Jump to content
vladkata

ЦРХ ВТ загрява...

Recommended Posts

Колеги един приятел кара црх 1.6 ВТ , когато кара из софия загрява , стрелката стига преди горната черта ( на таблото ) и седи там, парното духа някакво хладно, след като поработи на празен ход започва да духа топличко и темп. се успокоява . Сменихме радятора ,термостата , водната помпа, гарнитурата на главата (шлайф както му е реда) и си е все същото... Ако имате някакви идеи какво може да е казваите да го лекувам ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за парното не е на добре - закарайте я на тест за СО в охладителната течност!

Не разбрах как като поработи на празен ход се оправя?

Перка включва ли? :rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците за температурата проверихте ли?Те са два на Б16А1.Единият за стрелката е под ВТЕК клапана,другият отзад на блока-той включва перката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката я виждам, че се включва на място в движение не я усещам . Оставям да поработи на място колата и се охлажда, стрелката пада на стредата , 2-3 прекусвача и пак се дига стрелката ... да кажа само, че колата има и ГАЗ !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щокато има и газ не писа за радиатора дали сте го проверили може да е запушен . Идентичен случаи съм имал с акорд . След смяна с читав радиатор проблеми нямаше .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той пише,че са го сменили с нов.Вторият датчик за стрелката сигурен ли си,че отчита коректно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сменихме радятора ,термостата , водната помпа, гарнитурата на главата (шлайф както му е реда) и си е все същото...

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж къде е вързано газовото,ако изпарителя се затопля от маркуча който влиза във всмукателния колектор няма да се оправи колкото и части да сменяте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да там влиза ... Дали е от това ? И каде да го вържа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възстанови този маркуча който влиза във всмукателния колектор.Ползвай тройници и се вържи към двата маркуча които са за парното и всичко ще се оправи ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много колега ! :-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изпарител се връзва успоредно или последователно към парно, при коли с кранче на парното както е при Хонда и много други коли се връзва както е казал колегата успоредно с тетки който се продават за целтаПубликувано изображение

Редактирано от venciiii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги колата се оправи, сега няма никакви проблеми :-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей един да напише резултата,а не като повечето като си решат проблема и не смятат за необходимо да го обявят

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резолтата добре ама беше за около 1- 2 часа ... после пак същото .... :Х:Х:Х нервирахме се яко и изолирахме газта обезвъздушихме цялата система сичко работеше пак около 1-2 4аса издържа и почна да дига стрелката нямам думи не знам от какво е вече.... някои ако има идея да казва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание дали като включи перка дали духа топло или става хладко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щокато има и газ не писа за радиатора дали сте го проверили може да е запушен . Идентичен случаи съм имал с акорд . След смяна с читав радиатор проблеми нямаше .

Това остана .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радятора е чисто нов за ВТИ !

Така ... когато запаля колата и я остава да загрее, отваря термостата загрява се долния маркуч на радятора завърта водата и включва перката , има парно има всичко... след каране известно време парното започва да ИЗТИВА малко след това колата тръгва да загрява спирам я оставям на място и отварям капака пипам долната тръба СТУДЕНА пипам горната ВРЯЛА и ще гръмне още малко Публикувано изображение и чакам чакам не включва перката гася малко да изтине ... досипвам малко вода паля затопля се долната тръба включва перката и се повтаря всичко нямам думи просто ... :Х никакви идеи вече нямам ... нз дали е водна помпа, термостат ли е, датчик ли е какво е нз ... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добреде тая помпа дет сте я сложили да се не е тя оплезила . Бахти казуса .Миамото подметна нещо за топлото и перката дано има нещо в предвид .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам но мисля да я сваля и да я проверя тази помпа аз не съм я сменял но ми казаха че е сменяна преди 20-30 хил. км нз и била здрава ... освен тя да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пишеш,че след като изстине колата доливаш вода и пак се повтаря същото.Къде губи тази вода?Прелива ли в разширителния съд като загрее?Какъв термостат си сложил?За мен термостата е причината.Ако си взел някакво менте,може да неработи коректно.Случвало ми се е да сменям три един след друг докатоуцеля някой да работи като хората що годе.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш,че сте сменили водна помпа,а не сте,ами ако са ви излъгали,че е сменена???А другите неща,за които писа,сменени ли са или и за тях така ти казаха???С радиатор от ВТИ ли сте или от ВТ,защото са коренно различни.Или бъркаш ВТИ и ВТ???Ако ни подвеждаш не очаквай адекватен отговор,за да не стане като в старата поговорка "каквото повикало такова се обадило" :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата ми беше на старата ми кола карал съм го 3хил. км китаиче е някакво но е нов и работеше перфектено ( д15б2 ) Гарнитурата на главата е нова направен е шлайф на главата няма кривини сложих, сглобих купих нов радятор от ВТИ ( знам какво е вт и вти ) перката работи.. . Водата в радятора когато се кара колата известно време не мърда , гася - паля не мърда. Карам колата парно всичко работи и след известно време започва да духа студено парното слизам от колата пипам тръбата която излиза от термостата и е ледена ... а горната ври и изхвурля през казанчето изчаквам да спаднат маркучите и доливам много малко вода оставям да я обезвъздуша загряват се и двете тръби и се включва перката и вичко се повтаря... Някои път гизчезва водата и доливам сигорно около 1,5 л. но предполагам 4е я е изкарало през казан4ето защото не я гълта масло всичко е перфектно ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не сте намерили причината поради която сте прегряли колата, в изходна позиция сте! Щом и с елиминирано газово го прави... И много неясни неща станаха: -водна помпа сменена ли е или не...върши ли си работата или не?-термостата е китайче, но "май" бачка... отново не е ясно какво става, а термостати боклуци бълват на всеки ъгъл!Слагай си хубави и сигурни части, по-високата им цена се избива дори да не го осъзнаеш никога!А капачката на радиатора проверихте ли я? 5 вида капачки ми се е случвало да дефектират по 5 начина.. нищо, че са устроени на пръв поглед елементарно (шестата се оказа истинско японче, и всичко приключи) п.п. Това за капачката ти го споменавам, защото не е изключено нещата да са комплексни. Понякога причината е повече от една..

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

водната помпа не е сменяна здрава е ако не беше щеше да преграва за 5 мин ;) ще сменя термостата с нов и капачката и ще пиша за резолтата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, щом си сигурен. Капачка си вземи от някой само за проба (ако има кой да ти услужи разбира се) но задължително се съобрази с гърловината на новия радиатор който сте избрали, иначе нищо няма да разбереш. Просто трябва да знаеш твоята в какво състояние е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачки имам 2-3 за проба, радиатора е с отвори на 32 мм, термостат ще взема в понеделник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си смениш термостата(дано не е с втора употреба) си помисли и за радиатор от ВТ.Не че и този от ВТИ-то няма да ти върши работа,но....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То така и не се разбра ВТ ли е,ВТИ ли е ?Нов радиатор за ВТ е сериозна цифра,ако въобще намери във Бг.Диди ти поне знаеш.За моя дадох 500лв. по спомен с някаква сериозна отстъпкаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов за ВТ е цифра а представяш ли си за ВТИ :D/>/> нов колко е .Сори за офа ма ........ доста неща са с неизвестно и неизяснен произход .Тони долива вода наи вероятно щот кат загрее и я изхвърля .А моляти се снимаи ''новия '' радиатор. Щот ми се струва че е нов за колата но не и като състояние.

... но ми казаха че е сменяна преди 20-30 хил. км нз и била здрава ... освен тя да е

На мен па ми казаха.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Според мен е микропукнатина в главата - като види зор надува изгорели газове през нея, вкарва ги в охлаждането, изчезва парното и грее.

На празен ход горе-долу държи, не пропуска толкова и системата се мъчи да се обезвъздуши.

Не знам, но защо не се направи теста за който писах в първия пост по темата? Публикувано изображение/>

Редактирано от Triple X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така .. да кажа, че двигателя е инсталиран вече в СИВИК ЕГ 4 и всичко е наредено направено запалено и т.н. Да минем към основната тема ! Смених термостата с НОВ смених капачката с ЗДРАВА ЯПОНСКА , вода не липсва вече, но пак като я карам малко на прекъсвачи подминава съвсем малко средата и там седи пускам парното и спада ... остава вече водната помпа нея ще я сваля тези дни да видя какво е положението ако някои има знае нещо по КОНКРЕТНАТА тема да казва :) Благодаря ВИ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата е оправена , благодаря за вашите мнения по темата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим , че за цялата тема не разбрах нищо освен , че си имал проблем с прегряване се радвам за крайния резултат.Я сподели какъв се оказа проблема поне ако някой има същия проблем да не пуска пак тема , а да погледне тази.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених всичко , водна помпа термостат и капачка на радятора както и радятор , явно във водната помпа е бил проблема ... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърде невероятно е това проблема да е бил във водната помпа / по описаните симптоми /, но е добре, щом колата е оправена. :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега водната помпа беше нова просто турбинката беше превъртяла и ми изпадна в ръката :-D смених я и колата е самолет надявам се да я сравня с някого на месечната :-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...