marfi_9093 15 #1 Публикувано 7 Май, 2013 Здравейте колеги, кой бутала ще са в по добра полза? ще отворя мотора Д15з8 ще сменя сегменти лагери искам да сложа бутала РМ6 но някой казват че от Д13 са били по добри, също така ще сменя и смукателните колектори от Д16з6. Моля да отговорят хора който са минали по пътя! :P/> Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #2 Отговорено 7 Май, 2013 PM7 или P29 най-добре Намират се в двуваловите D series. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #3 Отговорено 7 Май, 2013 Въпроса ми е РМ6 или от Д13, то е ясно че има по добри! Все пак мерси за съвета!!!:P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #4 Отговорено 7 Май, 2013 Това трябва да отговори на въпроса ти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #5 Отговорено 7 Май, 2013 По-добре само си смени сегментите ако не ти се влиза във филм. Нито едни от изброените бутала няма да ти свършат работа. Ако наистина двигателя ти е D15Z8 тогава си със 137мм биела и ако искаш да сгъстяваш, ще трябва да си вземеш и по-късите (134мм) биели и тогава на тях да използваш други бутала. Ако сгъстяваш сериозно няма да се разминеш и без ремап и не на последно място, ако сгъстиш много как ще се справиш със голямото сгъстяване и икономиковия вал? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 7 Май, 2013 :huh:/> :blink:/> , също така ще сменя и смукателните колектори от Д16з6. А само ми кажи от чии зор ше се смени и всмукателя ? Номера с буталата няма да стане ,както са ти писали по горе ,иимаш ли идея че тая тиква е с наи малката горивна камера от витековите .Некои спомена вала ,там е лесно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #7 Отговорено 8 Май, 2013 нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mm 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #8 Отговорено 8 Май, 2013 нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mmКолеги извинявам се много, че не ви казах инжекциона е пресаден двигателя е D15B2! :rolleyes:/> този смукател беше бонус :P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #9 Отговорено 8 Май, 2013 Слагай тогава бутала от д13 и гарнитура за глава д16з6. Може и леко да се намали главата малко ако гониш повечко сгъстяване. На последно място ако ти е мерак може да смениш и вала с пружунките от д16а6, настройка и би трябвало да си доволен от цялата занимавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 8 Май, 2013 нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mmКолеги извинявам се много, че не ви казах инжекциона е пресаден двигателя е D15B2! :rolleyes:/>/>/> този смукател беше бонус :P/>/>/>Колега извиняваи ма като гледам или незнаеш какво караш или си събираш мнения .Последно д15б2 с 'присаден' всмукател от нещо ли караш или д15з8 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #11 Отговорено 10 Май, 2013 нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mm Колеги извинявам се много, че не ви казах инжекциона е пресаден двигателя е D15B2! />/>/> този смукател беше бонус />/>/> Колега извиняваи ма като гледам или незнаеш какво караш или си събираш мнения .Последно д15б2 с 'присаден' всмукател от нещо ли караш или д15з8 ? Мотора си е D15B2 след това си качих пълната спринцовка и колектора ми го подариха от икономичен VTEC ! А сега искам да си купя от D16з6 :P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #12 Отговорено 10 Май, 2013 Слагай тогава бутала от д13 и гарнитура за глава д16з6. Може и леко да се намали главата малко ако гониш повечко сгъстяване. На последно място ако ти е мерак може да смениш и вала с пружунките от д16а6, настройка и би трябвало да си доволен от цялата занимавка.Мерси за насоката колега!! За сега ще остана с моята тиква след известно време докато падне лев ще минем на D16з6!:D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #13 Отговорено 10 Май, 2013 Не си мисли, че с нея ще е кой знае колко по-добре от гореспоменатия сетъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #14 Отговорено 11 Май, 2013 [*]Бутала си взех РМ7 и смукател D16z6! Благодаря ви колеги за съветите, имам бутала РМ6 в повече някой ако има интерес да пише:P/> [*] 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #15 Отговорено 11 Май, 2013 (Редактирано) Колега за какво пускаш теми след като не те интересува мнението на запознатите ? Очаквам скоро твой пост в Стената на ПЛАЧА. И все пак успех с експериментите. Ако си с 134mm биели буталото има прекалено гоялм недоход и ще разредиш, а ако си със 137mm биели буталото стърчи над цилиндъра и няма как да сглобиш. Така и не разбрахме какво караш... За протокола единствените бутала с който да сгъстиш Vtec-E (д15 със 137мм биели) са тези от d17 Редактирано 11 Май, 2013 от Sako 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #16 Отговорено 11 Май, 2013 :lol: Може да разрежда за турбо проект на 2 бара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #17 Отговорено 11 Май, 2013 Колега за какво пускаш теми след като не те интересува мнението на запознатите ? Очаквам скоро твой пост в Стената на ПЛАЧА. И все пак успех с експериментите. Ако си с 134mm биели буталото има прекалено гоялм недоход и ще разредиш, а ако си със 137mm биели буталото стърчи над цилиндъра и няма как да сглобиш. Така и не разбрахме какво караш... За протокола единствените бутала с който да сгъстиш Vtec-E (д15 със 137мм биели) са тези от d17 Колега не следиш темата!!! Извиних се че не бях казал че инжекциона е поставен от икономик мотора си е D15B2!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #18 Отговорено 12 Май, 2013 Здравейте колеги, кой бутала ще са в по добра полза? ще отворя мотора Д15з8 ще сменя сегменти лагери искам да сложа бутала РМ6 но някой казват че от Д13 са били по добри, също така ще сменя и смукателните колектори от Д16з6. Моля да отговорят хора който са минали по пътя! :P/>/> Благодаря ви предварително!А ти следиш ли кво си писал ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #19 Отговорено 12 Май, 2013 Мотора си е D15B2 след това си качих пълната спринцовка и колектора ми го подариха от икономичен VTEC ! А сега искам да си купя от D16з6 />Ползвай калкулатора , не знам до колко е верен но поне ще ти даде някаква насока какво се получава , разреждаш ли сгъстяваш ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #20 Отговорено 12 Май, 2013 Мотора си е D15B2 след това си качих пълната спринцовка и колектора ми го подариха от икономичен VTEC ! А сега искам да си купя от D16з6 />Ползвай калкулатора , не знам до колко е верен но поне ще ти даде някаква насока какво се получава , разреждаш ли сгъстяваш ли Бат Жоро ползвах го но незнам колко вярно сам го ползвал, уж згъстявам пак ще видим! Пак казвам мотора е D15B2 само смукателя е от икономик ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #21 Отговорено 12 Май, 2013 с pm7 бутала от заводска стеепн 9.28:1 примерно минаваш на степен 9.50:1 (със клингеритена гарнитура) или 10:1 (с метална) което е нищожно защото буталото виси 1.75мм надолу в цилиндъра. За да сгъстиш ще трябва да изпилиш поне 1мм от блока за да изчезне този адски недоход на буталото и степента на сгъстяване да ти стане 10.47:1 (с клингеритена гарнитура) или което пак е нищо, но вече си на що годе прилична степен на сгъстяване и ще усетиш разликата във вървежа или 11.1:1 (с метална гарнитура), докато от 9.28 към 9.5 няма да усетиш абсолютно никаква разлика в динамиката на колата, а по-скоро ще усетиш че си дал някакви си пари на вятъра. Искаше мнение на хора, явно сам си правиш сметките опитваме се да те насочим, но ти вземаш решението. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #22 Отговорено 13 Май, 2013 с pm7 бутала от заводска стеепн 9.28:1 примерно минаваш на степен 9.50:1 (със клингеритена гарнитура) или 10:1 (с метална) което е нищожно защото буталото виси 1.75мм надолу в цилиндъра. За да сгъстиш ще трябва да изпилиш поне 1мм от блока за да изчезне този адски недоход на буталото и степента на сгъстяване да ти стане 10.47:1 (с клингеритена гарнитура) или което пак е нищо, но вече си на що годе прилична степен на сгъстяване и ще усетиш разликата във вървежа или 11.1:1 (с метална гарнитура), докато от 9.28 към 9.5 няма да усетиш абсолютно никаква разлика в динамиката на колата, а по-скоро ще усетиш че си дал някакви си пари на вятъра. Искаше мнение на хора, явно сам си правиш сметките опитваме се да те насочим, но ти вземаш решението.Добре си обяснил нещата поздрави! Това за блока да но няма ли да срешне буталата с клапаните защото от този който взех колата каза ми че главата е шлайфана 4 десети и аз викам сега да му пусна още 3 десети и от блока пак ли да махна 1мм? Аз мисля да съм с металната гърнетура! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #23 Отговорено 13 Май, 2013 Принципно тези неща не могат да се сметнат с калкулатор и се мери с пластелин, но въпреки всичко аз бих свалил и от блока 1мм поради ред причини. Така или инъче още не си разглобил, предлагам ти да пуснеш на пазара буталата pm7 които имаш и да купиш бутала от d13, така ще избегнеш разкомплектоването на блока защото няма да имаш нужда от шлайф, а в същото време ще постигнеш по-висока степен на сгъстяване. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #24 Отговорено 14 Май, 2013 Принципно тези неща не могат да се сметнат с калкулатор и се мери с пластелин, но въпреки всичко аз бих свалил и от блока 1мм поради ред причини. Така или инъче още не си разглобил, предлагам ти да пуснеш на пазара буталата pm7 които имаш и да купиш бутала от d13, така ще избегнеш разкомплектоването на блока защото няма да имаш нужда от шлайф, а в същото време ще постигнеш по-висока степен на сгъстяване.Значи кво да разбирам че на блок д15б2 по добре ще сгъсти с бутала от д13 от колкото pm7 така ли.......? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #25 Отговорено 14 Май, 2013 Да, колега, от началото се опитвам това да ти кажа, че не е по-добре а според мен това е единствения вариант за D15b2/7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове