sharpbg 19 #1 Публикувано 12 Февруари, 2013 Здравейте колеги, отново стигамдо вашите съвети за да не прецакам нещата още повече. И така направо напроблема: Прибирам седнес от работа и я паркирам и решавам да погледна под предния капак на маската,има едно копче на пружинка,изведено оталармата, което при затваряне на капака се опира в него и се свива, такавъпросното копче е било поставено на мястото на тампона на маската та аз решихда го махна от там и да го преместя преместих го на друга дупка в маската,пробвах алармата работи, пробвах я вкл/изкл няколко пъти всичко ок. Влизам в колата вкарвам ключа, въртяедин път имобилаизера се включва, изключвам го, втори път релето се чува всичкокакто си е изключва, въртя за да запаля и няма никой чува се само както предида запаля този специфичен шум който изключва когато угасне лампата на „чека”,само че тук не спира докато аз не върна ключа, само това, дори не върти. Върнахвъпросното копче на мястото си но няма оправия, От какво може да е това, каквода гледам, възможно ли е стартера да е, или пък от тая аларма, имам чувствоточе някой ел техник си е правил ядрени опити с тая кола преди да я взема. Колата еСивик 5 ген. Двг. Д15б2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #2 Отговорено 12 Февруари, 2013 Колега,странно но и при мен ми се случва точно същия проблем като при теб,но при мен идва от самосебе си без да бутам някакви неща като теб копчета,кабели,аларми и т.н,просто както е стояла колата няколко дена без да се пали,слизам ръгам ключа аха да запаля,но уви резултат никакъв,чува се само едно бъздене както ти го описваш и дори стартер или каквото и да било друго не се чува.И после без да се ровя по колата проблема изчезва от самосебе си?Ако някой има идея от къде идва проблема,моля да сподели,че е доста не приятно,а и е причина за притеснение поне според мен. п.с. Колата е 5-та хеч с б16а2,ако има значение,аз лично имам едно едно мнение от къде може да идва проблема след дълги размисли и страсти,но за сега не искам да споделям,защото е твърде вероятно да кажа някоя смешка и да подведа хората с моето мнение,а това че ще отнеса една кофа с помия по мой адрес от колеги едно на ръка! Поздрави!!!/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #3 Отговорено 12 Февруари, 2013 Аз мога да кажа лично наблюдение със същия проблем. Карам си колата всичко ок, на другия ден не иска да запали, вдигам капака и гледам капачката на делкото влажна. Изглежда имам пробив и като е влажна прескачат искри , но след изсушаване колата запали от раз. В това влажно и студено време се случват такива неща, втора зима ми прави такива номера и си залепих капачката с малко силикон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #4 Отговорено 12 Февруари, 2013 Аз мога да кажа лично наблюдение със същия проблем. Карам си колата всичко ок, на другия ден не иска да запали, вдигам капака и гледам капачката на делкото влажна. Изглежда имам пробив и като е влажна прескачат искри :blink:/> , но след изсушаване колата запали от раз. В това влажно и студено време се случват такива неща, втора зима ми прави такива номера и си залепих капачката с малко силикон :)/>СЪВЕТ - щом ти е спукана капачката, смени я. Спуканата капачка ще направи други поразии (комутатор, бубина - най-вече първото). Една нова капачка е 20 - 30лв, не си заслужава да рискуваш след време и още пари да наливаш.А за човека създал темата - откачи акумулатора за известно време да се ресетира тази аларма, защото най-вероятно от нея идват проблемите. Не е невъзможно и стартера да ти е умрял (така изведнъж мрът - случвало ми се е), но трябва да е много кофти съвпадение точно когато пипаш това копче и един вид правиш гавра с алармата, точно тогава и стартера да ти умре. Само не разбрах, като докато уж въртиш ключа и тогава ли все още свети чека на таблото ? Ако правилно съм те разбрал - значи дава грешка, провери я и виж каква точно е и ще откриеш ключа от палатката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #5 Отговорено 12 Февруари, 2013 При мен чакам да угасне чека както си му е реда и тогава "въртя",но чека не светва а само се чува онова бъздене когато върти помпата и то постоянно докато не върна ключа,мисля че при колегата създал темата работите стоят по същия начин.Айде някой не е ли имал същия проблем и да го е установил от къде идва и как е отстранен съответно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 12 Февруари, 2013 -Бушони.-Провери главното реле. От дясно на жабата (ако не греша).-Хвани един сервизна книга и провери захранванията на еку-то всички +12 и маси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #7 Отговорено 12 Февруари, 2013 ако знаеш къде ти е релето под таблото поставено от алармаджиите го шунтираи и пак провери дали ще запалите обикновено прекъсват някои от силовите кабели и ги прекарват през реле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #8 Отговорено 12 Февруари, 2013 И така колеги, днес след огледа,който направихме на колата алармата нямаше нищо съмнително понеже си работи и всичко си и е наред, към колегата Palko ако беше от делко или нещо в него то трябва стартера да върти поне, а това не се случваше. Минаха ми доста мисли в главата, но в краина сметка се оказа стартера. Ремонта: около 5 минути: 3 минути търсене на стартера в иначе така просторния кош на двигателя, 2 мин. търсене на тесла и лекото почукване на стартера около 2-3 пъти. След тази интервенция взе да пали дори и по леко от преди може би . Благодаря на отзовалите се колеги! Равносметката - задържал стартер и дяволско съвпадение с интервенцията ми по алармата . Щях да пиша по - рано, но пустия му лимит на мнения ми върза ръцете . П. П. При огледа на колата ми направи впечатление следното едно пинче което се държи на кабели излизащи от генератора и тръбичка излизаща от моното си виси много странно при положение че има скоба и дупка на скобата, ще съм мноого благодарен на този, който ми каже, за какво е дадения елемент и каде му е мястото за да си отиде там разбира се Мерси предварително и лека на всички! Ето и снимките на въпросния елемент: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DJONY 1 #9 Отговорено 13 Февруари, 2013 Това нещо се хваща на болта на стьпковия мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #10 Отговорено 13 Февруари, 2013 Това нещо се хваща на болта на стьпковия мотор Извинявай колега,но имаш грешка,това нещо се хваща за смукателния колектор,ако не се лъжа и е в него влиза вакумен маркуч от вакум машинката или помпата или както се казва там,а тя се намира като застанеш пред колата отляво под акумулатора някъде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #11 Отговорено 13 Февруари, 2013 Точно така, това стои на всмукателния колектор, а при мен маркучето отстрани не е хванато никъде, а е запушено с някакво винтче по незнайна за мен причина. Ето ти снимка, то трябва да има и капаче отгоре това нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #12 Отговорено 13 Февруари, 2013 Здравейте отново може би и ПОПАЙ и DJONY имат право, защото аз го сложих на IACV-то от горе и го захванах с единия болт, ами заспа си, имат право защото не е уточнено за какъв колектор става въпрос, но мисля че има разлика между моно и пълна инж. Лично моя случай е за моно. Само не знам тая тръбичка, която на някои е запушена а на моята кола не е каква роля изпълнява в целия процес на работа на мотора, много ми е интересно утре ако ми остане време ще постна някоя снимка ей така за да онагледя целия филм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #13 Отговорено 13 Февруари, 2013 Един колега ми обясни че това събирало изпаренията от резервоара. До колко е истина не мога да кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #14 Отговорено 13 Февруари, 2013 Ако не се бъракам това е клапан за канистъра намира се под всмукателя. Единия край на клапана се вързва към вакум другия към канистъра. Има значение кой край къде се вързва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове