Jump to content
j0rsh

д13б2 проблем с обороти

Recommended Posts

Здравейте Колеги! Четох подобни теми, но не видях някоя с проблем като моят. Преди няколко дена сложих газ на хондичката и естествено започнаха проблемите, та проблема ми е следния: На място колата се форсира сама до 3000 оборота и трябва 10 пъти да помпя газта и я паднат я не и след малко пак се качват до 3000 оборота, същото е и в движение като изкарам от скорост пак се вдигат до 3000 като включа на скорост продължава да го прави и сама си върви без газ. Днес след работа я покарах малко на бензин и ми направи същия проблем вдигнаха се оборотите пак на 3000 и след известно време паднаха, обаче доста под нормалното, ако не подавам газ изгасва ( на бензин ). Ходих при газаджията, който ми я слага и каза, че проблема ми е от жилото на газта някаква пластина и пружина заяждали и са съм ги смажел. Речено сторено пръсках пръсках и файда никаква. После гледах около жилото и в двата случая стоеше на едно положение ( и като дигаше обороти и като бяха нормални ) и сега не знам какво да правя. Преди газта нямаше никакви проблеми, а сега и на бензин и на газ. Ако това ще е полезно плочката е в кутията над карбуратора. Въздушният филтър е сменен преди 3000 километра

Редактирано от j0rsh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съвета ми е като прави така, да откачиш жилото и да подаваш газ ръчно за проба, така ще разбереш дали е жилото. И огледай да не дърпа въздух от някое маркуче

Редактирано от terexe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам довечера колега, макар че ме съмнява, защото на бензин днес пак я пробвах и не се форсира а на газ продължава да прави номера.Погледнах компютъра и видях, че ми показва грешките 14 и 10 ( не съм много сигурен дали ги разчитам правилно за това пояснявам. Давам на контакт и гледам: 1 продължително мигване, малка пауза, 4 къси, пауза, 10 къси и след това се повтарят ) Дано в това да се крие отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След чистене на грешките ( чрез премахване на бушона за back up ) колата се оправи за сега на газ спря да се форсира и оборотите си падат на 900 всичко е 6 пак казвам за сега! :) 15км карах без проблеми и като се прибрах гледам компа показва само грешка 4 ( ако някой ми постне на лично линкче с номерата на грешките ще има една бира от мен ). И остава само да навъртя още малко километри да видя дали ще има още грешки и дали ще се форсира пак.ПП Забравих да спомена, че газовата уредба е ланди, чисто нова на има няма седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondab...?showtopic=7373

 

4 CKP - crank position sensor

Публикувано изображение ?

 

Ами ако я пратя по еконта ще я счупят Публикувано изображение на националната?

относно темата какво ще рече това,че гугъл ми го превежда ...

Редактирано от j0rsh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщай се пак при газаджията, никакви аванти платил си за услуга, а то не работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщай се пак при газаджията, никакви аванти платил си за услуга, а то не работи!

Колега аз така и направих, преди да предприема каквото и да е действие, но просто няма смисъл всичко е перфектно и става лесно, но като дадеш парите.... както и да е.Малко офф Като отидох при него той ми вика оле кой е бутал тука това не трябва да е така онова не трябва да е така, викам му човек никой не е бутал след теб. След това гледа гледа измисли си че жилото ми задържало ок пръсках гледах струвах.. е не е от това. отворих кутията на филтъра и какво да видя вътре... стружки след филтъра.... пробивали стрували правили ама да бяха изчистили ако не бях ги видял рано или късно ще влязат в мотора. Е как да се доверя пак на такъв човек, кола на 20 години, кош, ама си е моя кош. И след това със стружките няма да стъпя там повече ( дори и да е неволна грешка). За мен това си е сериозно. Пак да кажа за сега всичко е наред. Оборотите са нормални ( на газ) на бензин не съм проверявал, но си мисля, че ще са добре. Ако има нещо и се появи същия симптом ще пиша при всички положения :) Модераторите да ме извинят, спирам да цапам темата с излишни неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди ти отговарях от телефона и неможех да пиша .Нямам никаква идея тоя кранк сензор дали го има в твоето делко ма тая кола колкото има нужда от нафта :D/> толко има и нужда от него ;)/> д13б2 карбуратор . Караи така ако почне да се дърви пиши . но почти винаги д13ките прават проблем от иацевето и по точно неговото управление .И тогава се ебават оборотите .П.п ако неще минаваш на чист карб не питаи как няма да ти кажа сега :D , че ме мързи да пиша .П.п2 бе махаш всички жици на карба :D ,глеи колко е лесно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стигнем до там ще му мислим, мерси за отговора и ако има нещо ще пиша ( дано да няма) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...