Jump to content
disc

Honda Civic Sport 1.6 VTEC 2003та гасне докато е студена

Recommended Posts

Здравейте маниаци,зета ме зариби по Хондите та и аз се сдобих с една и ето ме във вашата секта :)Та да преминем към проблема:За да запали пустото чудо,трябва да държа газта натисната,и когато запали трябва да я държа в обороти,иначе гасне.След като поработи 4-5 минути е фърси-пали си от раз,но като е студена-трябва да я поддържам докато позагрееПоразгледах форума но не видях някой от вас с подобен проблем и пуснах тази тема.Ще съм ви благодарен ако ме ориентирате къде да пипам.Има и още един проблем с шум който се появява и изчезва но утре ще направя клипче,стига ремонта на акумулатора и да е успешен (знам тайната за ремонт на скапан акумулатор :) )Малко повече информация за колата:Няма газова уредба,англичанка е,на 130000 мили е двигателя,сменен ангренаж,с климатик,съединителя е ок,като загрее оборотите забиват на място-не играят,като я карам е мъртвец на ниски обороти и незнайно защо не иска да пили гуми,въпреки че си дърпа докато е в движение във всички скоростиТова е в общи линии. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде по всмукателния колектор или около дросела трябва да имаш клапан за оборотите на празния ход.При твоя двигател не знам къде е точно.Най-често иска почистване.Много вероятно това да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за жокера братле. Оказа се че акумулатора е с окъсена клетка и напъва дотолкова динамото че колата гасне. С друг акумулатор пали що годе добре. Излезна и нещо друго-като я форсирам на свободна,максимума обороти които вдига се кастрират до 4000 оборота максимум??? Проблем ли е или стария собственик я е кастрирал? Ето и линк към клипче в youtube в което показвам за какво става въпрос:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Launch control му викат хората,фабрично го имаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ,и мойта е като на колегата ама 2001г ,иначе много върви ама не ще да върти гуми като тръгвам :dry: Мислех че си въобразявам ама явно не!Старата хонда с лекота въртях гумите при тръгване ,а пък тази не ще-може би проблема ни с колегата е сходен,на какво ли се дължи :unsure: Мойта при палене държи 1200-300 оборота стабилни и постепенно падат към 800-900 стабилни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и това не е проблем,защото вдига максимум 4000об само като е на свободна,като е в движение си вдига над 7000об.Остава само да разбера от къде идва тоя шум.Звука се появява изневиделица,шуми все едно двигателя (D16V1) ще хвръкне от коша,така 1-2 минути и после изведнъж изчезва(вж клипа по-горе).Някой да има някакви предположения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...