hertzz 0 #1 Публикувано 16 Март, 2013 Здравейте,днес усетих, че при работа на студен двигател, около ролките и ремъците се чува някакъв шум, не мога точно да го опиша, нещо като свистене на турбо,като дигна малко оборотите няма промяна, след 2-3 мин. работа свистенето изчезна !Дали може да е от по-студеното време ?Ремъците и ролките са сменени, колата е Crv 1998 ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #2 Отговорено 16 Март, 2013 (Редактирано) Имам същия проблем но при Сивик 6 ген японка точно същото свистене, от същото място и то само при студен двигател.Но и аз не знам от какво е . Ако някой знае от какво може да е ще помогне на двама души Редактирано 16 Март, 2013 от βείεβ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #3 Отговорено 16 Март, 2013 Има една тръбичка на капака на главата, която служи за рециркулация на газовете - води към смукателните колектори. Уплътнението й с времето се спича (то е просто гумен шлаух между щуцера на тръбата и капака на клапаните) и почва да пропуска като е студен и одървен, в резултат на което се получава нещо като свирукане. Вижте да не е това, като го размърдате и поизвадите? Te за т'ва иде реч: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swartalf 241 #4 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) Грешка, за триене Редактирано 17 Март, 2013 от swartalf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 17 Март, 2013 .... и промиите клапанчето с спирт. А ако се съмнявате от ремъци, като я палнете, с една спринцовка пръснете малко вода по ремъците от вътрешната им страна дет се търкалят по шаибите, ако шума изчезне , от тях е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #6 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ? Редактирано 17 Март, 2013 от hertzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #7 Отговорено 20 Март, 2013 От ремъците е.И аз съм така когато навън е влажно.По ремъците се събира влага и те свирят докато изсъхнат.И моите са нови,но съм решил че няма пак да ги сменям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #8 Отговорено 20 Март, 2013 Между другото, засега се оказа, че проблема се появи само тези 2-3 дни, когато времето беше студено, в момента всичко работи ОК, все пак ще слушам, защото ме е хванала фобията ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #9 Отговорено 20 Март, 2013 Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ?Не е от лагер на компресора на климатика. Аз имам същия проблем, със същите симптоми /карам Civic/. Според мен е от обтягащата ролка на ремъка на климатика. Свири само при студено и влажно време. Ето го и виновника според мен - поз. 13 http://old.japancars...&nplblk=B__5700 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #10 Отговорено 20 Март, 2013 (Редактирано) Без да се нацапате сигурна диагностика няма!Свалят се аксесоарните ремъци един по един и се пали, когато изчезне звука проблема е там, завърта се шайбата на агрегата или ролката и на ръка и се усеща когато е тръгнала/заминала, може да има и луфт Редактирано 20 Март, 2013 от venciiii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #11 Отговорено 22 Март, 2013 Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #12 Отговорено 22 Март, 2013 И аз го имам същия проблем. При мен също всичко е сменено. Дано е така както казва injeneer. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #13 Отговорено 22 Март, 2013 Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.Колега, що ми се струва че алтернаторът с 90А не може да зарежда, а и ще върти трудно ако нещо му се съпротивлява. Със сигурност обаче не са 90-те ампера които визираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #14 Отговорено 22 Март, 2013 Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.Братле и аз съм елктроинженер, ама ти ме заби в земята ...Тук мога да хвърля много теории, но ти с тия 90А малко прекали - за няколко секунди е възможен този заряден ток, но за повече не - повярвай ми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #15 Отговорено 24 Март, 2013 (Редактирано) Всичко си е наред в автомобила.Проблема е в това ,че при стартиране на студен двигател и в студено време,стартера черпи доста ток от акумулатора и в първите 2-3 до 5 минути алтернатора се мъчи да го възстанови,а това си е доста голямо натоварване/90А/ за ремъчната предавка и се получава едно пробуксуване на ремъка което ти чуваш.Надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен.Братле и аз съм елктроинженер, ама ти ме заби в земята :blink:/>/> ...Тук мога да хвърля много теории, но ти с тия 90А малко прекали - за няколко секунди е възможен този заряден ток, но за повече не - повярвай ми...И аз това казвам че първоначално протича голям ток и натоварването е максимално(като при скачени съдове)с течение на времето 2-3 минути напрежението на акумулатора и алтернатора се изравнява и тока намалява съответно и натоварването в ремъчната предавка(свиренето спира).А за 90А проверих менуала,не съм си измислял. Редактирано 24 Март, 2013 от injeneer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpop 44 #16 Отговорено 24 Март, 2013 20-30сек. не са 2-3мин. Принципно обикновените алтернатори издържат и 120А-140А, което е абсолютно достатъчно и за първоначалния заряден ток + доста от консуматорите в автомобила! Да, просвирването на ремъка след стартиране на колата се дължи до голяма степен на големия заряден ток и не достатъчната му обтегнатост, но съм сигурен, че колегата говори за съвсем друг звук, който и аз имам при по-студено време, независимо, че съм запалил от четвърт и едва ли съм разредил акумулатора дотолкова, че да иска огромен заряден ток. В топло време ми се е случвало да ми се изтощи акумулатора от глезотии без да бачка колата, но това свирене изобщо не се е появявало при старт и след това... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
injeneer 0 #17 Отговорено 25 Март, 2013 20-30сек. не са 2-3мин. :rolleyes:/>Принципно обикновените алтернатори издържат и 120А-140А, което е абсолютно достатъчно и за първоначалния заряден ток + доста от консуматорите в автомобила! Да, просвирването на ремъка след стартиране на колата се дължи до голяма степен на големия заряден ток и не достатъчната му обтегнатост, но съм сигурен, че колегата говори за съвсем друг звук, който и аз имам при по-студено време, независимо, че съм запалил от четвърт и едва ли съм разредил акумулатора дотолкова, че да иска огромен заряден ток. В топло време ми се е случвало да ми се изтощи акумулатора от глезотии без да бачка колата, но това свирене изобщо не се е появявало при старт и след това...Така е,причините са комплексни.Ниските температури водят до втвърдяване на каучука,намаляване на еластичноста и сцеплението с ремъчните шайби,намаляване на капацитета и стартовия ток на акумулатора,сгъстяване на смазките във лагерите и куп други причини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #18 Отговорено 10 Декември, 2013 Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ?Не е от лагер на компресора на климатика. Аз имам същия проблем, със същите симптоми /карам Civic/. Според мен е от обтягащата ролка на ремъка на климатика. Свири само при студено и влажно време. Ето го и виновника според мен - поз. 13 http://old.japancars...&nplblk=B__5700 Здравейте,отварям малко поостаряла тема, но след цяло лято напоследък като застудя проблема се появи отново, тези дни ще карам да я видя някой майстор, а относно тази ролка и аз започвам да се чудя дали не е от нея, но не виждам логика да свири при студено и влажно време, това признак за смяна ли е или...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hertzz 0 #19 Отговорено 10 Декември, 2013 Пускам видео което намерих със същия шум ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове