Jump to content
Жоро 77

Газ за климатик,CR-V 2 генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги.Въпросът ми е следният: Колко газ R 134 CF е по каталог да се зареди в климатичната система на ЦР-В;2; 2003 г. ляв волан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че беше 650 грама но може и да се бъркам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дават по спецификация и мисля , че цялата система се пълни /газ+масло/ с 650-700гр. ,а иначе някъде видях само газта , да я дават от 480-530 гр..

Публикувано изображение

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.Гледам че в автодатата дават следните характеристики:Air conditioning refrigerant quantity -grams:480+/-25Air conditioning oil quantity -cmi:140+/-10Питането ми е защото онзи ден я заредихме със 650 грама газ и масло и не ме кефи особенно,охлажда добре но осезаемо се усеща когато работи компресора.Тоест дърпа доста мощност.Сравнявам с хонда 147 коня която е заредена със 700 грама и когато работи компресора мн малко се усеща.Не разбирам добре,общото количество масло и газ при зареждане на климатика трябва да е 480+140=620или от тези 480-140 масло =340 газ+140 масло и да се зареди със общо 480 грама климатичната система.Ако някой знае,ще съм му много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАРКОНИ знае най-добре /според мен/, обаче майче се е хванал в работа и напоследък по-рядко влиза тук:D/>!Драсни му едно лично,/ако го види евентуално/ и ей къде е Добрич- Русе, може да му отидеш да я преслуша.Аз лятото,ако мога ще гледам да мина през него, като ходя на море /да се запознаем/, а и ми е обещал 7 градуса в купето безпроблемно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и това ако може да те ориентира:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в количеството ,а в капицетата на радиатора ти.Теоретично при нов изпарител и конденсатор,можеш да зареждаш на кантар,на практика почти винаги се презарежда.ЗАтова се отказах от роботите за зареждане,защото все проблеми с тях.Трябва малко мисъл и 2 манометъра.Препоръчвам да почнеш да изпускаш сега по-малко газ докато не спреш да усещаш конете дето отиват за компресора.Лошото е ,че не можеш да елиминираш фактора външна температура.Ако сега ти хареса,след месец като се дигнат температурите ще е ужас.Най добре е климатика да се зарежда на 35 градуса,като се отчита максималното налягане при пусната перка на вентилатора.Тогава грешка не може да стане.Това е най тежкия режим/спрял в задръстване с бълваща горещи газове кола пред теб/ и всички останали са по добре.Жоро:Маслото на Нипон денсо 8 отговаря на нашето Сунису СЛ46.Количеството няма нищо общо с количествот фреон.Част от маслото е картерно,част от него се разтваря от фреона и обикаля в системата.Кое-колко зависи от обороти и налягане,но нас не ни касае.след различни аварии се налива различно количество масло.Смята се че в тръбите остава 10 грама,в изпарителя 30 грама и т.н.Ако само се допълва фреон 20-30мл са достатъчни.Емич верно е ,маам трактори и реда ГИ на поразия,нямама време да спя....виж в колко часа пиша....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...