stockbroker 2 #1 Публикувано 11 Март, 2013 Здравейте съфорумци! От 1 месец се опитвам да разреша един проблем с оборотите. След като двигателят стигне нормалната си работна температура почва да се проявява следното нещо: след форсиране или леко натискане на газта оборотите падат под 500 и след 2 секунди се стабилизират на 800. Това се проявява по-силно на газ, но също и на бензин. А пък след дълъг път по магистралата колата направо гасне на газ и после трудно я паля на газ. На бензин също се влошават нещата, но не толкова. Eacv-то, както и дроселът са чистени. Минах и на компютърна диагностика и излезна, че ламбда сондата при катализатора не работи. Други грешки не изкара. Смених я, имаше подобрение, но след като излезнах на магистралата пак всичко започна да излиза наяве. Свещите не са сменяни отдавна, но са добре. Въпреки това ще ги сменя. Колата е с обикновена газова. Нека който знае как да ми помогне да пише Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #2 Отговорено 12 Март, 2013 И при мен го има този момент. Проявява се често.Обикновено при отпускане на газта сртрелката пада и после RACV регулира оборотите до към 750-800.Сменял съм свещи, чистил съм дросели и колектори, но ефект няма. Може да са тоците, може да е качеството на горивата, а има и нещо друго. Забелязал съм, че d14a3/a4/z1 двиг. и ECU са изключително капризни към атмосферните влияния. Понякога колата осезаемо е по-силна в зависимост от налягането и температурата навън. Тогава тези колебания се усещат по сериозно.Ако не си все още, пробвай да смениш и бензиностанцията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #3 Отговорено 12 Март, 2013 Имах същи проблем когато бях с по-малък колектор, в момента в който сложих от d16z6 проблема изчезна. Естествено и други параметри се променят тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #4 Отговорено 12 Март, 2013 @honda_lv- и аз съм с всмукател от д16з6, но пак падат оборотите..Досадно е защото имаш чувството, че ще изгасне мотора..а и губи мощност по светофарите и откровено казано доста ме дразни. Одеве в дъжда пак паднаха до към 500 рпм при което изключих късите и парното за момент и се възстановиха.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #5 Отговорено 12 Март, 2013 Ако ти се занимава звънни един телефон като си по София да я погледнем наживо и да измислим защо така прави. Моята не го прави вече и е странно че при теб го има с големия колектор. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante866 4 #6 Отговорено 12 Март, 2013 Колега,пробва ли да отвинтиш малките обороти от изпарителя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
embata1990 9 #7 Отговорено 12 Март, 2013 (Редактирано) За бензина би трябвало да е стъпковият мотор аз имах този проблем смених го и се оправи Редактирано 12 Март, 2013 от embata1990 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #8 Отговорено 15 Март, 2013 Здравейте отново! След като смених ламбда сондата днес изчистихме и грешката на компютъра, чек лампата на таблото изгасна и оборотите сега са безупречни на бензин. Обаче като мина на газ светва чек-а, изписва грешка в ламбда сондата и започва да прави мизериите, описани по-горе. Момчето, което прави диагностиката каза, че емулаторът не може да излъже ECU-то и затова ламбда сондата не работи правилно. Проверихме емулатора и видяхме, че е изправен. Говорих с газаджиите, които ми сложиха уредбата и те казаха, че докато не сложа газов инжекцион няма да се оправи, защото изпарителя и оборотите няма как да се управляват компютърно. Аз все си мисля, че може да се излъже компютъра по някакъв начин. Вие какво мислите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #9 Отговорено 15 Март, 2013 Емулатор за ламбда сондата, не знам на теб за инжекторите или за ламбдата са ти сложили, може да дадеш някоя снимка... защото като ти натрупва грешки в компа ще почне да ти греши после и смесите на бензин сигурно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #10 Отговорено 15 Март, 2013 Емулатор за инжекторите - вързан е директно без букси към кабелите, водещи към инжекторите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #11 Отговорено 16 Март, 2013 Нужен ти е емулатор за ламбда сондата, за да спре да ти дава грешките и всичко ще се оправи. http://www.gasmagazin.com/vmchk/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D1%81%D0%B8%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B5%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0.html Ето ти една да придобиеш представа Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stockbroker 2 #12 Отговорено 16 Март, 2013 Нужен ти е емулатор за ламбда сондата, за да спре да ти дава грешките и всичко ще се оправи. http://www.gasmagazi...0%B4%D0%B0.html Ето ти една да придобиеш представа Поздрави Благодаря ти колега Можеш ли да ми кажеш някой добър АГУ сервиз в София, където да сложат емулатора? Гледах в сайта, че има и ламбда контрол с вграден емулатор и аванс процесори. Дали ще има осезаем ефект от тях върху работата на газ и разхода, защото прочетох доста противоречиви мнения от колеги, които са ги сложили? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #13 Отговорено 18 Март, 2013 Ако искаш ходи в Прогаз, там момчетата са хондаджии и най-добре ще ти кажат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #14 Отговорено 28 Април, 2013 Здравейте,за да не отварям нова тема реших да пиша тук. Понеже това е първото лято на моя сивик от както съм с него , ми направи впечатление че когато пусна климатика оборотите започват да играят на празен ход. Смисъл, че ту се качват ту слизат с по 200 оборота примерно, то ми е малко трудно и да го обясня дори, понеже го прави бързо се получава едно леко притрисане, все едно работи на три цилиндъра. Преди месец съм чистил еацв-то и дросела, също така ходих и на реглаж на газовото. Проблема се забелязва и на газ и на бензин, а в съчетание с въртене на волана и натискане на спирачката ми се струва че е на ръба д а загасне. Някакви идеи???Колата е 98 Сивик 6 ген. хетч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #15 Отговорено 28 Април, 2013 Нормално е като се включва компресора на климатика да падат оборотите,и при мен е така.Ако не го прави през останалото време не би трябвало да е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #16 Отговорено 28 Април, 2013 Да де, ясно ми е че е нормално, но го прави бързо. Аз затова се чудя дали е нормално, те просто си играят. Излиза че компресора се включва и изключва на всеки 2-3 сек. Така ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Airdale 0 #17 Отговорено 29 Април, 2013 Здравейте, за да не отварям нова тема реших да пиша тук. Понеже това е първото лято на моя сивик от както съм с него , ми направи впечатление че когато пусна климатика оборотите започват да играят на празен ход. Смисъл, че ту се качват ту слизат с по 200 оборота примерно, то ми е малко трудно и да го обясня дори, понеже го прави бързо се получава едно леко притрисане, все едно работи на три цилиндъра. Преди месец съм чистил еацв-то и дросела, също така ходих и на реглаж на газовото. Проблема се забелязва и на газ и на бензин, а в съчетание с въртене на волана и натискане на спирачката ми се струва че е на ръба д а загасне. Някакви идеи??? Колата е 98 Сивик 6 ген. хетч. При моята се появи това притрисане и ниски обороти на празен ход миналото лято. И на бензин и на газ. Направиха ми реглаж на клапаните (с обяснението, че газта яде клапаните, което се потвърди от няколко чужди сайта със снимки) и сега работи добре. Преди това чистене на дросел клапата имаше почти никакъв ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #18 Отговорено 30 Април, 2013 При мен това го прави само лятото, даже и да не включвам климатик.Зимата го бях забравил тоя проблем.Може ли да е от някой температурен датчик и ако да кой може да е той? Колега след реглаж се е оправила твоята, а иначе само лятото ли се е проявявал тоя пробщем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #19 Отговорено 1 Май, 2013 Значи излиза , че съм за реглаж на клапани така ли? След реглаж трябва ли да се ходи на настройка на газовото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #20 Отговорено 13 Юни, 2013 И аз съм със същия проблем ,като я резна повече ми падат оборотите на празен но това става само когато е топло ,нямам газова и не ми лапа повече ,нормално градско извън градско ,по това съдя че не е стъпков мотор ланда или подобни ,май направо ще направя реглаж да видя дали ще се промени . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #21 Отговорено 17 Юни, 2013 Някакви резултати имате ли? Аз мисля да бутна малко оборотите нагоре примерно със 100-150, защото тъкмо настройвах газовото и дадох 40 лв, а ако направя реглаж на клапани пак трябва да ги дам. Ако не успея да го оправя след 10-тина хил. км правя всичко заедно и... каквото сабя покаже П.П. Колеги и при мен се забелязва само при топло време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda77 2 #22 Отговорено 18 Юни, 2013 Другата седмица ще я вкарам за смяна напистов ремък, и ще направя реглаж на клапаните ще пиша да ли е от това при мен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове