TEHKO 49 #1 Публикувано 26 Февруари, 2013 Малко обърках къде да си пусна темата ама все пак.. понеже ми изчезна антифриз и колата не запали (уж от конденз) та колата ми е за смяна на сигменти..бута маслото в приемливите граници но вчера отказа да запали...нито на бензин нито на газ.. светнах в дупките за свещите капчици вода..мазно и мокро.. свещите няма да ги коментирам..бяха много зле-визуално отворих и делкото поизтрих капачката позашкурих малко електродите и колата запали..работи 5мин и изгасна пак.. само подсуших още по-добре делкото и покарах и стрелката на температурата посочи червеното парното на 4ри и продължих да карам работата се успокои..забелязох че перката на радиатора изобщо няма мегдан да се включи видях че и антифриза е дръпнал надолу сега да търся диагностика при майстор или директно да сменям гарнитурата сам колата се форсира работи нормлано,ускорява си д15б2 е мотора на газ/бензин предимно на газ видими течове няма, поне не видях никъде пък и няколко дена у Варна времето е отвратително и друг въпрос-мога ли да карам колата или да не я бутам ако не е нещо наистина наложително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #2 Отговорено 26 Февруари, 2013 маслото пресечено ли е ,антифриза чист ли е термостата ти работи ли, перката може да не включи от проблем с датчика, огледаи всички маркучи наи вече на испарителя обикновенно те се скапват бързо,има и още нещо някои испарители могат да смесят водата с гаста,дели ги една мембрана колата нормално ли работи като замини гарнитура двигателят не работи равномерно прекъсва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #3 Отговорено 26 Февруари, 2013 Ако няма бял дим откъм дупето няма страшно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #4 Отговорено 26 Февруари, 2013 има бял дим много ама винаги е имало.. отзад съм с измислено гърне колата не прекъсва работи нормално и на бензин и на газ форсира се релето е изправно термостата скоро го сменях и той си е изправен за 5мин загрява...утре ще отворя изпарителя видимо нещо да търся в него че никога не съм отварял такова нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #5 Отговорено 26 Февруари, 2013 Аз като духнах гарнитура не се отваряше термостата и нямаше парно,от въздуха който тъпче в охладителната с-ма.Вкарваше и вода в цилиндрите.Като е студена при отворена капачка на радиатора,при запалване веднага започваше да балбука. ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #6 Отговорено 26 Февруари, 2013 типични симптоми на духнала гарнитура.има няма 350-400 лева- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81874&st=0&p=1057327005&fromsearch=1entry1057327005 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радослав88 0 #7 Отговорено 27 Февруари, 2013 И на мен ми мирише на духната гарнитура. Но все пак провери дали отваря термостата, защото ей така и аз сложих нов, и месец след смяна на гарнитурата като ми вдигна пак едни градуси, че и перката не включваше, и се оказа че не отваря и лъже датчиците на перката явно и така. Пак смяна на термостат... : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 27 Февруари, 2013 от преди 2мин- налях вода до горе..тръгнах да въртя да запаля стартера буквално отказва..и си мисля цилиндрите ли са пълни с вода? а от вчера забелязох че през капачката на маслото духа много силно не е както преди лекичко и то през интервал а постоянно и доста силно.. по пътя на логиката всичко ме докарва до гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #9 Отговорено 27 Февруари, 2013 ако през щеката на маслото духа като прахусмукачка на обратно значи си братко за гарнитура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 27 Февруари, 2013 Не е баш така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #11 Отговорено 27 Февруари, 2013 (Редактирано) Недей си прави повече експерименти!Ако в цилиндъра(цилиндрите) се събере повечко вода,може да си отвориш голяма беля, като се опиташ да палиш!Наличието на бял пушек от ауспуха не е добър признак!Най добре отиди на майстор!п.с. Духането от щеката, няма общо с гарнитурата на главата! Не е задължително да е пресечено маслото за да има ,,издухана" гарнитура! Редактирано 27 Февруари, 2013 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #12 Отговорено 27 Февруари, 2013 Щом колата я караш на газ - в гърнетата се събира доста конденз и сега като е по-студенко нормално е да ти изглежда че имаш бял дим (те затова гният бързо гърнетата на коли с газ). Като са лоши свещите и сегментите за смяна - няма как да очакваш, че ще запали лесно. Това, че е загряла, сигурно е защото си нямал достатъчно охлаждаща течност (като не си проверявал скоро). Много неща са ти се насъбрали изведнъж и ..... Наистина може да има издухана гарнитура и да не вкарва масло в антифриза, нито антифриз в картера - а просто да го изгаря (зависи къде е цепката). Извади четирите свещи и огледай през дупките на следващия ден дали някой цилиндър се пълни с вода - мисля, че това е най-лесно и безболезнено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #13 Отговорено 27 Февруари, 2013 еми следя нивото на водата доста често да не казвам че през 3-4дена капак е отворен и правя нещо по колата утре ако е не вали пак в тази Варна ще погледна но за сега 99% е гарнитура съветвах се, гледах клипчета и мануали и тн да разбера как се стига до гарнитурата за сега мисля да се въползвам от предложението на елринг клингерит - 30лв ако някой ми каже сръчен шлайфист във варна който да не ме накара да извадя клапаните ще съм благодарен а дали духа от щеката не мога да кажа защото не искам да паля колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #14 Отговорено 27 Февруари, 2013 Ами не ги вади бе,после ако не успееш да измиеш главата пак на твоя гъз се пише 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lukov 11 #15 Отговорено 28 Февруари, 2013 Шлайфист във Варна - техническия университет,20лв колкото кажеш шлайфат, като тръгнеш от плаза към входа на университета с колата (по улицата) на самата ограда на университета има портал и се виждат гаражите. Един съвет от мен - гледай да имаш вода в радиатора а не само в казанчето да има защото ако маркучето меду тях е запушено става ... Правих си опит с моята кола да махна капачката на радиатора и да запаля. Когато стои на обороти студена водата излиза съвсем малко или изобщо не излиза, като дам газ става малко фонтанче.Успех и дано не е нещо скъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #16 Отговорено 1 Март, 2013 проблема е в гарнитурата ще кача снимки на остатъците по нея си личи от къде в къде е влизало вода в момента си играя с главата снимки утре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #17 Отговорено 3 Март, 2013 (Редактирано) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us качеството на снимките малко зле ама на живо е доста по добре очаквам финансови постъпления и да ходя да я замерят и да си взема гарнитура Редактирано 3 Март, 2013 от TEHKO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове