Kwot 32 #81 Отговорено 3 Май, 2013 (Редактирано) Еми да, ама явно доста хора очакват отговор, различен от това което написах. Следователно тълкуват въпроса по друг начин Редактирано 3 Май, 2013 от Kwot Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #82 Отговорено 3 Май, 2013 Кало поиска в тема да пишат колеги с преки впечатления от такъв Тунинг ;)/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kwot 32 #83 Отговорено 3 Май, 2013 Ок, тука ме хвана, но съм карал доста бензинки с по-тежки маховици и тръгването им е много по-лесно и плавно. Но пък не щат да се 'режат' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #84 Отговорено 3 Май, 2013 Kwot, напълно разбираме какво имаш предвид просто тая тема не е на тая тема Аз лично, след-като се справя с текущия *уй по моя мотор, ако харесам резултата, смятам да сваля целия тракт от маховика до ролките, и да го олекотя(рязане от вала, буталата, ролките) и балансирам динамично ... как и къде не ме питайте, щот' не знам Другото което се чудя е: дали няма китове за минаване на верига ?, но това е друга тема... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai/qnkov 100 #85 Отговорено 4 Май, 2013 рискуваш печелиш не рискуваш не печелиш...аз карам с лек маховик+лек колянов вал,ако има вариянт и ролката ще махна и на който му малей колата ..не е от олекотяването..а да си смени мапера.. xaxa 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #86 Отговорено 12 Май, 2013 Тoва че тея сенокосачки дет ги караме умират на висока скорст ,незначи че ако имат сила намя да въртят и без маховик . ...аз карам с лек маховик+лек колянов вал,ако има вариянт и ролката ще махна и на който му малей колата ..не е от олекотяването..а да си смени мапера.. xaxaАз това се опитах да кажа че ако малее значи и трябва още сила и ще продължи ,но...... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #87 Отговорено 17 Юни, 2013 Позачистих. Стига с тия маховици бе хора. Не ме интересуват маховици, ЕКУта, джъмпери и тн. Понеже се е видяло, че тия дето имат такива ролки по колата няма да напишат 2 лафа, ще напиша аз, когато монтирам ролката, която съм поръчал. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D15B2_89 3 #88 Отговорено 15 Юли, 2013 Позачистих. Стига с тия маховици бе хора. Не ме интересуват маховици, ЕКУта, джъмпери и тн. Понеже се е видяло, че тия дето имат такива ролки по колата няма да напишат 2 лафа, ще напиша аз, когато монтирам ролката, която съм поръчал.Какво става колега не си ли получил ролката все още?:D/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #89 Отговорено 15 Юли, 2013 Аз минах от 3-лентова демферна шайба на 2-лентова на коляновия вал . И 2-лентовата шайба и премахнах ме едната лента която е за климатика и сега е 1.5 кл а старата ми демферна шайба я изтегли днеска тя е 3.45 кл .И си премахна и хидравликата и допълнително минах от 9.050 кл маховик на 6.950 маховик и сега колата се развърта много по добре .Знам че не трябва да се пиши за маховици , ама и двете неща ги направих на веднъш .Това е моето виждане на нещата да но съм бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #90 Отговорено 15 Юли, 2013 http://fenabg.snimka.bg/auto-racing/lapi-i-motor.748726.30866675D13b1 4g 460gr. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #91 Отговорено 15 Юли, 2013 И за Б серии има ОЕМ такава, ама някак не ми се влиза с филма наречен механична рейка. Ролката не съм я получил...чакам да дойде някой ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #92 Отговорено 23 Юли, 2013 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #93 Отговорено 23 Юли, 2013 То пише за интегра, няма да ти стане на колата, прати ми я по еконт Честито, с тази ролка ще си една идея по-близо до задницата ми 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #94 Отговорено 23 Юли, 2013 Колко е диаметъра на ролката вътре където ляга на коляновия вал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #95 Отговорено 23 Юли, 2013 Остана в колата, довечера ще я измеря. ще я и претегля...да видим. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #96 Отговорено 23 Юли, 2013 Ролката тежи точно 535гр. Вътрешният диаметър (нямам шублер, мерено с рулетка) е 39мм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #97 Отговорено 15 Август, 2013 Сложих ролката. Имаше видима разлика в диаметъра спрямо старата: Направих клипче и . Наблюденията ми са, че колата като че ли се движи по-плавно, малко по-лесно наема от ниските обороти, но най-голяма разлика се усеща във средните и високите обороти. Извод: Ако имате пари да дадете, не е лош ъпгрейд, НО не очаквайте колата ви да тръгне зверски от 1 ролка. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #98 Отговорено 26 Февруари, 2015 Намерих го в нета 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове