Jump to content
Guest Dominic

Спортен въздушен филтър?

Recommended Posts

Guest Dominic

Здравейте колеги,Моля за мнение от тези вас, които имат спортни въздушни филтри на колите си.Кажете ми каква марка сте си купили, от къде, и съответно за почистващия спрей (или там каквото има към филтъра).Кажете ми дали има някакъв резултат след слагането на филтъра както в мощността, така и за шума на двигателя?Има ли отрицателни ефекти от филтъра или само положителни?Благодаря предварително за вашите съвети и мнения. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

Хаха, човек ти ме уби. Тези дни 1net пусна спецялна тема със всички по-популярни теми и в нея има поне 4 за спортен филтър и ти взе, че пусна нова. Е поне пусни една търсачка като знаеш, че ще те напсуват.Ето ти я темата и се опитай да не питаш за неща, които са разисквани толкова много преди:Цък!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

теми има, но се обсъждат само Предимствата, нормално е хората които не разбираме от коли да се чудим какви са недостатъците, защото някак си и аз не вярвам в безплатния обяд :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

аз имам откакто имам колата. т.е. повече от година... честно казвам не виждам никакви "-"и. освен цената. тя е големия минус.за някой може да е шума минус.Ако подозирате нещо кажете да го обсъдим.а що се отнася до "безплатният обяд" - евала бате ако това за теб е безплатно :rolleyes:.- 136лв - K&N от Импас 56- ~ 150-200лв - Cold Air Intake.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Извинявайте, наистина не погледна сбирката от полезни линкове.Но така като гледам явно трябва да е мераклийски направен с въздухосборник от вънка, иначе явно ефекта е нулев....Все пак някакви отрицателни ефекти ??? Или като гелдам за сега никой не се е оплакал :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest surr3a1

да. за заборника си прав. моя е изнесен под калника. преди беше в коша на двигателя без кутия. не става. дърпа горещ въздух и цялата работа отива на вятъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

и моя е в подкалника.... но там няма заборници засегаНещото което ме спира за момента е че не мога да го измисля хем естетически да е издържано, хем да предпазя малко филтъра от директно попадане на мръсотия. незнам при вас с 5-ичките как е, но моя се цапа доста малко. РАКТИВ е, не се мие, а се сменя. Струваше ми 50лв.минуси: евентуално филтриращата му способност може да е по-слаба от на фабричния но това далеч не означава че мръсотията си минава през него :rolleyes: това си личи по чистата отвътре тръба след месеци каране. Няма прах дори.втори недостатък естествено е звука.... МНОГО е готин, но това го мислим ние и фабричните филтри НЕ са направени за нас. За нормалните хора, шумната кола е недостатък.Има обаче една огромна разлика в звука от филтъра и звука от гърнета. Проходните гърнета бучат почти винаги, докато всмукателната система бучи като натиснеш повечко газта, защото ако не си я натиснал, дроселовата клапа си играе ролята на доста як заглушител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

И да добавя , че никой до сега не се е оплакъл от чупен , задавен или каквото и да е двигател от един спортен филтър :P Стига да е добре защитен от топлия въздух :rolleyes: Или иначе друг вариянт за мнооооооого готин звук , стресиращ всеки до тебе и придаващ ти 1000 коньов вид е да премахнеш всякакви заглушители , филтри и кутии по трасето на въздуха ( пример , последната среща в София чухте Лого-то ми къв звук вади :D ) Съвет към колегите , които не знаят , не им се занимава , страхуват се да си сложат спортни филтри ( конусовидни ) , махнете всякакви въздухосъборници под десния си калник/подкални ( ако има и от левия :P ) ефект ще има 100% но не се знае дали ще го забележите :P Специялно за колегите със 5-та генерация по този начин осигурявате пряк достъп на филтъра в кутията ви до свеж въздух , без да махате оригиналната си кутия :thumbs1: същото предполагам се отнася и за другите , като не искате също възспиране махнете всякакви заглушители по трасето :D на Логото и Шътъла имаше сериозно големи кутии с цел заглушаване на звука :D И ако не ви се играе да си купувате интейк системи и т.н. купувате си спортен филтър за кутията ви и си свиркате :DП.П. С Емо сме с ПВЦ интейк система :D и да ви кажа далече по-малко от 100+ лв за такава оригинална ни излезна :P първия магазин за водопроводни тараби и сте готови ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

минуси: евентуално филтриращата му способност може да е по-слаба от на фабричния но това далеч не означава че мръсотията си минава през него :rolleyes: това си личи по чистата отвътре тръба след месеци каране. Няма прах дори.

Точно за това си мислех - ако му докарам пряко въздух от предницата дали няма да се омаже при първия дъжд или киша.Явно трябва да поразгледам какво има зад бронята и как мога да дръпна една тръба.Мерси за мнението - наистина беше изчерпателен, особено за разликата на звука между гърнетата и тази от филтъра - то аз вече имам едно гърне отзад, остава да направим филтърът отпред :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest REDPOWER

Аз също съм с ПВЦ интейк и нямам никакви оплаквания за сега,още повече всичко ми излезе 4 лв.3-ри лв.за метър траба и 0.99ст.за едно коляно на 45 гр-са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

Пичове вие говорите за сивици дайте малко инфо и за други модели аз примерно се интересувам за Акорд СЕ или 96-та та точно до оригиналната кутия за филтара е акумолатора и всичко така е натъпкано че просто не виждам от каде да дърпа този свеж въздух радиаторите са почти от край до край

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Както съм писал в предишното мнение , свежия въздух ще се черпи изпод калника / подкалника :D Директен въздух отпред пред бронията или специялно някакво извеждане е дорба идея , но не е добре директен достъпк на този въздух , именно защото при всеки дъжд ще става филтъра на гъз и пропускателната способност намалява мнооооогократно !!!А относно по-голямата пропускателност на боклуци ( прах ) , както каза Емо лесно ще го разберете като видите отвъртешната страна на тръбата , а и не караме в пустиня , че чак толкова да се задръсти :D просто избягвайте пясъчни вихрушки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

.......... минуси: евентуално филтриращата му способност може да е по-слаба от на фабричния ..........

Аз с K&N забелязах точно обратното. Преди с фабричния филтър, финния прах по вътрешността на тръбата си беше налице, с K&N-а този ефект изчезна. Иначе до позиция на филтъра за 5G Civic май най-оптималното решение за минимум цапане и максимум действие съм стигнал до извода, че е това:

 

Публикувано изображение

 

В подкалника може и да е по-ефективен, но не е толкова добре защитен. Пък и се сетих за потопите през лятото и Civic-амфибия, дето не ме предаде в нито един гьол. Ако бях с вкаран в подкалника филтър, трябваше да навивам крачулите и да вдигам капака да разглобявам насред някой гьол, за да не удавя филтъра.

Относно цапането, моят филтър си се налага да го мия на 5000-10000 км., според зависи.

 

п.п. Емо, вдигни накрая и тази тема с минусите "горе", че като видя вече тема за въздушен филтър и масло ми се до:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

:D:D;)

щте... че и тук се събраха интересни неща.

 

по темата за акордите:

при вас наистина е доста по-натъпкано, но като махнеш фабричната кутия ще стане. И на мен там ми е акумулатора:

Публикувано изображение

даже ако пренебрегнеш проблема че тръбите трябва да са ни по-криви, акумулатора ти играе роля на щит и изолира филтъра от двигателя, така че и зад него пак не е лошо място за конуса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам и аз нещо за прелюда. Сложих си конусовиден филтър на K§N, като съм махнал само горната част на кутията на сток филтъра. Фактически са намира там където е бил другия филтър. Задължително ли е за да влиза повече свеж въздух да махна и долната част на кутията. Ако някой, който кара прелюд с такъв филтър нека сподели, как го е направил.

Редактирано от Prelude98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам и аз нещо за прелюда. Сложих си конусовиден филтър на K§N, като съм махнал само горната част на кутията на сток филтъра. Фактически са намира там където е бил другия филтър. Задължително ли е за да влиза повече свеж въздух да махна и долната част на кутията. Ако някой, който кара прелюд с такъв филтър нека сподели, как го е направил.

Ако искаш по-голям положителен ефект ДА , така може да имаш и отрицателен ефект :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре бе пичове все си мисля че ако го прокарам под калника има опасност при по голяма локва да попадне вода в него.само тфа ме спира да го сложа там....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има специални клапани, които се продават точно заради това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре бе пичове все си мисля че ако го прокарам под калника има опасност при по голяма локва да попадне вода в него.само тфа ме спира да го сложа там....

и един мармот завива шоколада в станьол.... трябва да наджапаш мноооого на дълбоко, с локви не става.а и защо не оставите хубавите стари теми да си умрат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви помоля да качите някоя снимка на някой сивик 5г., за да видя къде точно влиза. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Devil_RX

И аз да се включа. Може ли някои колеги с Н-серия и интейк да пратят снимки къде и как са го сложили.И дали има ефект? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви помоля да качите някоя снимка на някой сивик 5г., за да видя къде точно влиза.

 

Мерси

Виж в тази тема: Tuning - Honda Civic 5g Sedan (d15b2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...