Jump to content
Адриан

Honda Accord 99г - няма мощност и маслото се губи..

Recommended Posts

Здравейте ,купих колата преди 5 месеца - Акорд 99г , 1,6бензин - 115кс .Проблема го хванах веднага - За 250 км пробег долях около половин литър масло.Течове няма,мотора е като нов.Колата трудно развива повече от 130 км в час и е някакси тромава.Това го потвърди и човек който е имал такава,след като покара моята.Чека на двигателя светва след като измина около 100 км . Има ли представа някой какво може да е и къде е най-добре да потърся помощ.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каквому мислиш - колата е за ремонт, но да си кажат хората по сервизите какво да се сменява... Компресия мерил ли си като си я купувал преди 5 месеца? Пуши ли, мирише ли на масло отзад? Антифриза как е?

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ,компресия не съм мерил,откакто е купена са и навити не повече от 500 км, не съм я и карал.От ауспуха не излиза нито пушек,нито мирише.Антифриза е добре, разширителния съд е като нов,няма масло,т.е. не "надува". Интересува ме дали няма някой сервиз в Плевен и региона,на който да се разчита

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е измита значи :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, проблемите с маслото и мощността може изобщо да не са свързани. Дай малко повече инфо: колата с газово ли е, каква е грешката и с какво масло си ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е без газова уредба,никога не е имала.За масло мога да кажа какво е след като го сменя(след като долях не съм я карал),а за грешка - след като влезе в сервиз.Затова и питам за такъв около Плевен или в София?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. За теч на масло провери гарнитурата на картера, също и една капчака зад бобините /предполагам че мотора ти е D16B6/. Относно грешките, под жабката имаш 2 конектора. Единият е с 5 пина и служи за диагностика подредством компютър-софтуер. Имаш и още една букса с 2 пина. Ако ги замостиш и дадеш на контакт на таблото можеш да видиш дали имаш записани грешки. Ако лампата свети без да мига значи няма грешки, а ако почне да примигва бройш премигванията, гледаш в "Autodata" или в "Honda Accord ESM" и ще видиш какви грешки са записани. След това с махането на един бущон за 20 сек. се трият грешките /рестартира се ЕКУ-то/. Долу в таблицата са грешките които са описани в "Honda Accord ESM". В "Autodata" списъка е по-голям /но не знам до колко е актуален за конкретният мотор тъй като за него почти няма никакво инфо/. Успех.

post-1604-0-58428700-1365363752.jpg

post-1604-0-18508900-1365363758.jpg

post-1604-0-51550300-1365363941.jpg

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...