Jump to content
stanchevvv

Помагайте , СПЕШНО!

Recommended Posts

Преди 3 дни смених всички консумативи , филтри и ангренажен ремък. От тогава съм изминал около 800 км и колата беше перфектна. Днес като съвсем неочаквано я паля и двигателя не работи добре + светене на ЧЕК-а. От какво може да е и какво да правя?? Сега съм на море и си нямам идея какво да правя. Колата е Акорд купе 3.0 v6 2001 година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Съвсем неочаквано" я закарай при Дидо / Миямото /! Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съвсем неочаквано колегата е от София ама дай да драскаме па чукча писател не читател .... Не само Варна е морето А дали са ти зацепили правилно ангренажния ремък ...

Редактирано от ObiChLiFk0
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем неочаквано колегата е от София ама дай да драскаме па чукча писател не читател .... Не само Варна е морето

А дали са ти зацепили правилно ангренажния ремък ...

 

Сега съм на море и си нямам идея какво да правя. Колата е Акорд купе 3.0 v6 2001 година.

 

Sega кои писател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само Варна е морето

А sega, фен? И за да не съм пълен оффтопик имам съвет към автора. Колега, конкретизирай как по-точно не работи добре двигателя? Причини милиони... Опита ли се да разчетеш коя грешка ти набива?
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опаа, половин ден никой не пише и айде..., пътека.

Колегата ако е в чужбина щеше да светне, ма явно е на нашто море.

Колко да е дълго тва моренце по границата?!? Публикувано изображение

Трънски, що не светнеш колегата как да прочете грешката? Публикувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така например http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306&st=45 или пък така

Не е като да няма информация как се прави. :) Няма нужда да откриваме топлата вода.
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много глупости се изписаха ,ама защо?Автора да си опише нещата правилно, за да не се гадае и влиза в излишни спорове- ако иска да му се помогне!Давам линк към едно мое питане, за подобна ситуация, в която колегите веднага се озоваха и помогнаха- но бях задал въпроса по-грамотно:D/>!Тук няма врачки!http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=77536&st=0&p=1057301118entry1057301118

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Двигателя работи с повече вибрации,но нищо по-осезаемо или стресиращо. Изкключих акумулатора и чека изгасна. Карах колата за около 20минуги и колата си рабоги добре. Накрая паркирах на същото място до вилата и пак светна чека!

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич айде кажи къде си на море да можем да те насочим към някой колега , който би могъл да ти помогне !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не я спирай на наклон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес я закарах до Варна със светещ чек , но колата си върви перфектно. Грешката се оказа нещо със възпламеняването в 1, 3 ,5 ,6 цилиндър или нещо такова. Причини можело много да има , но всичко е наред по колата. Изчистихме грешката и вече нищо не свети , но да видим. Все пак майстора каза ,че едната бобина е омаслена и няма да е лошо да сменя гарнитура (някаква). Все пак двигателя наистина не работи както когато я купих - преди 1 седмица и преди смяната на всички консумативи и ангренаж. Има разлика в работата му откъм вибрации и така и не ми казаха точно от какво дойде тази разлика.

Редактирано от stanchevvv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката се оказа нещо със възпламеняването в 1, 3 ,5 ,6 цилиндър или нещо такова. Причини можело много да има , но всичко е наред по колата. ..... Има разлика в работата му откъм вибрации и така и не ми казаха точно от какво дойде тази разлика.

-Да ,няколко може да са причините за тази аномалия , ако ЕЦУ-то си е записало "неправилно -лошо горене" в някой или няколко от цилиндрите ,то затова има няколко причини. Лошо гориво,недостатъчно налягане в дадения момент на горивото в рейката, лошо запалване на съответните цилиндри - дължащо се на калпави свещи , пропуски в запалителната система(бобини, лули ,кабели).....-или най малкия "дявол" -повишената влажност на въздуха вследствие близоста на морето :) :) след изстиването на мотора води до конденз на влага по някой от елементите на запалването...иииии, ето ти аномалия!-Но ако все пак проблемите продължат и за в бъдеще! - просто ще трябва да се изследва по обстойно автомобила за да се установи конкретно откъде идва проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...