borko 30 465 #1 Публикувано 30 Май, 2013 Днес ми сложиха алармата и оправиха машинките на централното.Отивам после да си прибера колата и тръгвам да карам и при въртене на волана от предна десна гума се чува едно дрън дрън ,все едно че се къса пружината .Алармаджията ми каза че така била като съм я докарал и не са бутали нищо в нея област и наистина нито кабелите са пускани от там нито нищо,обаче колата никога не е издавала такива звуци!Чува се при всяко завъртане на волана и е стряскащо и доста силно.Как може да се получи това нещо от самосебе си и на какво ли се дължи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #2 Отговорено 30 Май, 2013 (Редактирано) Звучи ми като кормилен накрайник, но нека някой по-опитен да каже...а караха ли я докато теб те няма ? Редактирано 30 Май, 2013 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3 Отговорено 30 Май, 2013 (Редактирано) Или накрайник, или шарнир. На Рено Лагуна ми е стъргала и биалетка, ама тук не мисля, че е възможно. P.S. Ако не е бил там колегата докато са слагали алармата естествено, че са я карали , ама в БГ това нищо не означава, дори да го докажеш. Редактирано 30 Май, 2013 от kotarankat Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 30 Май, 2013 Ами казаха че така била !Да ама не е била така!Толкова страшно прещраква че няма да я карам вече!Хваща ме страх,пък дет са вика квато катастрофа претърпях със старата хонда ,още една подобна ако стане ако нещо се счупи по колата този път и си хвърлям книгата вече!Как може да е съвпадение точно днес при други хора да стане това нещо без нищо Какво са я правили не знам ама явно аз съм виновен дето оставам колата Навремето като не исках да оставя старата хонделка без надзор за смяна на задните тампони в един сервиз в Добрич ме обвиниха че било циганска работа и ква друга работа не помня вече ако не искам да си оставям колата в сервиза им като в европа!Ми то как да я оставиш -гледай ся какво стана,страх ме е да я карам вече дан стане беля!Като отида на майстор и той кат почне -дай да сменим туй после онуй и после пак същото и не знам вече-пуууууу да му се не види и колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #5 Отговорено 30 Май, 2013 Споко, колега! Винаги така става - като вземеш нещо чуждо се чупи при теб или като си оставиш колата на някой - връща ти я с повреда. Погледни го и от друга страна - добре, че проблема се проявява сега, а не на някоя магистрала със 140-150 км/ч например. Утре вдигни на крик и хвани гумата отпред и отзад и я завърти наляво-надясно. Ако не можеш така да установиш проблема сваляш гумата и пак пробваш. Първо провери с лост за луфтове. Ако няма луфтове слагаш си ръката на накрайника или на шарнира и пак въртиш (по-трудно е без гумата). Ще изскочи от някъде заека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #6 Отговорено 30 Май, 2013 (Редактирано) Ами погледни, кормилни накрайници,горен шарнир,долен шарнир,огледай цялото окачване........ Защото от това,тя така си дойде,направо ме побиват тръпки!! Навремето като не исках да оставя старата хонделка без надзор за смяна на задните тампони в един сервиз в Добрич ме обвиниха че било циганска работа и ква друга работа не помня вече ако не искам да си оставям колата в сервиза им като в европа! Това ,като ми го кажат и ще ме целунат за .......... Като в Европа!?!? Те да стигнат,нивото на "европа",после ще си оставя,колата без да им досаждам....... Изобщо,нямат никакво отношение към колите (особено старите) и разбираш ли накрая,ми тя така си дойде. Някой са толкова безочливи,че се опитват да го правят в твое присъствие (за мой късмет,винаги съм там)! Извинявам се за спамът ! Редактирано 30 Май, 2013 от JK_HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 30 Май, 2013 Ами до одеве докато се стъмни я оглеждахме с един комшия ама нищо не се вижда или опипва докато прещраква Че по едно време пружината някакси ми захапа и пръстите и сега едвам пиша тука!В Добрич вече доста сервизи им порасна работата -ако искаш да стоиш там докато работят -вън и да те няма с колата!Във Варна като ходих преди 5 години,имаше кафене до сервиза който посетихме и любезно ни препратиха да пием кафе до като правят колата,викам си тез кво ли ще правят докато ме няма и-изненада в кафенето на 5 монитора снимат от близак план моята кола и гледам се едно съм там какво барат майсторите и си пия капучиното Ей това е европа,тез наще в Добрич ще има мноооого да учат!Не само за майсторлъка ами и за отношението към клиента!Тука повечето като видят Хонда и се почесват като орангутани-другите пък дето се правят че разбират като почнат да ръсят едни бисери и паля колата и бързам да се махна от там!И все пак се гордея че карам ХОНДА!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #8 Отговорено 30 Май, 2013 Освен да прескочиш до Варна да погледнат поне хора където им е сигурна работата.Щом не сте установили от къде идва проблемът минаваме втора стъпка няма начин.<br> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #9 Отговорено 31 Май, 2013 100% шарнир Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #10 Отговорено 1 Юни, 2013 Вчера бях там и след много умуване се стигна от къде идва проблема!Първоначално решили да монтират сирената на издатината където се хваща десния амортисьор,обаче закачала на капака като се затвярял ли не разбрах ,и понеше били пробили дупката вече и навили една 10 сантимова видия за да не се вижда дупката,видията явно се е заклинчила за някоя от най-горните витки на пружината ,понеже не се виждаше при оглед от долу ,и пружината нали се върти при въртене на волана и се татрузи по видията-така силно и страшно се чуваше ,сигурно на поне 50 метра от колата.Като извадиха видията и дрънченето изчезна,начи така ми олекна на душата ,че нито исках да се разправям защо ме излъгаха че така съм я докарал нито нищо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #11 Отговорено 1 Юни, 2013 Значи спокойно си можел да ги удушиш един по един. Хубаво е сега да се намаже с нещо, че да не започне да ръждясва бомбето. Метала е дебел там, но малко защита от корозия никога не е излишна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове