Jump to content
nikos

Проект за Д16А8 - VTEC

Recommended Posts

Здравейте на всички.Откакто видях този проект - http://hondaswap.com...ossible-176461/ много ми се иска да взаимствам идеята.У мен обаче изникват няколко въпроса - в темата ясно се вижда че 1 от болтовете на главата не пасва както трябва и оттам вече се налага преправяне и дали е възможно да се нагласи без да се пробие охладителната камера на главата?Другото е след суапа на главите трябва ли да се мап-ва компа на А8-цата или директно се слага този от z6-цата?Все пак колата е на обикновена газ и може и по тази част да се появят проблеми..Благодаря на всеки отзовал се!

Редактирано от venkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vtec инсталацията е obd-1, а твоята е obd-0. Може евентуално да се направи твоя комп да управлява vtec, но не го препоръчвам или по-скоро да е временно докато събереш парички за точния компютър. В зависимост от това ще се наложи да ползваш и съответното делко от едновалова Д серия (дали обд-1 или обд-0). механично също мисля че имаше разлика и в зъбчатката на коляновия вал (колелото), която върти ремъка, също всмукателните колектори на двувалката и едновалката са различни. Лично аз не бих се занимавал щото ще ти излезе сума парички, по-добре вземи втек двигател и го пъхни в коша :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде го видя тоя проект за който говориш? От линка ти излизат две снимки с малко запитвания от страна на автора и никакви отговори след това. Защо ли ????Фена е прав, не се занимавай с глупости. Ако имаш двувалка и не върви както трябва проблема едва ли е във лиспата на VTEC.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-X (EDM) CR-X 1.6i-16 (ED9) Weight - 899 kg (1982 lb) Engine - D16A9, DOHC , ZC Power - 132 hp (95 kW)130 PS Torque - 106 ft·lbf @ 5700 rpm 0-100 km/h - 7.5 sec. CR-X (UKDM) Weight - 878 kg (1936 lb) Engine - D16A8, ZC DOHC 16-valve (fuel injection) Power - 123 hp (58 kW) И това ли ти е колата? Лично мнение - или си подобрявай твоя двигател, или ако толкова много искаш да е VTEC си вземи нещо двувалово и си го монтирай. С това, което си си наумил да правиш най-много да докараш някой нежелан ефект, или афект.. :)

Една двувалка сток върви бая повече от д16з6 с леки жокери та и повече жокери :D.

Може, ако прави под 15.2 сток.. ще е "бая" повече от едновалче с жокери :) Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началния линк се пита "възможно ли е?", тук е правено:

 

D16A6 conversion "mini-me"

 

(само и защото е по темата, без умствени наклони към автора)

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блока е от едновалов Д16А6 ;)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, да, мерси за поправката и извинение, трябваше 8 или 9... призовавам за триене :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...