Jump to content
hertzz

Шум студен двигател

Recommended Posts

Здравейте,днес усетих, че при работа на студен двигател, около ролките и ремъците се чува някакъв шум, не мога точно да го опиша, нещо като свистене на турбо,като дигна малко оборотите няма промяна, след 2-3 мин. работа свистенето изчезна !Дали може да е от по-студеното време ?Ремъците и ролките са сменени, колата е Crv 1998 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам същия проблем но при Сивик 6 ген японка точно същото свистене, от същото място и то само при студен двигател.Но и аз не знам от какво е . Ако някой знае от какво може да е ще помогне на двама души Публикувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от βείεβ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една тръбичка на капака на главата, която служи за рециркулация на газовете - води към смукателните колектори. Уплътнението й с времето се спича (то е просто гумен шлаух между щуцера на тръбата и капака на клапаните) и почва да пропуска като е студен и одървен, в резултат на което се получава нещо като свирукане. Вижте да не е това, като го размърдате и поизвадите?

 

Te за т'ва иде реч:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Грешка, за триене

Редактирано от swartalf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... и промиите клапанчето с спирт. А ако се съмнявате от ремъци, като я палнете, с една спринцовка пръснете малко вода по ремъците от вътрешната им страна дет се търкалят по шаибите, ако шума изчезне , от тях е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ?

Редактирано от hertzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ремъците е.И аз съм така когато навън е влажно.По ремъците се събира влага и те свирят докато изсъхнат.И моите са нови,но съм решил че няма пак да ги сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, засега се оказа, че проблема се появи само тези 2-3 дни, когато времето беше студено, в момента всичко работи ОК, все пак ще слушам, защото ме е хванала фобията ! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ?

Не е от лагер на компресора на климатика. Аз имам същия проблем, със същите симптоми /карам Civic/. Според мен е от обтягащата ролка на ремъка на климатика. Свири само при студено и влажно време. Ето го и виновника според мен - поз. 13 http://old.japancars...&nplblk=B__5700

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Без да се нацапате сигурна диагностика няма!Свалят се аксесоарните ремъци един по един и се пали, когато изчезне звука проблема е там, завърта се шайбата на агрегата или ролката и на ръка и се усеща когато е тръгнала/заминала, може да има и луфт Публикувано изображение

Редактирано от venciiii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем. При мен също всичко е сменено. Дано е така както казва injeneer.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.

Колега, що ми се струва че алтернаторът с 90А не може да зарежда, а и ще върти трудно ако нещо му се съпротивлява. Със сигурност обаче не са 90-те ампера които визираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.

Братле и аз съм елктроинженер, ама ти ме заби в земята :blink: ...Тук мога да хвърля много теории, но ти с тия 90А малко прекали - за няколко секунди е възможен този заряден ток, но за повече не - повярвай ми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.

Братле и аз съм елктроинженер, ама ти ме заби в земята :blink:/>/> ...Тук мога да хвърля много теории, но ти с тия 90А малко прекали - за няколко секунди е възможен този заряден ток, но за повече не - повярвай ми...
И аз това казвам че първоначално протича голям ток и натоварването е максимално(като при скачени съдове)с течение на времето 2-3 минути напрежението на акумулатора и алтернатора се изравнява и тока намалява съответно и натоварването в ремъчната предавка(свиренето спира).А за 90А проверих менуала,не съм си измислял. Редактирано от injeneer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20-30сек. не са 2-3мин. :rolleyes:Принципно обикновените алтернатори издържат и 120А-140А, което е абсолютно достатъчно и за първоначалния заряден ток + доста от консуматорите в автомобила! Да, просвирването на ремъка след стартиране на колата се дължи до голяма степен на големия заряден ток и не достатъчната му обтегнатост, но съм сигурен, че колегата говори за съвсем друг звук, който и аз имам при по-студено време, независимо, че съм запалил от четвърт и едва ли съм разредил акумулатора дотолкова, че да иска огромен заряден ток. В топло време ми се е случвало да ми се изтощи акумулатора от глезотии без да бачка колата, но това свирене изобщо не се е появявало при старт и след това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20-30сек. не са 2-3мин. :rolleyes:/>Принципно обикновените алтернатори издържат и 120А-140А, което е абсолютно достатъчно и за първоначалния заряден ток + доста от консуматорите в автомобила! Да, просвирването на ремъка след стартиране на колата се дължи до голяма степен на големия заряден ток и не достатъчната му обтегнатост, но съм сигурен, че колегата говори за съвсем друг звук, който и аз имам при по-студено време, независимо, че съм запалил от четвърт и едва ли съм разредил акумулатора дотолкова, че да иска огромен заряден ток. В топло време ми се е случвало да ми се изтощи акумулатора от глезотии без да бачка колата, но това свирене изобщо не се е появявало при старт и след това...

Така е,причините са комплексни.Ниските температури водят до втвърдяване на каучука,намаляване на еластичноста и сцеплението с ремъчните шайби,намаляване на капацитета и стартовия ток на акумулатора,сгъстяване на смазките във лагерите и куп други причини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ?

Не е от лагер на компресора на климатика. Аз имам същия проблем, със същите симптоми /карам Civic/. Според мен е от обтягащата ролка на ремъка на климатика. Свири само при студено и влажно време. Ето го и виновника според мен - поз. 13 http://old.japancars...&nplblk=B__5700
Здравейте,отварям малко поостаряла тема, но след цяло лято напоследък като застудя проблема се появи отново, тези дни ще карам да я видя някой майстор, а относно тази ролка и аз започвам да се чудя дали не е от нея, но не виждам логика да свири при студено и влажно време, това признак за смяна ли е или...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам видео което намерих със същия шум !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...