vladkata 26 #1 Публикувано 28 Март, 2013 Колеги един приятел кара црх 1.6 ВТ , когато кара из софия загрява , стрелката стига преди горната черта ( на таблото ) и седи там, парното духа някакво хладно, след като поработи на празен ход започва да духа топличко и темп. се успокоява . Сменихме радятора ,термостата , водната помпа, гарнитурата на главата (шлайф както му е реда) и си е все същото... Ако имате някакви идеи какво може да е казваите да го лекувам ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #2 Отговорено 28 Март, 2013 Това за парното не е на добре - закарайте я на тест за СО в охладителната течност! Не разбрах как като поработи на празен ход се оправя? Перка включва ли? :rolleyes:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #3 Отговорено 28 Март, 2013 Датчиците за температурата проверихте ли?Те са два на Б16А1.Единият за стрелката е под ВТЕК клапана,другият отзад на блока-той включва перката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #4 Отговорено 28 Март, 2013 Перката я виждам, че се включва на място в движение не я усещам . Оставям да поработи на място колата и се охлажда, стрелката пада на стредата , 2-3 прекусвача и пак се дига стрелката ... да кажа само, че колата има и ГАЗ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 28 Март, 2013 Щокато има и газ не писа за радиатора дали сте го проверили може да е запушен . Идентичен случаи съм имал с акорд . След смяна с читав радиатор проблеми нямаше . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #6 Отговорено 28 Март, 2013 Той пише,че са го сменили с нов.Вторият датчик за стрелката сигурен ли си,че отчита коректно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #7 Отговорено 28 Март, 2013 (Редактирано) Сменихме радятора ,термостата , водната помпа, гарнитурата на главата (шлайф както му е реда) и си е все същото... Редактирано 28 Март, 2013 от freesoul Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 28 Март, 2013 Виж къде е вързано газовото,ако изпарителя се затопля от маркуча който влиза във всмукателния колектор няма да се оправи колкото и части да сменяте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #9 Отговорено 28 Март, 2013 Да там влиза ... Дали е от това ? И каде да го вържа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #10 Отговорено 28 Март, 2013 Възстанови този маркуча който влиза във всмукателния колектор.Ползвай тройници и се вържи към двата маркуча които са за парното и всичко ще се оправи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #11 Отговорено 28 Март, 2013 Мерси много колега ! :-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #12 Отговорено 28 Март, 2013 (Редактирано) Изпарител се връзва успоредно или последователно към парно, при коли с кранче на парното както е при Хонда и много други коли се връзва както е казал колегата успоредно с тетки който се продават за целта Редактирано 28 Март, 2013 от venciiii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #13 Отговорено 29 Март, 2013 Благодаря колеги колата се оправи, сега няма никакви проблеми :-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #14 Отговорено 29 Март, 2013 Ей един да напише резултата,а не като повечето като си решат проблема и не смятат за необходимо да го обявят 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #15 Отговорено 29 Март, 2013 За резолтата добре ама беше за около 1- 2 часа ... после пак същото .... :Х:Х:Х нервирахме се яко и изолирахме газта обезвъздушихме цялата система сичко работеше пак около 1-2 4аса издържа и почна да дига стрелката нямам думи не знам от какво е вече.... някои ако има идея да казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #16 Отговорено 29 Март, 2013 Обърни внимание дали като включи перка дали духа топло или става хладко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #17 Отговорено 29 Март, 2013 Щокато има и газ не писа за радиатора дали сте го проверили може да е запушен . Идентичен случаи съм имал с акорд . След смяна с читав радиатор проблеми нямаше .Това остана . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #18 Отговорено 29 Март, 2013 Радятора е чисто нов за ВТИ ! Така ... когато запаля колата и я остава да загрее, отваря термостата загрява се долния маркуч на радятора завърта водата и включва перката , има парно има всичко... след каране известно време парното започва да ИЗТИВА малко след това колата тръгва да загрява спирам я оставям на място и отварям капака пипам долната тръба СТУДЕНА пипам горната ВРЯЛА и ще гръмне още малко и чакам чакам не включва перката гася малко да изтине ... досипвам малко вода паля затопля се долната тръба включва перката и се повтаря всичко нямам думи просто ... :Х никакви идеи вече нямам ... нз дали е водна помпа, термостат ли е, датчик ли е какво е нз ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 29 Март, 2013 Добреде тая помпа дет сте я сложили да се не е тя оплезила . Бахти казуса .Миамото подметна нещо за топлото и перката дано има нещо в предвид . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #20 Отговорено 29 Март, 2013 не знам но мисля да я сваля и да я проверя тази помпа аз не съм я сменял но ми казаха че е сменяна преди 20-30 хил. км нз и била здрава ... освен тя да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #21 Отговорено 29 Март, 2013 (Редактирано) Пишеш,че след като изстине колата доливаш вода и пак се повтаря същото.Къде губи тази вода?Прелива ли в разширителния съд като загрее?Какъв термостат си сложил?За мен термостата е причината.Ако си взел някакво менте,може да неработи коректно.Случвало ми се е да сменям три един след друг докатоуцеля някой да работи като хората що годе. Редактирано 29 Март, 2013 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #22 Отговорено 29 Март, 2013 Пишеш,че сте сменили водна помпа,а не сте,ами ако са ви излъгали,че е сменена???А другите неща,за които писа,сменени ли са или и за тях така ти казаха???С радиатор от ВТИ ли сте или от ВТ,защото са коренно различни.Или бъркаш ВТИ и ВТ???Ако ни подвеждаш не очаквай адекватен отговор,за да не стане като в старата поговорка "каквото повикало такова се обадило" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #23 Отговорено 29 Март, 2013 Термостата ми беше на старата ми кола карал съм го 3хил. км китаиче е някакво но е нов и работеше перфектено ( д15б2 ) Гарнитурата на главата е нова направен е шлайф на главата няма кривини сложих, сглобих купих нов радятор от ВТИ ( знам какво е вт и вти ) перката работи.. . Водата в радятора когато се кара колата известно време не мърда , гася - паля не мърда. Карам колата парно всичко работи и след известно време започва да духа студено парното слизам от колата пипам тръбата която излиза от термостата и е ледена ... а горната ври и изхвурля през казанчето изчаквам да спаднат маркучите и доливам много малко вода оставям да я обезвъздуша загряват се и двете тръби и се включва перката и вичко се повтаря... Някои път гизчезва водата и доливам сигорно около 1,5 л. но предполагам 4е я е изкарало през казан4ето защото не я гълта масло всичко е перфектно .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #24 Отговорено 29 Март, 2013 (Редактирано) Не сте намерили причината поради която сте прегряли колата, в изходна позиция сте! Щом и с елиминирано газово го прави... И много неясни неща станаха: -водна помпа сменена ли е или не...върши ли си работата или не?-термостата е китайче, но "май" бачка... отново не е ясно какво става, а термостати боклуци бълват на всеки ъгъл!Слагай си хубави и сигурни части, по-високата им цена се избива дори да не го осъзнаеш никога!А капачката на радиатора проверихте ли я? 5 вида капачки ми се е случвало да дефектират по 5 начина.. нищо, че са устроени на пръв поглед елементарно (шестата се оказа истинско японче, и всичко приключи) п.п. Това за капачката ти го споменавам, защото не е изключено нещата да са комплексни. Понякога причината е повече от една.. Редактирано 29 Март, 2013 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #25 Отговорено 29 Март, 2013 водната помпа не е сменяна здрава е ако не беше щеше да преграва за 5 мин ще сменя термостата с нов и капачката и ще пиша за резолтата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #26 Отговорено 29 Март, 2013 Окей, щом си сигурен. Капачка си вземи от някой само за проба (ако има кой да ти услужи разбира се) но задължително се съобрази с гърловината на новия радиатор който сте избрали, иначе нищо няма да разбереш. Просто трябва да знаеш твоята в какво състояние е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #27 Отговорено 30 Март, 2013 Капачки имам 2-3 за проба, радиатора е с отвори на 32 мм, термостат ще взема в понеделник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #28 Отговорено 30 Март, 2013 След като си смениш термостата(дано не е с втора употреба) си помисли и за радиатор от ВТ.Не че и този от ВТИ-то няма да ти върши работа,но.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #29 Отговорено 30 Март, 2013 То така и не се разбра ВТ ли е,ВТИ ли е ?Нов радиатор за ВТ е сериозна цифра,ако въобще намери във Бг.Диди ти поне знаеш.За моя дадох 500лв. по спомен с някаква сериозна отстъпка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #30 Отговорено 30 Март, 2013 Нов за ВТ е цифра а представяш ли си за ВТИ :D/>/> нов колко е .Сори за офа ма ........ доста неща са с неизвестно и неизяснен произход .Тони долива вода наи вероятно щот кат загрее и я изхвърля .А моляти се снимаи ''новия '' радиатор. Щот ми се струва че е нов за колата но не и като състояние. ... но ми казаха че е сменяна преди 20-30 хил. км нз и била здрава ... освен тя да еНа мен па ми казаха..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #31 Отговорено 30 Март, 2013 (Редактирано) Според мен е микропукнатина в главата - като види зор надува изгорели газове през нея, вкарва ги в охлаждането, изчезва парното и грее. На празен ход горе-долу държи, не пропуска толкова и системата се мъчи да се обезвъздуши. Не знам, но защо не се направи теста за който писах в първия пост по темата? /> Редактирано 30 Март, 2013 от Triple X Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #32 Отговорено 30 Март, 2013 Така .. да кажа, че двигателя е инсталиран вече в СИВИК ЕГ 4 и всичко е наредено направено запалено и т.н. Да минем към основната тема ! Смених термостата с НОВ смених капачката с ЗДРАВА ЯПОНСКА , вода не липсва вече, но пак като я карам малко на прекъсвачи подминава съвсем малко средата и там седи пускам парното и спада ... остава вече водната помпа нея ще я сваля тези дни да видя какво е положението ако някои има знае нещо по КОНКРЕТНАТА тема да казва Благодаря ВИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #33 Отговорено 8 Април, 2013 Колеги колата е оправена , благодаря за вашите мнения по темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ObiChLiFk0 495 #34 Отговорено 8 Април, 2013 Като изключим , че за цялата тема не разбрах нищо освен , че си имал проблем с прегряване се радвам за крайния резултат.Я сподели какъв се оказа проблема поне ако някой има същия проблем да не пуска пак тема , а да погледне тази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #35 Отговорено 10 Април, 2013 смених всичко , водна помпа термостат и капачка на радятора както и радятор , явно във водната помпа е бил проблема ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #36 Отговорено 10 Април, 2013 Твърде невероятно е това проблема да е бил във водната помпа / по описаните симптоми /, но е добре, щом колата е оправена. :)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkata 26 #37 Отговорено 15 Април, 2013 Колега водната помпа беше нова просто турбинката беше превъртяла и ми изпадна в ръката :-D смених я и колата е самолет надявам се да я сравня с някого на месечната :-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове