Jump to content
JDM.BG

Поставяне на маслени пръскалки на B20 блок

Recommended Posts

Това нещо на D16Z6 дали е правено?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При D серия блоковете, маслената система е съвсем различна и няма как да стане по този начин, но и аз лично на Д серия не бих пробвал да слагам маслени пръскалки. Колкото им е слаба или недоизпипана маслената система, пада в налягането и дебита на масло от пръскалките може да е пагубен за мотора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А само да попитам защо са нужни тези пръскалки при Б20 блока?

Там биелата е проектирана с отвор от който оттичащото се масло от биелната шийка излиза под голямо налягане през отвора който е от горната страна на биелата и пръска точно по цилиндъра! При Б18 блока концепцията е съвсем друга там биелите нямат такива отвори както и лагерите и затова са направили допълнителните пръскалки, а отичането на маслото е направено с 2 прореза отстрани на биелата.

Да не говорим че в един "Хамерикански форум" видях по-голямата простотия да разпробиват Б18-кова биела заедно с лагера ... всички тези процедури водят до по-ниско налягане на маслото!

Иначе процедурата според мен би имала смисъл само ако се ползват биели от типа на Б18-ковите без отвор за оттичане на маслото и със солидни лагери! Публикувано изображение

П.С. Ако някъде нещо бъркам поправете ме че отдавна съм спрял да се занимавам с Б Серий! Публикувано изображение/>

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, внимавай след тази процедура:https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/603122_10201327519336922_222379244_n.jpgДа не си намериш някоя пръскалка в картера :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А само да попитам защо са нужни тези пръскалки при Б20 блока?

Там биелата е проектирана с отвор от който оттичащото се масло от биелната шийка излиза под голямо налягане през отвора който е от горната страна на биелата и пръска точно по цилиндъра! При Б18 блока концепцията е съвсем друга там биелите нямат такива отвори както и лагерите и затова са направили допълнителните пръскалки, а отичането на маслото е направено с 2 прореза отстрани на биелата.

Да не говорим че в един "Хамерикански форум" видях по-голямата простотия да разпробиват Б18-кова биела заедно с лагера ... всички тези процедури водят до по-ниско налягане на маслото!

Иначе процедурата според мен би имала смисъл само ако се ползват биели от типа на Б18-ковите без отвор за оттичане на маслото и със солидни лагери! Публикувано изображение

П.С. Ако някъде нещо бъркам поправете ме че отдавна съм спрял да се занимавам с Б Серий! Публикувано изображение/>

 

Колега сам си си отговорил. Ако се ползват B18 биели е препоръчително да има пръскалки. Другия фактор са афтърмаркет биели за B20 блок, те също като B18 биелите нямат отвор за омасляване на цилиндъра. Поради идентичността на маслените магстрали и като цяло маслената система на B18 и B20 блоковете считам, че промяната в налягането на маслото няма да е различна от тази на маслената система при B18 блока.

 

Към колегата Veid Аз просто съм предоставил готовата тема, но лично смятам че може да се направи една идея по-добре от гледна точка на това че може да се ползват тези законтрящи "пъпчета" на пръскалката. Едно, че няма да може да мръдне и да се развие след време, друго че ще я фиксира в позиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вмъкна само, понеже на моето В20 слагах пръскалки. Нищо не направих както е написано по разни форуми. :) Значи за захвата на пръскалката наварихме блока за да може да получим равна площ за лягане на пръскалката без да изтъняваме и без това тънката стена на маслената магистрала, но заради ограничението да вдигаме пръскалката нагоре за да не удари във вала и заради наклона на маслената магистрала едната крайна пръскалка се завиваше в много тънка стена на магистрала и за да ми е мирна главата сложихме един стоманен пръстен вътре в магистралата и завихме пръскалката в него. Също така не съм махал щифтчетата за позициониране, а си направих отвори за тях. Също така не съм кривил тръбичката и не бих го препоръчал.Всичко това е правено в сервиз с подходите машини и инструменти и е доста играчка. Така, че смятам е по-сложно отколкото е описано по форумите. И съответно си е разход ;) Не знам дали на В18 не е по-лесен монтажа.Това е моят опит. п.п. И за стокови биели, които си имат отвори за мазане, не виждам смисъл да се прави. Аз го правих понеже съм с ковани карантии и уж ще бъде бегачка :D Също така след наваряването е добре да се провери тунела, макар и да не е кой знае колко заваряне. Аз тунела така или иначе го правих понеже слагах афтърмаркет обща пета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да споря и не го правя. Според мен в темата която споделих за закривявали пръскалките, защото ъгъла е доста голям и когато пръскалката се монтира директно на маслената магистрала то тръбичката и ще опира в ръба на ризата, а когато вие сте наварили площта на която се монтира вече няма нужда от закривяване защото пръскалката стои малко по-далеч от ризата. Аз лично преди да открия тази тема мислих точно по твоя начин да направя пръскалки, и най-вероятно ще е нещо такова, с наваряване, защото ако се навие резба директно в маслената магистрала мисля че ще е слабо и при затягане може дори да превърти. Утре като ми пристигнат пръскалките и като започна монтажа може да направя подробни снимки, за да добавя в темата и другия вариант, който наистина е по-добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да споря и не го правя. Според мен в темата която споделих за закривявали пръскалките, защото ъгъла е доста голям и когато пръскалката се монтира директно на маслената магистрала то тръбичката и ще опира в ръба на ризата, а когато вие сте наварили площта на която се монтира вече няма нужда от закривяване защото пръскалката стои малко по-далеч от ризата. Аз лично преди да открия тази тема мислих точно по твоя начин да направя пръскалки, и най-вероятно ще е нещо такова, с наваряване, защото ако се навие резба директно в маслената магистрала мисля че ще е слабо и при затягане може дори да превърти. Утре като ми пристигнат пръскалките и като започна монтажа може да направя подробни снимки, за да добавя в темата и другия вариант, който наистина е по-добър.

Да, разбирам защо са ги закривявали. Просто аз съм си перфекционист и го направих както аз смятам за правилно. Не се опитвам с никого да споря и да убеждавам в нещо. Като монтираш твоите, сподели мнение ;)Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласявам се че тази тема ще е полезна на хора които използват афтърмаркет карантия която принуждава подобна процедура, но ако ще се ползват стокови биели ... няма смисъл. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...