KaJluTaPkO 4 #1 Публикувано 2 Февруари, 2013 Трудно палиДавам контакт изгасва чека почвам да въртязавърта 4-5 пъти и връщам ключапак контакт и пали веднаганякои път като запаля давам газ и оборотите не мърдатдаже има случай изгасваА да и двигателя го храня само с бенз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #2 Отговорено 2 Февруари, 2013 При мен се случва нещо подобно, в смисъл пали си от четвърт оборот обикновено, но в началото ми се случва като подам газ оборотите дори да паднат вместо да се качат или да изгасне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rep 1 #3 Отговорено 3 Февруари, 2013 Да при мене беше по същия начин, след смяна на горивен филтър и чистене на дюзи в ултразвукова ваничка всичко си дойде на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosta_87 0 #4 Отговорено 7 Февруари, 2013 Трудно палиДавам контакт изгасва чека почвам да въртязавърта 4-5 пъти и връщам ключапак контакт и пали веднаганякои път като запаля давам газ и оборотите не мърдатдаже има случай изгасваА да и двигателя го храня само с бенз...И при мен го има проблема с Хонда Сивик Хичбек анличанка 1996 съм.След 2-рото завъртане ако не запали изключвам от контакт, вадя ключа, слагам го и си пали без проблем.Вече съм и свикнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #5 Отговорено 8 Февруари, 2013 той филма е друг като запаля и като и подам гас не качва оборотитеима и друг проблем като си в движение примерно на 2-ра предавкакато и скочиш на газта почва да се лашка и да се чуди да тръгне ли да не тръгне ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #6 Отговорено 8 Февруари, 2013 Ако са ви наред ,свещите, кабелите, филтрите и е почистено така нареченото "стъпково моторче" ,остава да се научите как се пали /стартира/ студен автомобил.Има 2-вида , талиги-такива с ръчен всмукач и такива с автоматичен.При тези с ръчния - той се опъва, а автоматичния си знае какво да прави, след което натискате САМО педала на съединителя /без да подавате допълнително газ/ и ако всичко ви е наред, колата ви би трябвало да запали от раз!Всяко подаване на газ или помпане ,докато въртите на стартер, ви затруднява запалването!След запалване, оставете двигателя да стабилизира замалко сам оборотите си и не подавайте излишно газ, защото се получава така нареченото "давене" , а когато двиг. е студен го затормозявате и това може да доведе до изгасването му!Научете се най-накрая и стига с това вадене на ключа от контакта,че ще ме уморите от смях! той филма е друг като запаля и като и подам гас не качва оборотитеима и друг проблем като си в движение примерно на 2-ра предавкакато и скочиш на газта почва да се лашка и да се чуди да тръгне ли да не тръгне лиКолега ,не ти поема най-вероятно от лоша смес ,или нещо свързано от това което съм написал по-нагоре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #7 Отговорено 8 Февруари, 2013 (Редактирано) Аиде да четеме бавно, за да го разбираме правилно /за ръчния всмукач ,става въпрос/./> А за ключето кво викаш "затруднено го четяло" ,евала не се бях сетил ,ама при желание може да се подава и повечко газ, направо кърти/>! п.п. Забравих ,че това е Хонда! Редактирано 8 Февруари, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #8 Отговорено 10 Февруари, 2013 Ако са ви наред ,свещите, кабелите, филтрите и е почистено така нареченото "стъпково моторче" ,остава да се научите как се пали /стартира/ студен автомобил.Има 2-вида , талиги-такива с ръчен всмукач и такива с автоматичен.При тези с ръчния - той се опъва, а автоматичния си знае какво да прави, след което натискате САМО педала на съединителя /без да подавате допълнително газ/ и ако всичко ви е наред, колата ви би трябвало да запали от раз!Всяко подаване на газ или помпане ,докато въртите на стартер, ви затруднява запалването!След запалване, оставете двигателя да стабилизира замалко сам оборотите си и не подавайте излишно газ, защото се получава така нареченото "давене" , а когато двиг. е студен го затормозявате и това може да доведе до изгасването му!Научете се най-накрая и стига с това вадене на ключа от контакта,че ще ме уморите от смях! той филма е друг като запаля и като и подам гас не качва оборотитеима и друг проблем като си в движение примерно на 2-ра предавкакато и скочиш на газта почва да се лашка и да се чуди да тръгне ли да не тръгне лиКолега ,не ти поема най-вероятно от лоша смес ,или нещо свързано от това което съм написал по-нагоре!Виж кво не та знам твоита работа ква е в тоя форум ама явно не ти е тука мястото...Пишеш някви пълни глупости като изключем някои от първите редове.1-во оборотите не падад за малко а падат и се нормализират като загрее двигателя 2-ро тая глупост с подаването на гас и затормозяването при кето можел да изгасне двг са пълниглупости.Да не говорим ,че само най-големите "маняци" палят с натискане на съединител....Като гледам присъствието ти тука е само да дразниш и прочие можеше да приключиш с мението си след първите някколко думи ама явно искаш да докажеш и още нещо...е да видяхме го Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #9 Отговорено 10 Февруари, 2013 (Редактирано) KaJIuTaPkO, глупостите които пиша според теб, има хора които ги знаят и разбират, а тези като теб, вместо да плюват /незнайно защо/ ,е хубаво да четът бавно и да вникват в написаното,пък може и да научат нещо. Едното от тези неща,които трябва да научиш , по повод това което си написал: Да не говорим ,че само най-големите "маняци" палят с натискане на съединител....Че това не е манящина , а ЗАКОН при паленето на колата -но акъл насила не искам да ти давам, още повече да доказвам нещо на който и да било, ако те интересува разбери сам. По 1-то което си написал: 1-во оборотите не падад за малко а падат и се нормализират като загрее двигателяне знам какво имаш в предвид-въпрос ли е, уточнение ли е.....?По 2-то : 2-ро тая глупост с подаването на гас и затормозяването при кето можел да изгасне двг са пълниглупости.Щом не си съгласен-добре но не са глупости, поинтересувай се все пак. п.п.Ами майче напоследък и аз все по-често си задавам въпроса " каква ми е работата във форума" - и сигурно е,че може би си нямам работа ,казва ли ти някой? Ако съм те засегнал нещо лично, или така си го разбрал- извинявай не е умишлено,мислех че ти помагам,ама човек когато не иска сам да си помогне... И една последна молба, говорете но не пишете с акцент, че е много дразнещо. Редактирано 10 Февруари, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KaJluTaPkO 4 #10 Отговорено 10 Февруари, 2013 KaJIuTaPkO, глупостите които пиша според теб, има хора които ги знаят и разбират, а тези като теб, вместо да плюват /незнайно защо/ ,е хубаво да четът бавно и да вникват в написаното,пък може и да научат нещо. Едното от тези неща,които трябва да научиш , по повод това което си написал: Да не говорим ,че само най-големите "маняци" палят с натискане на съединител....Че това не е манящина , а ЗАКОН при паленето на колата -но акъл насила не искам да ти давам, още повече да доказвам нещо на който и да било, ако те интересува разбери сам. По 1-то което си написал: 1-во оборотите не падад за малко а падат и се нормализират като загрее двигателяне знам какво имаш в предвид-въпрос ли е, уточнение ли е.....?По 2-то : 2-ро тая глупост с подаването на гас и затормозяването при кето можел да изгасне двг са пълниглупости.Щом не си съгласен-добре но не са глупости, поинтересувай се все пак. п.п.Ами майче напоследък и аз все по-често си задавам въпроса " каква ми е работата във форума" - и сигурно е,че може би си нямам работа ,казва ли ти някой? Ако съм те засегнал нещо лично, или така си го разбрал- извинявай не е умишлено,мислех че ти помагам,ама човек когато не иска сам да си помогне... И една последна молба, говорете но не пишете с акцент, че е много дразнещо. Както и да е неможеш да ме убедиш че си прав с тея твои твардения Жив и здрав поздрави от Варна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gaze.bg 146 #11 Отговорено 10 Февруари, 2013 Тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #12 Отговорено 10 Февруари, 2013 (Редактирано) ".Трудно пали.Давам контакт изгасва чека почвам да въртя,завърта 4-5 пъти и връщам ключа пак контакт и пали веднага....." :::::::::::::::::::::::::::::: И при мен е така при студено време,стартера прави 4-5-6 оборота преди да запали.Ако върна и врътна пак, пали не на четвърт а на осминка дето се казва. Не съм сменял горивен филтър , ама ме съмнява да е от него.Иначе, после няма проблеми с давене , гаснене и т.н. Емича, аз съм с нови кабели и свещи, автоматичен ВСМУКАЧ/какво е това между другото...?!?!/, и натискам съединителя при палене/чаак до тенекията/,като газ НЕ подавам.Преди повторно запускане и ключа не вадя...?!?!?! И при цялото ми това старание да приложа ЗАКОНА ,за правилното запалване,грИдЪ.Къде,според твоите теории греша мамка му?! Какво да коригирам Наздраве! Редактирано 10 Февруари, 2013 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sound_master 11 #13 Отговорено 10 Февруари, 2013 И при мен е така при студено време,стартера прави 4-5-6 оборота преди да запали.Ако в[/font]ърна и врътна пак, пали не на четвърт а на осминка дето се казва. Не съм сменял горивен филтър , ама ме съмнява да е от него.Иначе, после няма проблеми с давене , гаснене и т.н.Братле, ти чувал ли си за подгряване на сондата ??? Както и колегите по горе на които не им пали студена колата... Преди време когато и аз си купих първата хонда, първоначално се чудих, но в последствие разбрах, защо неиска да запали от 1-ят път... щото повечето вътрят ключа на 3-тата секунда веднага като изгасне чека... айй успех в студено време ! и при мен е така... дори и на бензин стояла 1 2 дена не пали веднага, ако не я оставя спокойно около 10 15сек. на контакт. а тия магий с вадене на ключове и даване 10000 пъти на контакт нищо не помагат, само внушение и на принсипа на случайността се случват всички тия "аномалий ". това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #14 Отговорено 10 Февруари, 2013 ИЦЕ ,идеята беше съвсем друга ,почва се от елементарните неща и след това по-сложните,ама както и да е. автоматичен ВСМУКАЧ/какво е това между другото...?!?!/отговора се крие в това:Има 2-вида , талиги-такива с ръчен всмукач и такива с автоматичен.това беше между другото- за карбураторните, защото не всички са моно или пълна инжекция.Много майстори бъркат т.н. стъпково моторче,за празен ход ли било, или както искаш го наричай с автоматичен смукач /което е грешно/ въпреки, че донякъде изпълнява такава роля, заедно с инжектора/те ,на база информация от компа . При инжекцията, когато е студено това "моторче"се отваря повече и пуска повече въздух, който се обогатява със съответното количество бензин / инжектора/те се отварят повече/ ,идеята е по-високи до 1100-1200 оборота за кратко време докато се получат стабилни обороти. При карбураторните при студен двигател, смукача постига същото , но съотношението на въздух/бензин е в полза на бензина и оборотите се стабилизират доста по-късно. Надявам се изяснихме нещо, и да си ме разбрал правилно. Къде,според твоите теории греша мамка му?! Какво да коригирамАми според мен "сместа" съотношението въздух/бензин ,грешна информация от компа при студен двигател,филтри,токове-ти реши какво го лъже:unsure:/>?Айде наздраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #15 Отговорено 10 Февруари, 2013 (Редактирано) Спри се малко, пишеш като барси - срамота. ;)/> ...Братле, ти чувал ли си за подгряване на сондата ??? Както и колегите по горе на които не им пали студена колата... ...По-добре не пиши, щото колегите са чували и знаят. Редактирано 10 Февруари, 2013 от Sebulba 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #16 Отговорено 10 Февруари, 2013 (Редактирано) Sebulba, мерси Спести ми писане ...................... civicvvtec- И по два-три пъти съм я "черпил" преди да врътна, ако вдяваш какво искам да кажа, ама файда йок. Всъщност няма значение след въпроса ти , за "подгряването на сондата"..И не, всъщност не съм чувал , като се замисля, поне не и преди курника да запали Редактирано 10 Февруари, 2013 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #17 Отговорено 24 Февруари, 2013 при мен беше от горивният филтър след като го смених се оправи 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #18 Отговорено 10 Април, 2013 Аз предлагам да систематизираме малко нещата, че и на мен ми се появи този проблем . От няколко дни ми прави впечатление ,че много върти при първо палене, може би около 5-6 сек. Така беше зимата , но сега около 10 градуса . От писаното дотук разбрах че може да е горивен филтър...други предположения ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #19 Отговорено 10 Април, 2013 Май май нещата отиват към загуба на налягене в горивото при начален старт ? Като гледам така някой колеги са решили проблема си със смяната на горивния филтър което ме води до мисълта че,първото въртене е недостаъчно за да достигне оптималното налягане и дебит за впръскване тип''мъгла'' от инжекторите при което следва че сместа става бедна и едва вотрия или третия път налягането на бензина и неговия дебит изхвърлен от горивната помпата преодолява задръстения филтър.Лошото в някой случаи че задръсването филтъра идва от по задно ниво ( резервоара) - ръжди разни и бензинови утайки - както беше станало при мен макар че аз съм с Д15Б2.Другия вариянт който мисля че е възможен е вакумния регулатор на бенз. рейка ......но като за начало пробвай със смяна на филтъра колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Silvergreen 3 #20 Отговорено 10 Април, 2013 Е да,то това е най- лесното, явно от там ще се почне, но ме изненада това, как изведнъж стана, от днес за утре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове