Plamen_ni 0 #1 Публикувано 6 Март, 2013 (Редактирано) Слагам 2 снимки на казанчета, които не знам за какво са Това мисля, че е за хидравликата, на минимум е и течността вътре в него изглежда мътно и има малко утайка Това с червената капачка нямам идея какво е, но и то е на минимум Какво да правя? Смяна, доливане...??И най-важно - за какво са тези казанчета.. Редактирано 6 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #2 Отговорено 6 Март, 2013 На първата снимка е казанчето за спирачна течност.Ако нямаш течове по спирачната система, това че е на минимум, означава износени накладки. А щом е мътна значи е за смяна.Втората снимка е PAS -хидравликата на волана. Минимума означава течове. Ако и тя е мътилка, смени и нея, обаче със специална, "оригинална" Хонда течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #3 Отговорено 6 Март, 2013 (Редактирано) Ok, мерси колега. Ще сменям накладки след време и тогава ще го сменя спирачната течност. За хидравликата колко масло трябва, видях че се казва Honda PSF-S и е 36 лв за литър. Редактирано 6 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #4 Отговорено 6 Март, 2013 Поразрових се тук за хидравличната течност и попаднах на една тема за Сивик, където няколко човека са писали, че карат под минимума и нямали проблеми. Според мен тази течност е оригинална и с годините се е поизпарила малко по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #5 Отговорено 6 Март, 2013 Колега сега ще ти разкажа моята история със хидравликата. След като купих колата видях че капе от рейката масло, така я карах и след 2 седмици някъде ходих до Шипка на тръгване от Шумен казанчето беше пълно с масло до там и обратно маслото падна до маркуча който се вижда доста под минимума и взе да стърже волана и стана твърд. Веднага на майстор и се оказа една кирлива семеринга на пиньона на рейката която струва 0,60 лв и от тогава до сега не е мръднала течноста. Доста четох преди това и на всякъде пишеше горе долу едно и също : Ако загубата е пренебрежимо малка (примерно на 5-10 000 км доливаш съвсем малко) не пипай а си карай така. Но ако е като при мен погледни точно от къде ти тече. Ремонтен комплект за рейката е около 200-250 лв. отделно труда. Дано ако ти тече да е като при мен от семерингата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #6 Отговорено 6 Март, 2013 При мен течността си е на това ниво, откакто съм купил колата (преди 10 000 км). Не съм имал никакви проблеми, просто днес вдигнах капака да сменя въздушния филтър и ми стана интересно за тези две казанчета, които не знаех за какво са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #7 Отговорено 6 Март, 2013 (Редактирано) а колко течност събира спирачната система и тази на съединителя, понеже искам да сменя моята, но не намирам данни Редактирано 6 Март, 2013 от гената. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 6 Март, 2013 Съединителя я смених , събра има няма 200 грама, за спирачките по книга маи пишеше 600, но ако системата е източена цялата, може и д агреша , но в никъв случаи не е повече. Купи си едно кило щи стигне За хидравликата, смени я няма лошо, сигурно е оригинална, има два начина: бърз и бавен, бързия източваш от казанчето квото можеш и доливаш, така ще я опресниш на 50 %, бавния откачаш на реиката маркуча, източваш сичко, въртиш ляв-десен да излезе и останалото, наливаш новата, въртиш ляв-десен, после палеш и оставяш на празенход за малко, пак ляв-десен и черпиш комшииката с малкото гъзенце Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #9 Отговорено 6 Март, 2013 мерси за отговора. Спирачките и хидравликата са ясни, интересува ме течността на съединителя откъде се точи или през казанчето пак, обезвъздушава ли се пак по някакъв начин или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 6 Март, 2013 Има два начина, лесен и труден, лесния е: изсмукваш от казанчето квото изсмучеш, после с една спринцовка 20 кубика и маркучле закачаш долу на пробката, наливаш нова течност в казанчето, и тряя или да си много сръчен в ръцете или един помощник, които да опъва спринцовката да прави вакум а ти през тва време да отхлабиш пробката, така тои изсмуква старата течност, като се понапълни спринцовката стягаш пробката, изхвърляш течноста и така 2-3 пъти до де в спринцовката вземе да влиза прясна течност, не забравяи да следиш нивото горе че и без тва е малко да не глътнете въздух че без да искате отивате на по трудния вариант/ А то е: Източваш всичко от пробката, наливаш нова течност и почваш досадна работа по помпане на педала и обезвъздушаване което е доста по досадно от спирачките понеже се разчита на съединителя да връща буталцето на долната помпа и те така, с спринцовката метода е доказан става бързо лесно и съединителя дори не е разбрал че му е сменена течноста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #11 Отговорено 7 Март, 2013 И аз като я взех, хидравличната беше на минимума. Реших да я следя и се оказа че за 35000км още не е мръднала. Нито съм доливал нито съм сменял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #12 Отговорено 11 Март, 2013 (Редактирано) От 2-3 дни лампата за ръчната скорост ми светка и гасне без причина . Дали е от това, че спирачната ми течност е на минимум? Редактирано 11 Март, 2013 от Plamen_ni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #13 Отговорено 11 Март, 2013 Да от това е. По форумите имаше писано за проблем с датчика на капачката и понякога се налага даже максимално да се напълни казанчето че да не светка лампата. Сложи малко спирачна течност и би трябвало да спре да светка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #14 Отговорено 12 Март, 2013 Смени течноста в казанчето и ще спре да светка няма да обяснявам пак на дълго и широко що. Друг е въпроса че ако е на минимума пак светка чат пат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIMO74 11 #15 Отговорено 13 Март, 2013 И като видиш каква гняс ще излезе от вътре ще си кажеш добре, че я смених. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #16 Отговорено 13 Март, 2013 Да, беше зле. Сега е наред! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове