Palko 54 #1 Публикувано 20 Февруари, 2013 Закачих на моята d15b2 пълна игла от d16a6 и делко от d16a6 и мисля, че всичко вързахме правилно, но не можем да я запалим. Мъчихме се 2 часа със всякакви схеми. Компютъра вдига грешки 10 и 13. Какво ли не опитахме и не мога да си я запаля колата. Моля някой от София ако може да помогне на място да погледне и да я направим, защото 2-ри ден вече се занимавам. Колата ми трябва, за да се прибера. Моля за помощ. Поздрави колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #2 Отговорено 20 Февруари, 2013 Изчистихме 10 грешка, остана само 13(baro) . На кабелите няма искра, проблема явно е в делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
treibala 11 #3 Отговорено 20 Февруари, 2013 провери еку-то мойе от там да не дава сигнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #4 Отговорено 20 Февруари, 2013 Изобщо не хвърля искра на свещите, а за ecu-то сме сигурни, че всичко е вързано. Делкото е проблем според мен... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #5 Отговорено 20 Февруари, 2013 (Редактирано) като дадеш контакт бензиновата помпа чуваш ли дали се включва (това няма пряка връзка с делкото де ама все пак...)? По кабеляците пуснахте ли 2 кабела за допълнителния датчик на делкото от А6 който заводски липсва при д15б2 ? Редактирано 20 Февруари, 2013 от Sako Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #6 Отговорено 20 Февруари, 2013 Пуснахме двата кабела да! Помпата се чува, дори мисля, че се чуват инжекторите как пръскат, но не съм сигурен може и от друго място да идва този звук. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecinside 7 #7 Отговорено 20 Февруари, 2013 А имобилайзер има ли компютъра ? и ако има правилно ли сте го вързали...Към делкото идва ли захранване ? щом всичко друго сте премерили незнам какво друго може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #8 Отговорено 21 Февруари, 2013 Няма имобилайзер или поне така си мисля. Май сме изгорили нещо по делкото, сега ще бутам колата при един майстор да видим какво ще каже Благодаря на отзовалите се! Има ли развитие ще драсна да кажа къде е бил проблема. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #9 Отговорено 21 Февруари, 2013 Нещо не се получи с бутането мислех, че е по-лека... май ще си ходя и ще я оставя тука на произвола на съдбата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #10 Отговорено 21 Февруари, 2013 Изобщо не хвърля искра на свещите, а за ecu-то сме сигурни, че всичко е вързано. Делкото е проблем според мен...Щом всичко си навързал както трябва би трябвало проблема да ти е или бубината или комутатора.Свали от някой колега за сверка,за да не се набутваш излишно с пари ;)/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #11 Отговорено 22 Февруари, 2013 (Редактирано) Чакам някой колега с малко свободно време да се отзове и да дойде да асистира :)/> Ходих и при майстор... с нищо не ми помогна. Цитирам "Човек който го е правил трябва да погледне аз не мога да ти помогна" ... :(/>ПП: Възможно ли е да сме изгорили някой елемент на компа? Щото мереше нещо и според него имало пробив при 2,3 резистора... само ме вкара в още по-голям филм. Редактирано 22 Февруари, 2013 от Palko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #12 Отговорено 23 Февруари, 2013 Колата днес запали! Благодаря много на отзовалите се колеги, които си загубиха целия ден, но я запалиха . Има само един проблем, колата държи високи обороти на празен ход към 4500 и отива към 5000. Затискаме дросела ефект няма, някой да дава идеи къде да търся проблема. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #13 Отговорено 24 Февруари, 2013 От толкова разбирачи и специалисти никой ли не знае? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fast_ghost 31 #14 Отговорено 24 Февруари, 2013 дросела и да го затискаш според мене няма да го оправиш. Погледни IACV и FITV дали работят коректно:IACV - контролира празният ход, след като колата е достигнала работна ремпература.FITV - контролира празния ход преди колата да загрее.виж изчисти 2-те неща - IACV - http://honda-tech.com/showthread.php?t=1575913FITV- http://honda-tech.com/showthread.php?t=1564019Надявам се да помогне това колега. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #15 Отговорено 24 Февруари, 2013 (Редактирано) Принципно ИАЦВ-то го изключихме и пак ги държи, но за по-сигурно го свалих преди малко за да го почистя. Сега ще отида да сваля и FITV-то Благодаря !ПП: Такова нещо аз не можах да открия, говоря за ФИТВ. Гледам от темата която си дал се намира на дросела, при мен няма такова нещо ПП2: Това какво е? http://storage4.album.bg/544/dsc00044_3beb7_30398715.jpg Гледам, че буксата няма къде да я закача, но маркучето отива към смукателя. Редактирано 24 Февруари, 2013 от Palko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #16 Отговорено 24 Февруари, 2013 Свалих смукателя, от там идва проблема защото гледам, че се е зацапала гарнитурата. Ще играе силикона и дано се оправи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #17 Отговорено 24 Февруари, 2013 От там е смучело, виж изстъргай добре старата гарнутура, защото ще имаш проблем и с водата дето ти минава през всмукателя ако играеш със силикон разликите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #18 Отговорено 24 Февруари, 2013 Изчистих хубаво старата, намацах здраво със силикон и воала колата държи 2000 оборота вече Утре ще я барна и съм сигурен, че ще влезе в норма. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #19 Отговорено 24 Февруари, 2013 Гарнитура има ли или само силикон ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #20 Отговорено 24 Февруари, 2013 Има и гарнитура колега Все още се чудя http://storage4.album.bg/544/dsc00044_3beb7_30398715.jpg какво е това и къде да го пусна като нямам такава букса. Дори и такива кабели на цвят няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #21 Отговорено 24 Февруари, 2013 Ако са ти много високи оборотите погледни винтчето под дросела дали не е въртяно, че моето се оказа пипано и днес като го оправихме и заспаха оборотите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #22 Отговорено 27 Февруари, 2013 Колата закрепи положението за сега и извади доста добър прекъсвач Странното е, че при моното като пусна климатика оборотите падаха, сега се качват Възможно ли е да сме объркали нещо? ПП: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #23 Отговорено 27 Февруари, 2013 (Редактирано) От толкова разбирачи и специалисти никой ли не знае? Изчисти си ИАЦВ то със спрей за почистване WD , МЕГЛИО (без майтап) или спрей за карбуратори. Изчисти Дросела и Болта на дросела за регулирането на празния ход. Забележка: МЕГЛИОто много помага. ПОЗДРАВИ и това с Оборотите при климатик , незнам защо (няма логика) , но ставаше и при колата на инструктора ми за шоф.курсове. Редактирано 27 Февруари, 2013 от Rebo_civic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #24 Отговорено 27 Февруари, 2013 ИАЦВ-то е изчистено студена работи на 2000 оборота като загрее падат на 1000, но от време на време играят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #25 Отговорено 27 Февруари, 2013 Виж от къде дърпа въздух (най-вероятно) при гарнитурата на всмукатела и после настрой оборотите малко да паднат (докато е загряла). Успех Палко и все пак честита спринцовка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #26 Отговорено 27 Февруари, 2013 (Редактирано) Аз съм написал няколко поста по-рано, че точно от гарнитурата идваше проблема Сложихме силикон и е пушка вече ! Ето я в преден план http://www.youtube.com/watch?v=igwfFUTPVF8 Редактирано 27 Февруари, 2013 от Palko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #27 Отговорено 27 Февруари, 2013 Да използвам темата за да не пускам друга,преди 2 дни правихме играта с dpfi към mpfi с разликата че сложихме п06 еку от б7,колата запали всичко ОК,но ... във високи обороти забива муцуната все едно не и стига бензин?Не знам на запушен филтър ли се дължи това но не го прави при плавно подаване на газ и сменяне на предавки а само когато я настъпиш яко.Странна работа,знам че на б7 бензиновата прави по голямо налягане от на б2 и се съмнявам дали няма да е от нея.Някой да е имал подобен проблем?Само да изясня че всичко по ел-а е ОК.. няма чек-ове няма давене,мърка като коте но се спъва във високите и понякога като върне предавка,след което пак се засилва.Единствено делко не сме регулирали ноо ме самнява да е от него.Някои да има идеи ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #28 Отговорено 27 Февруари, 2013 знам че на б7 бензиновата прави по голямо налягане от на б2 Помпите са еднакви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #29 Отговорено 27 Февруари, 2013 според аутодата не са ... едната дава налягане до 2,8 а другата от 2,8 до 3,3 ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #30 Отговорено 27 Февруари, 2013 Дали на Аутодата данните са верни не знам ,но като гледам тази кола на клипа как се реже със оригиналната помпа на Д15Б2, а и като знам, че колегата AMD си караше допреди година mini-me (Д15Б2 със З6 глава) до 8000 оборота без проблем се съмнявам помпата да е проблема. Дори и да има проблем в нея няма да е от разликата, че не е от д15Б7. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #31 Отговорено 28 Февруари, 2013 според аутодата не са ... едната дава налягане до 2,8 а другата от 2,8 до 3,3 ...Дообре помпата от Б2-то я карах и с Б16ката,никакви проблеми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #32 Отговорено 28 Февруари, 2013 (Редактирано) Аз карам помпа от Б2 на Б18. Отварял съм оригиналния резервоар от Сивик ВТИ 2000г. Никаква разлика в помпите на външен вид...Може би единствената разлика според аутодата е за Б сериите или всички Д серии са до 2.8 , а Б сериите вече от 2.8 до 3.3. Едва ли са много различни в предвид колко много взаимно заменяеми части има. А тая аутодата май става само да си зацепиш ангренажа и толкова.. Редактирано 28 Февруари, 2013 от Fero Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #33 Отговорено 28 Февруари, 2013 Значи остава филтара да е запушен и да не може да пусне необходимото количество бензин...както казах ако нормално ускоряваш проблем няма нооо настрижеш ли я да речем 1-ва до 7000 веднага втора и забива музуната за 1-2 секунди след това пак се наема...не знам в какво може да е проблема.Възможно ли е да са грешно навързани инжекторите или при това положение нямаше да запали колата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #34 Отговорено 28 Февруари, 2013 (Редактирано) Нямам готов отговор за колегата , но само мога да добавя , че веднъж карах на една колежка сивика със стоков д15б2 и го правеше същото. Пробвай с чист филтър,може и от това да е.Според мене не и стига въздух , а не гориво. />/>/> Дано съм бил полезен. Редактирано 28 Февруари, 2013 от Rebo_civic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #35 Отговорено 2 Март, 2013 (Редактирано) Пробвахме с нов филтър ... ефекта е същия :(/>/> Забелязъл съм че отзад мирише на неизгорял бензин ... има нещо и не мога да разбера какво е...уж ламбдата не дава грешка,но знам ли,възможно ли е да не работи но да не отчита грешка?Разхода е огромен... Редактирано 2 Март, 2013 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #36 Отговорено 2 Март, 2013 В краина сметка гор. филтър смени ли го ? И инжекторите дали са им на място жичките 1 на 1 и тн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #37 Отговорено 2 Март, 2013 (Редактирано) В крайна сметка,сменихме филтъра,резултат нямаше,обаче намерих грешка .. объркали сме 1 и 4 инжектор т.е сменили сме им местата кам еку-то,и така оправихме грешката и като за начало поне спря да мирише на неизгорял бензин,направихме 4-5 ръна нямаше проблем,след това обаче пак се появи незнайно от къде... давахме на делкото предверение пак същото,после му ударихме закъснение уж на 2-3 ръна нямаше грижи и изжведнъж пак започна.Общо взето прави го когато си поиска,направо вече се съмнявам дали това делко е наред ... Само да поясня че еку-то е П06 и е преправяна цялата инсталация към OBD1,сложихме 4 жилна ламбда уж работеща Редактирано 2 Март, 2013 от scre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scre 32 #38 Отговорено 3 Март, 2013 Проблема си остава ... сменяхме мапа,не е и от него!Мотора забива муцуната и в ниските обороти след мачкане около 1500об. като пак не го прави постоянно!От 6 ръна от място на околовръстното няма грижи...влизаме в града и от някой стоп с мачкане забива.Не знам какво не съм сменил вече имам чуството че или не и достига бензин или я дави,следователно или помпата играи номера когато си поиска,или дюзите препикават,но ако проблема беше от тях мисля че трябва да го прави постоянно... Някой нещо да му иде на акъла ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове