Mickelangelo 2 #1 Публикувано 1 Април, 2013 (Редактирано) Колеги днес реших да проверя маслото и антифриза с 2 думи да проверя под капака какво става и дърпам пластмасата отдолу под волана и тя ми остана в ръката ... взех едни клещи и издърпах пластината и капака се отвори но пластмасата се счупи. Някой случвало ли му се е ... може ли да се залепи така че да държи или да си търся жило защото малко ми се струва че ще се вкарам в филм докато го сменя цялото :huh:/>ПС: Колата е Сивик 6 ген Хеч Редактирано 1 Април, 2013 от Mickelangelo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #2 Отговорено 1 Април, 2013 (Редактирано) Същия проблем само че 7 ген. няколко пъти сам го лепил с похсипол секундно държи но когато някои друг реши да драпне и всеки път дарпат нагоре а не напред и се повтаря едно и също . Сега мисля с тази черната смола която ползват за пвц плоскостите слагат е под плота черна мисля че ще стане здраво . Но ще е наи добре ако се свали жилото че иначе е малко тясничко за работа успех колега и сподели как си се справил и аз ще споделя ,успех . Редактирано 1 Април, 2013 от MIYAMOTO И без цитат пак щяхме да те разберем при положение,че имаше само едно мнение в темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #3 Отговорено 1 Април, 2013 Защо се занимавате с глупости ами, не вземете 2-рака тази ръчка, от някоя морга? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #4 Отговорено 1 Април, 2013 с лепене не става,а и смяната не е чак толкова сложна колкото си мислиш.сваля се кората подменяш старото лостче и ти си човека 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivelin85 116 #5 Отговорено 1 Април, 2013 прави са колегите над мен вземаш ръчката от една морга и я подменяш 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #6 Отговорено 6 Април, 2013 Предполагам,че и ново няма да е скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #7 Отговорено 6 Април, 2013 (Редактирано) Ново 15$ цялото жило, сменя се за 20-30 мин. Редактирано 6 Април, 2013 от musset Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simmart 1 #8 Отговорено 20 Април, 2013 Най добре е смяната с ново или втора ръка здраво аз имах същия проблем лепих го 2 пъти и всеки път след като отворя капака ми се налагаше да издърпвам жилото за да мога да го затворя.Взех си едно здраво втора ръка за 10лв. :D/>и сега нямам ядове,а що се отнася за смяната става за 20-30мин. без чужда помощ.:dry:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rszm 13 #9 Отговорено 26 Март, 2014 А някой ще благоволи ли да разкаже на кратко как става смяната ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #10 Отговорено 26 Март, 2014 Аз имам същия проблем. Опитах да си взема такова жило втора ръка, но всичко което намерих, беше в същото състояние, и не ми върши работа. Явно това си е слабо място и няма смисъл да се взима втора ръка, понеже дори и да е здраво, няма да изкара дълго. Мислех да си поръчам такова жило при едни жилари, но все не стигам до там. Тъй че засега и при мен проблема е наличен. Колегата който каза, че ново струвало 15 долара, къде е проверил? Това крайна цена в Бултрако ли е, или е гледал някъде в интернет? Защото в Бултрако цената може да е по 5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rszm 13 #11 Отговорено 26 Март, 2014 Да оставим недостатъка на пластмасови накрайник. Моят въпрос е как се сменя цялото жило? Има ли някакви особености, нещо което да те "изненада" като се захванеш? Къде минава точно жилото и трябва ли да се разкачат некви елементи (калник, част от таблото). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #12 Отговорено 27 Март, 2014 (Редактирано) ами на кратко разглобява се механизма който отваря- затваря предния капак ... от там се откача щифт-а ( нит-а ) на края на жилото и внимавате да не си затворите капака точно тогава .. жилото върви от ляво в подкалника ( трябва да се смъкне подкалника може и не целия ) и се пъха от към пластмасата посока капака .. на края ( от към купето) с пластмасата има един фиксиращ болт който се намира като се смъкне панела от лявата му страна .. и цялата философия на пластмасата е че се дърпа цялата към вас а не на горе .. както е на повечето коли ( все пак караме Хонда ) на мен цялата операция ми струваше 35 лв а в моргата във Варна ( Виница) ми поискаха 30 за такова 2 ра рака и с доста поизпечена пластмаса ( от общите поръчки го поръчах ако някой иска инфо за каталожния номер ще се разровя само да пише на ЛС ) но с прекарването ми помогна познат не от форума .. ( за Варна ще го пратя направо при него ) Редактирано 27 Март, 2014 от Mickelangelo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #13 Отговорено 27 Март, 2014 (Редактирано) Аз все си мисля, че ако си поръчам да ми изработят такова жило с метална броня, а не с пластмасова, както е оригиналното жило, ще бъде по-дълготрайно и здраво. И едва ли ще струва повече. Но все пак ако има вариант да се поръча ново оригинално, може би това ще е също добър вариант. П.С.Извинявайте колеги, но аз явно не съм прочел внимателно още отначало колегата за коя пластмаса говори и пита. Аз имах предвид пластмасовата броня на самото жило, а на колегата явно му се е счупила пластмасата, която е на ръчката за отваряне на предния капак отвътре. Редактирано 27 Март, 2014 от мишо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #14 Отговорено 27 Март, 2014 Здравейте! И аз имам такъв проблем ( ако въобще може да се нарече проблем) със счупената ръчка за отваряне на капака. То аз така си взех колата и ръчката беше пусната в джоба на вратата и се мъчих няколко пъти да я лепя, но все не хващаше и накрая си вързах една връвка и така си реших проблема. Дърпам връвката и капака се отваря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове