Jump to content
TEHKO

духната гарнитура?

Recommended Posts

Малко обърках къде да си пусна темата ама все пак.. понеже ми изчезна антифриз Публикувано изображение и колата не запали (уж от конденз) та колата ми е за смяна на сигменти..бута маслото в приемливите граници но вчера отказа да запали...нито на бензин нито на газ.. светнах в дупките за свещите капчици вода..мазно и мокро.. свещите няма да ги коментирам..бяха много зле-визуалноПубликувано изображение отворих и делкото поизтрих капачката позашкурих малко електродите и колата запали..работи 5мин и изгасна пак.. само подсуших още по-добре делкото и покарах и стрелката на температурата посочи червеното Публикувано изображение парното на 4ри и продължих да карам работата се успокои..забелязох че перката на радиатора изобщо няма мегдан да се включи Публикувано изображение видях че и антифриза е дръпнал надолу Публикувано изображение сега да търся диагностика при майстор или директно да сменям гарнитурата сам Публикувано изображение колата се форсира работи нормлано,ускорява си Публикувано изображение д15б2 е мотора на газ/бензин предимно на газ Публикувано изображение видими течове няма, поне не видях никъде пък и няколко дена у Варна времето е отвратително Публикувано изображение и друг въпрос-мога ли да карам колата или да не я бутам ако не е нещо наистина наложително Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маслото пресечено ли е ,антифриза чист ли е термостата ти работи ли, перката може да не включи от проблем с датчика, огледаи всички маркучи наи вече на испарителя обикновенно те се скапват бързо,има и още нещо някои испарители могат да смесят водата с гаста,дели ги една мембрана колата нормално ли работи като замини гарнитура двигателят не работи равномерно прекъсва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма бял дим откъм дупето няма страшно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има бял дим много :) ама винаги е имало.. отзад съм с измислено гърне :) колата не прекъсва работи нормално и на бензин и на газ форсира се релето е изправно термостата скоро го сменях и той си е изправен за 5мин загрява...утре ще отворя изпарителя :) видимо нещо да търся в него че никога не съм отварял такова нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като духнах гарнитура не се отваряше термостата и нямаше парно,от въздуха който тъпче в охладителната с-ма.Вкарваше и вода в цилиндрите.Като е студена при отворена капачка на радиатора,при запалване веднага започваше да балбука. ;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

типични симптоми на духнала гарнитура.има няма 350-400 лева- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81874&st=0&p=1057327005&fromsearch=1entry1057327005

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми мирише на духната гарнитура. Но все пак провери дали отваря термостата, защото ей така и аз сложих нов, и месец след смяна на гарнитурата като ми вдигна пак едни градуси, че и перката не включваше, и се оказа че не отваря и лъже датчиците на перката явно и така. Пак смяна на термостат... : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от преди 2мин- налях вода до горе..тръгнах да въртя да запаля стартера буквално отказва..и си мисля цилиндрите ли са пълни с вода? :) а от вчера забелязох че през капачката на маслото духа много силно не е както преди лекичко и то през интервал а постоянно и доста силно.. по пътя на логиката всичко ме докарва до гарнитура :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако през щеката на маслото духа като прахусмукачка на обратно значи си братко за гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е баш така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей си прави повече експерименти!Ако в цилиндъра(цилиндрите) се събере повечко вода,може да си отвориш голяма беля, като се опиташ да палиш!Наличието на бял пушек от ауспуха не е добър признак!Най добре отиди на майстор!п.с. Духането от щеката, няма общо с гарнитурата на главата! Не е задължително да е пресечено маслото за да има ,,издухана" гарнитура!

Редактирано от nightfighter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата я караш на газ - в гърнетата се събира доста конденз и сега като е по-студенко нормално е да ти изглежда че имаш бял дим (те затова гният бързо гърнетата на коли с газ). Като са лоши свещите и сегментите за смяна - няма как да очакваш, че ще запали лесно. Това, че е загряла, сигурно е защото си нямал достатъчно охлаждаща течност (като не си проверявал скоро). Много неща са ти се насъбрали изведнъж и ..... Наистина може да има издухана гарнитура и да не вкарва масло в антифриза, нито антифриз в картера - а просто да го изгаря (зависи къде е цепката). Извади четирите свещи и огледай през дупките на следващия ден дали някой цилиндър се пълни с вода - мисля, че това е най-лесно и безболезнено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми следя нивото на водата доста често :) да не казвам че през 3-4дена капак е отворен и правя нещо по колата :) утре ако е не вали пак в тази Варна ще погледна но за сега 99% е гарнитура :) съветвах се, гледах клипчета и мануали и тн да разбера как се стига до гарнитурата :) за сега мисля да се въползвам от предложението на елринг клингерит - 30лв :) ако някой ми каже сръчен шлайфист във варна който да не ме накара да извадя клапаните ще съм благодарен :) а дали духа от щеката не мога да кажа защото не искам да паля колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не ги вади бе,после ако не успееш да измиеш главата пак на твоя гъз се пише ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шлайфист във Варна - техническия университет,20лв колкото кажеш шлайфат, като тръгнеш от плаза към входа на университета с колата (по улицата) на самата ограда на университета има портал и се виждат гаражите. Един съвет от мен - гледай да имаш вода в радиатора а не само в казанчето да има защото ако маркучето меду тях е запушено става ... Правих си опит с моята кола да махна капачката на радиатора и да запаля. Когато стои на обороти студена водата излиза съвсем малко или изобщо не излиза, като дам газ става малко фонтанче.Успех и дано не е нещо скъпо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е в гарнитурата ще кача снимки на остатъците по нея си личи от къде в къде е влизало вода :) в момента си играя с главата :) снимки утре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

качеството на снимките малко зле ама на живо е доста по добре :) очаквам финансови постъпления и да ходя да я замерят и да си взема гарнитура :)

Редактирано от TEHKO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...