Jump to content
marfi_9093

Бутала РМ6 или от Д13

Recommended Posts

Здравейте колеги, кой бутала ще са в по добра полза? ще отворя мотора Д15з8 ще сменя сегменти лагери искам да сложа бутала РМ6 но някой казват че от Д13 са били по добри, също така ще сменя и смукателните колектори от Д16з6. Моля да отговорят хора който са минали по пътя! :P/> Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PM7 или P29 най-добре :) Намират се в двуваловите D series.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е РМ6 или от Д13, то е ясно че има по добри! Все пак мерси за съвета!!!:P/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Това трябва да отговори на въпроса ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре само си смени сегментите ако не ти се влиза във филм. Нито едни от изброените бутала няма да ти свършат работа. Ако наистина двигателя ти е D15Z8 тогава си със 137мм биела и ако искаш да сгъстяваш, ще трябва да си вземеш и по-късите (134мм) биели и тогава на тях да използваш други бутала. Ако сгъстяваш сериозно няма да се разминеш и без ремап и не на последно място, ако сгъстиш много как ще се справиш със голямото сгъстяване и икономиковия вал?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh:/> :blink:/>

, също така ще сменя и смукателните колектори от Д16з6.

А само ми кажи от чии зор ше се смени и всмукателя ? Номера с буталата няма да стане ,както са ти писали по горе ,иимаш ли идея че тая тиква е с наи малката горивна камера от витековите .Некои спомена вала ,там е лесно :rolleyes:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mm

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mm

Колеги извинявам се много, че не ви казах инжекциона е пресаден двигателя е D15B2! :rolleyes:/> този смукател беше бонус :P/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай тогава бутала от д13 и гарнитура за глава д16з6. Може и леко да се намали главата малко ако гониш повечко сгъстяване. На последно място ако ти е мерак може да смениш и вала с пружунките от д16а6, настройка и би трябвало да си доволен от цялата занимавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mm

Колеги извинявам се много, че не ви казах инжекциона е пресаден двигателя е D15B2! :rolleyes:/>/>/> този смукател беше бонус :P/>/>/>
Колега извиняваи ма като гледам или незнаеш какво караш или си събираш мнения .Последно д15б2 с 'присаден' всмукател от нещо ли караш или д15з8 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

нито едните бутала не стават, ако оставаш с твойте си биели (137мм) колега ако искаш да ползваш въпросните бутала ще трябва да ползваш биели от d15b2/b7 134mm

 

Колеги извинявам се много, че не ви казах инжекциона е пресаден двигателя е D15B2! Публикувано изображение/>/>/> този смукател беше бонус Публикувано изображение/>/>/>

 

Колега извиняваи ма като гледам или незнаеш какво караш или си събираш мнения .Последно д15б2 с 'присаден' всмукател от нещо ли караш или д15з8 ?

 

Мотора си е D15B2 след това си качих пълната спринцовка и колектора ми го подариха от икономичен VTEC ! А сега искам да си купя от D16з6 :P/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай тогава бутала от д13 и гарнитура за глава д16з6. Може и леко да се намали главата малко ако гониш повечко сгъстяване. На последно място ако ти е мерак може да смениш и вала с пружунките от д16а6, настройка и би трябвало да си доволен от цялата занимавка.

Мерси за насоката колега!! За сега ще остана с моята тиква след известно време докато падне лев ще минем на D16з6!:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си мисли, че с нея ще е кой знае колко по-добре от гореспоменатия сетъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[*]Бутала си взех РМ7 и смукател D16z6! Благодаря ви колеги за съветите, имам бутала РМ6 в повече някой ако има интерес да пише:P/>

[*]

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега за какво пускаш теми след като не те интересува мнението на запознатите ? Очаквам скоро твой пост в Стената на ПЛАЧА. И все пак успех с експериментите. Ако си с 134mm биели буталото има прекалено гоялм недоход и ще разредиш, а ако си със 137mm биели буталото стърчи над цилиндъра и няма как да сглобиш. Така и не разбрахме какво караш... За протокола единствените бутала с който да сгъстиш Vtec-E (д15 със 137мм биели) са тези от d17 :)

Редактирано от Sako
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: :lol: :lol: Може да разрежда за турбо проект на 2 бара :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за какво пускаш теми след като не те интересува мнението на запознатите ? Очаквам скоро твой пост в Стената на ПЛАЧА. И все пак успех с експериментите. Ако си с 134mm биели буталото има прекалено гоялм недоход и ще разредиш, а ако си със 137mm биели буталото стърчи над цилиндъра и няма как да сглобиш. Така и не разбрахме какво караш...

 

За протокола единствените бутала с който да сгъстиш Vtec-E (д15 със 137мм биели) са тези от d17 Публикувано изображение

 

Колега не следиш темата!!! Извиних се че не бях казал че инжекциона е поставен от икономик мотора си е D15B2!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, кой бутала ще са в по добра полза? ще отворя мотора Д15з8 ще сменя сегменти лагери искам да сложа бутала РМ6 но някой казват че от Д13 са били по добри, също така ще сменя и смукателните колектори от Д16з6. Моля да отговорят хора който са минали по пътя! :P/>/> Благодаря ви предварително!

А ти следиш ли кво си писал ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е D15B2 след това си качих пълната спринцовка и колектора ми го подариха от икономичен VTEC ! А сега искам да си купя от D16з6 Публикувано изображение/>Ползвай калкулатора , не знам до колко е верен но поне ще ти даде някаква насока какво се получава , разреждаш ли сгъстяваш ли Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е D15B2 след това си качих пълната спринцовка и колектора ми го подариха от икономичен VTEC ! А сега искам да си купя от D16з6 Публикувано изображение/>Ползвай калкулатора , не знам до колко е верен но поне ще ти даде някаква насока какво се получава , разреждаш ли сгъстяваш ли Публикувано изображение

 

Бат Жоро ползвах го но незнам колко вярно сам го ползвал, уж згъстявам пак ще видим! Пак казвам мотора е D15B2 само смукателя е от икономик !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с pm7 бутала от заводска стеепн 9.28:1 примерно минаваш на степен 9.50:1 (със клингеритена гарнитура) или 10:1 (с метална) което е нищожно защото буталото виси 1.75мм надолу в цилиндъра. За да сгъстиш ще трябва да изпилиш поне 1мм от блока за да изчезне този адски недоход на буталото и степента на сгъстяване да ти стане 10.47:1 (с клингеритена гарнитура) или което пак е нищо, но вече си на що годе прилична степен на сгъстяване и ще усетиш разликата във вървежа или 11.1:1 (с метална гарнитура), докато от 9.28 към 9.5 няма да усетиш абсолютно никаква разлика в динамиката на колата, а по-скоро ще усетиш че си дал някакви си пари на вятъра. Искаше мнение на хора, явно сам си правиш сметките опитваме се да те насочим, но ти вземаш решението.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с pm7 бутала от заводска стеепн 9.28:1 примерно минаваш на степен 9.50:1 (със клингеритена гарнитура) или 10:1 (с метална) което е нищожно защото буталото виси 1.75мм надолу в цилиндъра. За да сгъстиш ще трябва да изпилиш поне 1мм от блока за да изчезне този адски недоход на буталото и степента на сгъстяване да ти стане 10.47:1 (с клингеритена гарнитура) или което пак е нищо, но вече си на що годе прилична степен на сгъстяване и ще усетиш разликата във вървежа или 11.1:1 (с метална гарнитура), докато от 9.28 към 9.5 няма да усетиш абсолютно никаква разлика в динамиката на колата, а по-скоро ще усетиш че си дал някакви си пари на вятъра. Искаше мнение на хора, явно сам си правиш сметките опитваме се да те насочим, но ти вземаш решението.

Добре си обяснил нещата поздрави! Това за блока да но няма ли да срешне буталата с клапаните защото от този който взех колата каза ми че главата е шлайфана 4 десети и аз викам сега да му пусна още 3 десети и от блока пак ли да махна 1мм? Аз мисля да съм с металната гърнетура!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно тези неща не могат да се сметнат с калкулатор и се мери с пластелин, но въпреки всичко аз бих свалил и от блока 1мм поради ред причини. Така или инъче още не си разглобил, предлагам ти да пуснеш на пазара буталата pm7 които имаш и да купиш бутала от d13, така ще избегнеш разкомплектоването на блока защото няма да имаш нужда от шлайф, а в същото време ще постигнеш по-висока степен на сгъстяване.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно тези неща не могат да се сметнат с калкулатор и се мери с пластелин, но въпреки всичко аз бих свалил и от блока 1мм поради ред причини. Така или инъче още не си разглобил, предлагам ти да пуснеш на пазара буталата pm7 които имаш и да купиш бутала от d13, така ще избегнеш разкомплектоването на блока защото няма да имаш нужда от шлайф, а в същото време ще постигнеш по-висока степен на сгъстяване.

Значи кво да разбирам че на блок д15б2 по добре ще сгъсти с бутала от д13 от колкото pm7 така ли.......?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега, от началото се опитвам това да ти кажа, че не е по-добре а според мен това е единствения вариант за D15b2/7

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...