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...