Jump to content
Plamen_ni

Въпрос ?

Recommended Posts

Слагам 2 снимки на казанчета, които не знам за какво са

 

Публикувано изображение

Това мисля, че е за хидравликата, на минимум е и течността вътре в него изглежда мътно и има малко утайка

 

 

Публикувано изображение

Това с червената капачка нямам идея какво е, но и то е на минимум

 

Какво да правя? Смяна, доливане...??И най-важно - за какво са тези казанчета..

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка е казанчето за спирачна течност.Ако нямаш течове по спирачната система, това че е на минимум, означава износени накладки. А щом е мътна значи е за смяна.Втората снимка е PAS -хидравликата на волана. Минимума означава течове. Ако и тя е мътилка, смени и нея, обаче със специална, "оригинална" Хонда течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ok, мерси колега.

 

Ще сменям накладки след време и тогава ще го сменя спирачната течност.

 

За хидравликата колко масло трябва, видях че се казва Honda PSF-S и е 36 лв за литър.

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се тук за хидравличната течност и попаднах на една тема за Сивик, където няколко човека са писали, че карат под минимума и нямали проблеми. Според мен тази течност е оригинална и с годините се е поизпарила малко по малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сега ще ти разкажа моята история със хидравликата. След като купих колата видях че капе от рейката масло, така я карах и след 2 седмици някъде ходих до Шипка на тръгване от Шумен казанчето беше пълно с масло до там и обратно маслото падна до маркуча който се вижда доста под минимума и взе да стърже волана и стана твърд. Веднага на майстор и се оказа една кирлива семеринга на пиньона на рейката която струва 0,60 лв и от тогава до сега не е мръднала течноста. Доста четох преди това и на всякъде пишеше горе долу едно и също : Ако загубата е пренебрежимо малка (примерно на 5-10 000 км доливаш съвсем малко) не пипай а си карай така. Но ако е като при мен погледни точно от къде ти тече. Ремонтен комплект за рейката е около 200-250 лв. отделно труда. Дано ако ти тече да е като при мен от семерингата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен течността си е на това ниво, откакто съм купил колата (преди 10 000 км). Не съм имал никакви проблеми, просто днес вдигнах капака да сменя въздушния филтър и ми стана интересно за тези две казанчета, които не знаех за какво са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

а колко течност събира спирачната система и тази на съединителя, понеже искам да сменя моята, но не намирам данни

Редактирано от гената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя я смених , събра има няма 200 грама, за спирачките по книга маи пишеше 600, но ако системата е източена цялата, може и д агреша , но в никъв случаи не е повече. Купи си едно кило щи стигне :) За хидравликата, смени я няма лошо, сигурно е оригинална, има два начина: бърз и бавен, бързия източваш от казанчето квото можеш и доливаш, така ще я опресниш на 50 %, бавния откачаш на реиката маркуча, източваш сичко, въртиш ляв-десен да излезе и останалото, наливаш новата, въртиш ляв-десен, после палеш и оставяш на празенход за малко, пак ляв-десен и черпиш комшииката с малкото гъзенце :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговора. Спирачките и хидравликата са ясни, интересува ме течността на съединителя откъде се точи или през казанчето пак, обезвъздушава ли се пак по някакъв начин или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два начина, лесен и труден, лесния е: изсмукваш от казанчето квото изсмучеш, после с една спринцовка 20 кубика и маркучле закачаш долу на пробката, наливаш нова течност в казанчето, и тряя или да си много сръчен в ръцете или един помощник, които да опъва спринцовката да прави вакум а ти през тва време да отхлабиш пробката, така тои изсмуква старата течност, като се понапълни спринцовката стягаш пробката, изхвърляш течноста и така 2-3 пъти до де в спринцовката вземе да влиза прясна течност, не забравяи да следиш нивото горе че и без тва е малко да не глътнете въздух че без да искате отивате на по трудния вариант/ А то е: Източваш всичко от пробката, наливаш нова течност и почваш досадна работа по помпане на педала и обезвъздушаване което е доста по досадно от спирачките понеже се разчита на съединителя да връща буталцето на долната помпа и те така, с спринцовката метода е доказан става бързо лесно и съединителя дори не е разбрал че му е сменена течноста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз като я взех, хидравличната беше на минимума. Реших да я следя и се оказа че за 35000км още не е мръднала. Нито съм доливал нито съм сменял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От 2-3 дни лампата за ръчната скорост ми светка и гасне без причина . Дали е от това, че спирачната ми течност е на минимум?

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да от това е. По форумите имаше писано за проблем с датчика на капачката и понякога се налага даже максимално да се напълни казанчето че да не светка лампата. Сложи малко спирачна течност и би трябвало да спре да светка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени течноста в казанчето и ще спре да светка :) няма да обяснявам пак на дълго и широко що. Друг е въпроса че ако е на минимума пак светка чат пат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като видиш каква гняс ще излезе от вътре ще си кажеш добре, че я смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, беше зле. Сега е наред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...