Jump to content
Staykov

H22a8 с ECU от ACCORD CL-1 EURO R RED TOP H22A ?

Recommended Posts

Моят двигател Н22А8 е с оригиналнен ком. и с ODB2A ACCORD CL-1 EURO R е с OBD2B. Купувам този комп. http://www.ebay.co.uk/itm/370790834931?_trksid=p5197.c0.m619 един преход OBD2B to ODB2A Jumper Harness :: http://passwordjdm.com/Zerg-In....45.aspx и съм 20 коня + Как мислите, ще стане ли?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не че нещо, не искам да се заяждам, ама тез коне ги нямаш за нищо. Аз мисля, че няма смисъл от цялата работа и никакви коне няма да видиш (даже съм сиг. 100%), но нека да го кажат и колегите, които са по компетентни. ;)/>

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко разкараш и смукателния колектор и сложиш от TypeR ще стане. Няма да са 20 коня но ще има разлика. Ако оставиш колектора на а8 с новото ЕКУ ще стане по-зле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но АЕМ няма нищо общо с този ибикновенния комп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , като не си информиран, не пиши.Аз имам същия AEM ECU 30-1060, ти ще ми извадиш ли 20 коня?Както виждаш всичко е от компа. а ти оригиналния на ACCORD CL-1 EURO R RED TOP H22A си го виждал само на снимка, какво може или не може,това не знаеш.В АЕМ-а за атмосферка се записват същия тип и брой данни, както в комп-а оригинал.

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видя ли тея коне на каква база са:H22A8 with AEM EMS11:CR (Type S Block & Head)AEM V2 Short Ram Induction Kit AEM Tru-Power Underdrive Auxiliary Pulley Kit (Silver)Skunk 2 Adjustable Cam Gears (Blue)Exedy Stage1 Organic Clutch KitFidanza Lightened Flywheel 8lbsNGK HT Ignition Leads (Blue)NGK G-Power Platinum Spark PlugsJap Speed Stainless Steel Hi-Flow De-Cat PipeFluidyne Aluminium High Performance Radiator & Slimline FanVibrant Performance 4-2-1 Stainless Steel ManifoldVibrant Performance TPV Stainless Steel Cat-Back Exhaust Systemако искаш някаква промяна на колата-започни със спортен колектор,интейк и генерация.След това чипнато P72 и малко пипване на дино.....Ако боднеш тайперското ЕКУ,не вярвам да усетиш нещо положително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре както и да е. Само ти си виждал компа ACCORD CL-1 EURO R RED TOP H22A, ние останалите само пасем трева. ;) Дано да успееш да извадиш 20 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само хеадера е 700$ от горния сетъп....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Prelude двигател за H22A8, тунинг с компютър сменен от P13 на P28 + IAB и избор на карти за контрол на запалване и гориво. Фабричната мощност е 190к.с. и 203Nm.След настройка мощността е увеличена до 209HP и 223Nm .http://www.merfiebay.com/fotka-wykresy.php?f=1&i=2&wa=1http://www.merfiebay.com/index.php?m=13&w=1Ето ви ги 20 коня + само от софт.Други клавиатурни тунинг-майстори, които да са компетентни?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Staykov, ти като си най-компетентния що изобщо питаш за друго мнение. След като си на принципа "Който каже НЕ, значи незнае, който каже ДА, значи е велик ...", има ли смисъл да питаш след като няма да се съгласиш с друго освен с ДА ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме интересува дали компа ще тръгне на моята инсталация и двигател с преходник. :unsure: Аз разбирам да сте прочели или правили нещо подобно, да давате становища.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш оборудван смукател + изпускател + компа с имобилайзера , чипа и т.н. цялата електрическа история около компа от Х22А7 TypeR и тогава би трябвало да станеш 212 долу горе като тайпера . Х22А8 и Х22А7-TypeR моторите са еднакви доколкото знам , разликата е в смукател изпускател и компютър.

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Prelude двигател за H22A8, тунинг с компютър сменен от P13 на P28 + IAB и избор на карти за контрол на запалване и гориво. Фабричната мощност е 190к.с. и 203Nm.След настройка мощността е увеличена до 209HP и 223Nm .Ето ви ги 20 коня + само от софт.Други клавиатурни тунинг-майстори, които да са компетентни?

Изпускаш обаче един много важен момент и той е "СЛЕД НАСТРОЙКА НА ДИНО" а ти искаш само да сменяш стокови ЕКУ-та. Х22а8 има потенциал да стигне 200+ коня само с настройки, но не и със стоково ЕКУ без настойки на дино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета как така ги мислите тия работи незнам,сменяте комп и сте яко нагоре а?

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: :lol: :lol: Явно ECUтата са от списъка bolt-on mods :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

толкова заблудени хора не съм виждал

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо го налазихте всичките не стана ясно..7- 10 % увеличение на мощността след настройки на дино си е напълно възможно за потенциално силна атмосферка.Колегата не пита дали ще вдигне 20 коня с термолента !!!!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото сме "клавиатурни тунинг-майстори" .... нека си даде парите за тва ЕКУ и му предлагам замерка да види как се дават пари на вятъра....В предния ми пост съм написал какво реално ще му качи коне.... А за дино настройка-може да качиш много,зависи какво си подменил по колата....валове,порт,всмукател,клапани и т.н и може да качиш доста от "ЧИП" ....ps. а като качиш колата на дино и почнеш да наливаш за да качиш 20к.с,тогава говори за % на сток кола....

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето "клавиатурни тунинг-майстори" , които са минали по този път и са подменили доста части по колата си за да вдигнат 20-30 к.с му го казват, а такива като мен които даже не са виждали ECU на Type-R , само могат да мечтаят да го видят. ;)/> Малко О-ф, за което се извинявам (ако модераторите преценят, че трябва да се изтрие, нека го направят)- преди два дни ми писаха в скайп дали можело на ACCORD Ф20А4 с чип да се вдигнат 50 к.с :blink:/> или да си купи колегата направо H22 и следователно ми се пазари да му продам H22-то за 500 лв.

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудна тема сте зачекнали....До автора на темата, няма да е лошо да се вслушаш в някой и друг съвет на колегите а не да се "дзвериш". Ти хем питаш, хем не им даваш да ти кажат, или хем те боли хем те сърби.Ако темата продължава в същия дух, може и да не дочакаме края и!пс: пак до автора, ти като четеш много и гледаш много, можеше да си пуснеш темата в раздел Акорд, а не да я местим ние!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално мислех да напиша подигравателен коментар, но все пак реших да не се правя на интересен!

 

До автора на темата:

 

Разликата между H22A 220 коня и H22A8 200 коня е във бутала, валовете, смукател, изпускател мисля че и главата е с по-загладени рънъри при H22A и съответно компа си е настроен за този "сетъп" ако мога така да се изразя ... и ти как си мислиш че, ще ги докараш тези резлики само като вземеш компа? Публикувано изображение/>

 

И също така няма нищо неестествено в това, който и да е стоков двигател да изкара някой друг кон на диното без никъкви модификаций само чрез оптимизиране на горивните карти!

Нали се сещаш че, всеки двигател от завода си излиза с някакъв експлоатационен ресурс и не са разтегнати до края на предела си!

 

П.С.: Айде моля стига с тея детски разсъждения, хора от други форуми влизат тука и ни се смеят направо с гьз0ве7е си ...

Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, хайде малко факти,а?Да бяхте прочели малко от линковете,които съм дал в постовете.2000 Type S cams H22A: 14111-P5P-J00 Intake / 14121-P5P-J00 Ex.2000 Prelude VTi cams H22A8: 14111-P5P-J00 Intake / 14121-P5P-J00 Ex.2000 Accord Type R cams H22A7?: 14111-P5P-J00 Intake / 14121-P5P-J00 Ex.Всички двигатели са с компресия 11:1Prelude V JDM Type S H22A engine 220 коня сток, само компа е различен.Колекторът на Prelude V EDM H22A8 е със същия фабричен номер , както на Prelude Type S V JDM.Генерацията ми е на 60мм , без катализатор. Въздушен филтър АЕМ V2

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казах по горе , но не ме слушате . Двата мотора са еднакви , разликата е в смукателният колектор , изпускателният колектор , и компа.Двата мотора като железа са еднакви .Сгъстяване , валове и т.н. , всичко е еднакво.Към автора на темата , качи си колата на Дино така както е в момента без да пипаш нищо и след това смени смукател , изпускател и комп от TypeR и пак я качи на Дино и всичко ще стане ясно. Поздрави ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първоначално мислех да напиша подигравателен коментар, но все пак реших да не се правя на интересен!

 

До автора на темата:

 

Разликата между H22A 220 коня и H22A8 200 коня е във бутала, валовете, смукател, изпускател мисля че и главата е с по-загладени рънъри при H22A и съответно компа си е настроен за този "сетъп" ако мога така да се изразя ... и ти как си мислиш че, ще ги докараш тези резлики само като вземеш компа? Публикувано изображение/>

 

Пич гледам какви глупости пишеш по темите. Вземи си спести подигравателните коментари и ако ще даваш акъл на другите, поне гледай да е вярно това което казваш. Главата рънъри няма - има портове. Х22А от прелюд TYPE-S, х22а8 и х22а7 са напълно еднакви откъм бутала, валове и степен на сгъстяване. х22а и х22а8 са еднакви и откъм смукателен колектор (за изпускателния не съм 100% сигурен). На х22а7 и смукателния и изпускателния са различни от на другите два мотора. Разликата в конете на х22а и х22а8 според мен е единствено от ЕКУ-то, от изпускателната система (за Европа най-вероятно е една идея по-рестриктивна за да покрие ЕВРО-изискванията) и от кутията, затова колегата отчасти е прав да мисли че само с ЕКУ може да качи 20 коня. Моето мнение е че х22а8 сток настоен на дино с да речем п28 или п30 ще изкара конете на х22а или поне много близки до неговите. Но само със смяната на ЕКУ-то няма да стане. Редактирано от Wyvern
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликите дето съм ги написал са между H22A2 и H22A грешката е моя! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде пак имаше интересна статия по въпроса.Хардуерно двигателите са идентични,логично е с комп от А7 да има съществена разлика.Ако някой е мераклия и му се идва до Плевен, аз съм навит да пробваме с моя комп от А7-цата, на А8-ца и да видим какво ще станеПубликувано изображение

Ето и темата на колегата.

Редактирано от policeman
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видя се кои са в час с тези двигатели; Wyvern, policeman, BOSS`HOGG. Това са мненията, които бяха полезни и се търсеха като отговор.Линка на policeman е много на място в тази тема и е хубаво, че поне един човек помни какво е писано преди време. Евала на тия хора, за другите без коментар.

Редактирано от garfi
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...